۸۵۶۳۱۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

نوری: کریمی بهترین فوتبالیست‌ ایران است

کاپیتان پیشین تیم فوتبال ملوان گفت: با احترام به تمام بازیکنان ایران به نظرم علی کریمی و کریم باقری بهترین فوتبالیست‌های ایران هستند.

خبرگزاری مهر: کاپیتان پیشین تیم فوتبال ملوان گفت: با احترام به تمام بازیکنان ایران به نظرم علی کریمی و کریم باقری بهترین فوتبالیست‌های ایران هستند.

پژمان نوری که به تازگی از دنیای بازیگری خداحافظی کرده است گفت: وقتی به پرسپولیس رفتم و رفتار آقا کریم (باقری) را دیدم به او واقعاً علاقه مند شدم. باقری خودش شاگرد سیروس قایقران بود و خاطرات زیادی از او تعریف می‌کرد. با احترام به تمام بازیکنان باید بگویم به نظرم کریم باقری و علی کریمی بهترین فوتبالیست‌های ایران هستند.

وی درباره ارتباطش با مازیار زارع همبازی سابقش در ملوان تاکید کرد: همه چیزِ من و مازیار با هم است. یک وقت‌هایی اختلاف نظرهایی بود ولی خیلی با هم رفیق هستیم. یک جایی بودیم که بیشتر تماشاگران ملوان هم بودند. آنها می‌خواستند من و مازیار را با هم آشتی بدهند در حالی که مازیار می‌گفت ما شب و روز با هم هستیم و اختلافی نداریم. مازیار واقعاً دوست داشت با لباس ملوان خداحافظی کند. کوچک‌ترین حق او این بود که با لباس ملوان خداحافظی کند. فکر می‌کنم ملوان امسال خودزنی کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره مصطفی دنیزلی سرمربی این تیم تصریح کرد: دنیزلی مربی بسیار دوست داشتنی و با دانشی بود و وقتی رفت تازه فهمیدیم چه مربی بزرگی از پرسپولیس جدا شد. پرسپولیس زمان دنیزلی به روز و زیبا بازی می‌کرد. هرچند با سه اختلاف امتیاز در پایان فصل سوم شدیم ولی پرسپولیس خوب بازی می‌کرد.

نوری درباره افشین قطبی گفت: اولین چیزی که به ذهنم می‌رسد «دل شیر» است. قطبی با آن صحبت‌هایش انرژی خاصی می‌داد و تیمش نظرم داشت. او تمرینات را از بالا فیلمبرداری می‌کرد و حتی اگر یک متر هم سر جای خودمان نبودیم ایراد می‌گرفت.

کاپیتان پیشین ملوان با اشاره به سیدجلال حسینی هم گفت: جلال حسینی روح قهرمانی دارد و می جنگد که پیروز باشد.

نوری در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه اش برای آینده و حضور در کلاس‌های مربیگری، یادآور شد: ابتدای این فصل کلاس مربیگری می‌رفتم که به خاطر ملوان انصراف دارم. هدف‌هایی دارم که ممکن است به آن بخندند ولی این هدف‌ها پیش خودم می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اقای هدف

      نوری از اون آدمهای نان به نرخ روز خوره.یه روز پرسپولیس یه روز آس دق لال یه روز ......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج