جاباما
۸۵۶۲۴۳
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

زیدان: عصبانی هستیم، چون حق ما بُرد بود

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل ختافه که بار دیگر با نمایش ناامیدکننده رئال همراه بود با عصبانیت از عملکرد تیمش در این بازی انتقاد کرد.

ورزش سه: رئال مادرید و ختافه دیروز در هفته سی و چهارم لالیگا در استادیوم کولیسئوم، خانه ختافه به مصاف هم رفتند تا شاگردان زیدان با کسب تساوی بدون گل ۶۵ امتیازی شده و در حالیکه ۱۵ امتیاز از تیم صدرنشین، بارسلونا کمتر دارند همچنان در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لالیگا بایستند.

زیدان، سرمربی رئال بعد از بازی به خبرنگاران گفت از اینکه شاگردانش نتوانسته‌اند قفل دروازه ختافه را باز کنند عصبانی است و به بازیکنان تعویضی تیمش که نتوانسته‌اند نقش مهمی در تغییر جریان بازی ایفا کنند هم انتقاد کرد.

زیدان: عصبانی هستیم، چون حق ما بُرد بود

زیدان که سوم شدن تیمش در این فصل لالیگا تقریباً قطعی به نظر می‌رسد به خبرنگاران گفت: " ما شانس‌های متعددی برای گلزنی داشتیم ولی گل نزدیم. ما از این نتیجه ناراحتیم چون استحقاق‌مان در این بازی خیلی بیشتر از این نتیجه بود".

سرمربی رئال در ادامه گفت: " بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. ما از نظر دفاعی خوب بودیم هر چند با خطر چندانی مواجه نشدیم. تنها مشکل ما این بود که نتوانستیم گل بزنیم و پیروز شویم. برای همین است که عصبانی هستیم چون حق‌ ما برنده شدن در این بازی بود".

زیدان درباره تعویض‌هایش در این بازی گفت: " سرمربی در تیمش تغییراتی می‌دهد تا اوضاع تیم بهبود پیدا کند. ولی تعویض‌های من نتوانستند کاری که من از آنها انتظار داشتم را انجام دهند. تنها نکته مثبت این بازی بسته ماندن دروازه‌ ما است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      دهنت سرویس با اون مساوی بد موقع

    • بدون نام

      عصبانی نشو موهات میریزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج