۸۵۶۱۹۶
۱۷ نظر
۵۰۱۳
۱۷ نظر
۵۰۱۳
پ

اعتراض خانواده سیل‌زده دارای ۳معلول در خوزستان

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی درباره خانواده دارای سه معلول در شهرستان حمیدیه استان خوزستان، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی درباره وضعیت این خانواده و خدماتی که بهزیستی به آنها داده، ارائه کرد.

برترین‌ها: اخیرا کلیپی در فضای مجازی پخش شده است درباره اعتراض خانواده دارای سه معلول در شهرستان حمیدیه در استان خوزستان. در این کلیپ مادر خانواده از وضعیت زندگی و کمک نکردن دولت و بهزیستی گلایه می‌کند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

اعتراض خانواده سیل‌زده دارای ۳معلول در خوزستان

در پی انتشار این کلیپ، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور توضیحاتی درباره وضعیت این خانواده و خدماتی که بهزیستی به آنها داده، ارائه کرد.

روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار تصاویر کلیپی در فضای مجازی در خصوص خانواده دارای سه معلول در شهرستان حمیدیه استان خوزستان موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسد:

۱- به منظور بررسی وضعیت مددجو آقای عباس حلفی دارای سه فرزند معلول، مسئولان بهزیستی استان خوزستان به شهرستان حمیدیه مراجعه و از محل سکونت ایشان بازدید بعمل آوردند.

۲- سرپرست این خانواده دارای شغل آزاد و دارای ماشین شخصی و خانه‌ای ویلایی نوساز و امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. وی دارای ۳ فرزند معلول ذهنی (۲ پسر و ۱ دختر) بوده که دو نفر از آنان مستمری بگیر سازمان بهزیستی هستند.

۳- خانواده ایشان تاکنون خدماتی از قبیل تحویل دو دستگاه ویلچر، پوشینه، حق انشعاب آب و برق و گاز رایگان، یک دستگاه تلویزیون، هزینه درمان، پرداخت کمک هزینه موردی، لوازم ضروری زندگی، همچنین لوازم بهداشتی و بسته حمایتی و بهداشتی دریافت کرده‌اند که این کمک‌ها همچنان ادامه دار می‌باشد.

۴- پس از انتشار این گزارش و اصرار مسئولان بهزیستی شهرستان حمیدیه با رضایت خانواده، اقدامات لازم جهت تشکیل پرونده و انجام آزمایشات مورد نیاز جهت انتقال یکی از فرزندان معلول این خانواده به مرکز شبانه روزی نگهداری معلولین انجام شد و فرد معلول در معیت مادر و رئیس بهزیستی حمیدیه و با حضور کارشناس بهزیستی استان به مرکز توانبخشی احسان واقع در شهرستان اهواز تحویل داده شد.
۵- لازم به ذکر است هنگام بازدید از منزل مددجو، خانواده ضمن تشکر از خدمات بهزیستی، اذعان داشتند که فقط مایل به نگهداری یکی از فرزندان معلول در مراکز بهزیستی هستند.

۶- مبلغ عنوان شده ۴۰ میلیون تومان جهت نگهداری فرد معلول در مرکز بهزیستی، اشتباه ترجمه‌ای بوده و توسط خانواده چنین مبلغی عنوان نشده است.

۷- همچنین کلیپ منتشر شده در محل خانه این افراد ضبط شده و زیرنویس کلیپ که بیان می‌دارد این خانواده اکنون در محل اردوگاه افراد آسیب دیده از سیل سکونت دارند خلاف واقع بوده و اساساً این خانواده ۵ روز پس از انتقال به اردوگاه و برطرف شدن خطر سیل به خانه خود بازگشتند.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل
سازمان بهزیستی کشور

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهزیستی دروغ میگه چون دو تا از بچه هاشون تحت پوشش بودن و از همین مشخصه که شرایط مالی خوبی نداشتن ، لعنت به شما که تو عراق شعبه کمیته امداد زدین ولی مردم خودمون تو این وضعیت هستن

    • بدون نام

      شاید اعتراض معلولین شدیدمظلوم سیل زده کمکی به احقاق حقوق چندین ساله معلولین دیگر شهروروستاها بشود چطور با حداکثری ماهیانه حقوق 100 وهشت تومن امرارمعاش کنند؟؟؟؟و!!!!!!!مثل هموطنان دیگر آبرومندن نوع دوست همدیگریم

    • بدون نام

      انتظاربیش ازحدخوب نیست اگراینکه بهزیستی گفته درست باشه کمک خوبی کرده اند دراروپا وامریکا سالم هایشان گروه گروه کارتن خوابند ولی درایران چنان به خانواده های تحت پوشش میرسند که سرشان بالاست

    • سید حسن

      مسئولان برن بمیرند،من یک گوسفند داشته باشم دست مسئولان نمیدم،ببین این خانواده چقدر تحت فشاره که حاضره فرزندش را به مسئولان بسپاره،اگر ناراضی نبود ،چرا جلو دوربین اعتراض میکرد،خون مردم در شیشه است

    • بدون نام

      اینقدر همیشه دروغ گفتین و حقایق رو تکذیب کردین که به هیچ حرفتون نمی شه اعتماد کرد

    • کمال

      مسئولان نالایق برن گم شن،چی از جون مردم می خوان

    • بدون نام

      این مملکت گل هیچ مشگلی نداریم شکرگران نیست همه چی ارام هست اینهاهم کارامریکا هست

    • بدون نام

      به نظر من تمام مسءولین کشور همین الان دسته جمعی برن بمیرن بهتره خاک عالم تو سر تون با این همه ثروت باید این وضع مردم باشه تو فقر و فلاکت

    • بدون نام

      به نظر من تمام مسءولین کشور همین الان دسته جمعی برن بمیرن بهتره خاک عالم تو سر تون با این همه ثروت باید این وضع مردم باشه تو فقر و فلاکت...

    • حمید

      دورود بر شما که این مشکلات رو انعکاس میدید . واقعا هم خدمت میکنید هم ثواب میبرید. اینا رویه زر زندگی میکنن ولی به بدترین شکل زندگی میکنن حتی پیش از سیل

    • بدون نام

      دست شما درد نکند که به این خانواده محترم رسیده. ...

    • بی نام

      یه حرفی بزنیدکه باعقل جوربیاداگه خونه ویلایی دارن چرا تحت پوشش بهزیستی هستن

    • بدون نام

      این می‌خواست یه کم هواسشو جمع کنه دیگه بچه دار نشه حیوون که نیستیم یه کم عاقل باشیم اینقدر بدبخت اضافه نکنیم

    • ir..

      لعنت به همتون که هممونو بدبخت کردید

    • بدون نام

      انشاالله که این خبر درستی باشه وخداوند به تمامی زحمتکشان بهزیستی کشور عوض خیر عطا فرمایند .به امید روزی که کل کشور جمعیتش در کمال صحت وسلامت وآشتی ملی وبدون داشتن حتی یک فقیر یا نیازمند .چه مادی چه معنوی.با بیمارستانها وزندانهای خالی ودادسراهای خلوت با آرامش کامل وتعامل ودوستی با کل دنیا تحت نظر آقا امام زمان عج باشیم

    • بدون نام

      میگه شوهرش ولش کرده حالا هرچقد هم که ویلا و کوفت داشته باشه برید گم شید بابا حنای شما دیگه رنگی نداره

    • بدون نام

      دعا کنید من بمیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج