جاباما
۸۵۶۴۲۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

لیکنز: هرگز نگفتم قرار است قهرمان شویم

سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش امشب برابر ذوب آهن خیلی بدشانس بود که متحمل شکست شد.

ورزش سه: تراکتورسازی امروز در بازی با ذوب آهن سومین شکست پشت سر هم لیگ برتر را متحمل شد و این تیم دیگر شانس زیادی برای رسیدن به قهرمانی ندارد. جورج لیکنز در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن پاسخ خبرنگاران را داد:

خیلی بدشانس بودیم

امروز روز بدشانسی ما بود، خیلی بدشانسی آوردیم. بعد از ۲ بازی گذشته این بهترین عملکرد ما در زمین بود. امروز بازی ترکیبی خوبی انجام دادیم اما شانس با ما یار نبود. هفته گذشته هم یک پنالتی را برای ما نگرفتند و امروز هم دیدید چه اتفاقاتی رخ داد. در دو بازی قبلی بد بودیم اما امروز نمایش خوبی ارائه دادیم و سزوار باخت نبودیم. در دیدار قبلی هم خوب بازی کردیم. ذوب‌آهن در این روزها شرایط خوبی در لیگ و آسیا دارد و امروز هم به پیروزی رسید. برای آنها در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم.

هرگز نگفتم تراکتور قهرمان می شود

هیچ موقع نگفتم که قرار است قهرمان شویم اما عملکرد و شخصیت‌ ما در بازی‌های قبلی نشان دهنده کیفیت تیم ما بود. غیر از دیدار مقابل سپیدرود در بازی‌های دیگر نشان دادیم که شخصیت تیمی ما چگونه است.

بازی با پرسپولیس؟

هفته آینده با پرسپولیس بازی داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی بگذاریم. با توجه به اتفاقاتی که رخ داده است شاید برگشت اعتماد به نفس خیلی سخت باشد اما خیلی خوب برگشتیم. امروز اتفاقاتی رخ داد که نتوانستیم برنده باشیم. مربی حریف هم در پایان مسابقه به من گفت که بازی خوبی انجام دادیم و شانس آوردیم پیروز شدیم.

عملکرد داور؟

من نمی‌خواهم در مورد داوری این بازی صحبت کنم بلکه می‌خواهم در مورد داوری بازی‌های قبلی صحبت کنم. در بازی نساجی یک پنالتی برای ما گرفته نشد همینطور در بازی قبل از آن. من برای ذوب‌آهن احترام قائلم. این تیم، تیم خوبی است. نتایج‌شان این را نشان می‌دهد اما بعضی اوقات داوری مانند بازی مقابل نساجی تأثیر می‌گذارد.

نتایج تراکتور خارج از زمین برنامه ریزی می شود؟

نه، به این باور ندارم. با شما هم عقیده نیستم و من به فوتبال پاک اعتقاد دارم فقط جزئیات شانس بود که روی نتایج تأثیر گذاشت. من در مورد قهرمانی صحبت نکرده بودم نباید فشار قهرمانی را روی دوش تیم می‌گذاشتیم در این شرایط مربی و بازیکنان باید خودشان را کنترل کنند.

نقی زاده جانشین خوبی برای ایمانی بود

ما در بازی قبلی اکبر ایمانی را از دست دادیم اما نقی‌زاده جایگزین خوبی برای او بود. اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور شاید امروز استرس داشتند اما کارشان را به نحو احسن انجام دادند. چیزی که می‌خواهیم این است که از نتیجه این بازی انرژی منفی نگیریم در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و باید انرژی مثبت بگیریم.

بهترین هواداران دنیا را داریم

اول از همه باید بگویم هواداران ما بهترین هواداران دنیا هستند در مورد چند تماشاگر باید بگویم که آنها هوادار تراکتورسازی نیستند ما هواداران بی‌شماری داریم و این مسائل برای چند هوادار بود و برای همه هواداران نبود.

می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم

الان به جز پرسپولیس فاصله چندانی بین تیم‌ها وجود ندارد و ما می‌توانیم سهمیه بگیریم. همیشه به بازیکنانم گفتم دوست ندارم کارت بگیرند گفتم کارت‌های بیهوده نگیرند این کنترل شخصی است که ما به آن نیاز داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی عطا

      مال این حرفها نیستی سوراختور

    • بدون نام

      لعنت بر تو لیکنز تراکتور بدبخت کردی تو اصلا فوتبال بلد نیستی اینم تعویض های تو....

    • بدون نام

      خخخخخخ

    • م ح

      اقای لیکنز مگه شمانبودین که وقتی اومدین گفتین سه جامو باهم میخوام......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج