جاباما
۸۵۶۲۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیسی‌های سابق به تهران برنمی‌گردند؟

در خصوص میلاد محمدی گفته می شود برانکو به شدت خواهان اوست اما بعید به نظر می رسد پرسپولیس به لحاظ مالی بتواند با پیشنهاد باشگاه اروپایی رقابت کند.

خبرورزشی نوشت: در خصوص میلاد محمدی گفته می شود برانکو به شدت خواهان اوست اما بعید به نظر می رسد پرسپولیس به لحاظ مالی بتواند با پیشنهاد باشگاه اروپایی رقابت کند.

بعد از جام ملت‌ها اوضاع اکثر لژیونرها در خارج از کشور خراب شد. بعضی‌ها مصدوم شدند و بعضی‌ها هم نتوانستند آن گونه که باید خوش بدرخشند. به همین خاطر از همین حالا شایعاتی درباره آینده هر یک از آن‌ها شنیده می‌شود. تلاش کردیم تا در گفتگو با اکثر آن‌ها از آخرین وضعیت‌شان برای فصل بعد مطلع شویم.

قرارداد او به زودی با باشگاه الغرافه به پایان می‌رسد. این باشگاه حتی جانشین مهدی را هم انتخاب کرده است. طارمی هم علاقه‌ای به ماندن در الغرافه ندارد و می‌گوید هدفش رفتن به اروپاست. او در این باره توضیح می‌دهد: «قطعاً دوست دارم به اروپا بروم. خودم می‌دانم این انتقال می‌تواند به رشدم کمک کند. دیگر خودم به این نتیجه رسیده‌ام که باید راهی این قاره شوم.» باید دید آیا مهدی می‌تواند سرانجام به اروپا برود. این حرف‌های مهدی یعنی احتمال بازگشتش به پرسپولیس هم کم است هرچند برانکو همچنان مشتاق بازگشت اوست.

رامین رضاییان بعد از جدایی از اوستند مدتی بدون تیم بود و در نهایت به باشگاه الشحانیه ملحق شد. عملکرد او در این باشگاه خوب بود و به همین خاطر با پیشنهاد جدی برای تمدید قرارداد روبه‌رو شده است. رامین از یکی، دو باشگاه قطری دیگر هم پیشنهاد دارد. الشحانیه فصل را با رده هفتمی به پایان رساند و این نتیجه برای باشگاهی که سال قبل به لیگ ستارگان قطر رسید نتیجه بسیار خوبی است. الشحانیه در این سال‌ها معمولاً آسانسوری به لیگ یک رفته و برگشته است. رامین، اما در تلاش است تا به باشگاهی بزرگتر و قراردادی بهتر برسد. احتمال ماندن او در قطر زیاد است.

وحید خرید موفقی برای باشگاه ترکیه‌ای نبود و نتوانست آن گونه که انتظار می‌رفت خوش بدرخشد. او یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد ولی ترابوزان امیدوار است از فروشش بتواند پول خوبی دربیاورد. این روزها شایعاتی درباره بازگشت وحید به پرسپولیس شنیده می‌شود ولی با توجه به آنکه ترابوزان درخواست مالی خواهد داشت باید دید آیا امکان جدایی و انتقال او به باشگاه دیگری وجود دارد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج