۸۵۶۴۹۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال همان سالی ست که دعاهای شما در نهایت نتیجه می دهد و زندگی بر وفق مرادتان پیش می رود. درگیری های ذهنی زیادی داشتید که در سال پیش رو بسیاری از آنها از بین می روند و فضا برای شروع تغییرات جدید در زندگی تان باز می شود. بنابراین نگرانی هایتان را کنار بگذارید و تنها خوش بگذرانید. امسال فرصت های زیادی برای بالا بردن توانایی ها در اختیارتان قرار می گیرد که بهتر است از آنها نهایت استفاده را بکنید، در غیر این صورت در شغل تان پیشرفتی نخواهید داشت اما روی افزایش مهارت ها و دانش خود تلاش کنید، به زودی نتایج مثبت آنها را مشاهده خواهید کرد. قدر اطرافیان تان را بدانید، حتی اگر گاهی دلخور حرف هایشان می شوید، بدانید که روزی به انها نیاز پیدا خواهید کرد. کینه های گذشته را دور بریزید و ارتباطات تان را گسترش دهید. در ماههای شهریور و مهر، تغییرات بزرگی در زندگی شخصی به خصوص روابط عاطفی برایتان فراهم می شود، از این فرصت ها استفاده کنید. امسال سال سفر است. تجربه های خوبی را به دست می آورید که درهای بیشتری را به رویتان می گشاید. هر چه گذشته را بیشتر رها کنید، آینده ای روشن تر از مقابل تان قرار خواهد گرفت. صبور باشید که کلید موفقیت شما در این سال است.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز جایی دلتان می شکند اما این دلخوری باعث می شود که شما قوی تر و پر انرژی تر از قبل قدم بردارید. بنابراین خیلی ناامید نشوید و به راهتان ادامه دهید. استرس شما زیاد شده اما خیلی زود تغییراتی در زندگی تان به وجود می آید که تمام آنها را از بین خواهد برد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای اطرافتان کمی مراقبه کنید. به زودی درگیر یک جابه جایی می شوید که روحیه تا را از این رو به آن رو می کند.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر مدت هاست چشم انتظار خبری هستید، امروز از این چشم انتظاری بیرون می آیید و بالاخره تکلیف زندگی تان مشخص می شود.اگر در مسیری که در پیش گرفته اید به مانعی برخوردید، ناامید نشوید زیرا این سختی ها شما را قوی تر از قبل کرده و در موفقیت تان نیز تاثیرگذار خواهد بود. این روزها در روابط عاطفی تان عقب نشینی کرده اید اما بهتر است که به طرف مقابل تان نشان دهید در تصمیمات خود جدی هستید در غیر این صورت این کدورت ها شما را از هم دورتر و دورتر خواهد کرد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز هیچ کاری را بدون مشورت انجام ندهید. حتی اگر فکر می کنید که عمل شما تاثیری روی دیگران ندارد، باز هم بهتر است که نظرات خود را با دیگران مطرح کنید. در غیر این صورت سوتفاهم هایی را به همراه خواهد داشت که قابل جبران نخواهد بود. در روابط تان با دیگران به جای بخث کردن، با گفتگو می توانید به نتایج بهتری برسید. اگر در نگاه اول فردی انرژی منفی به شما منتقل کرد، بهتر است با یک دیدار زود در مورد او قضاوت نکنید. با فرصت دادن به هم اتفاقات بهتری در پیش خواهید داشت.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

اگر چه شرایط آنطور که شما فکر می کنید، نیست اما سعی کنید که امروز مثبت اندیش باشید. از فرصت های جدیدی که پیش پای شما قرار می گیرد اما تاکنون نادیده می گرفتید، استفاده کنید. اگر چه پیشنهادهایی که به شما می شود در نگاه اول جذاب به نظر می رسند اما بهتر است در انتخاب تصمیمات خود عجول نباشید و با فکر عمل کنید. از برداشتن لقمه های بزرگ تر از دهان تان نیز خودداری کنید زیرا تنها انرژی شما را می گیرد بی آنکه هیچ نتیجه ای برایتان به همراه داشته باشد. سعی کنید امروز از بحث کردن با شریک زندگی تان به شدت خودداری کنید زیرا عواقب خوبی را به همراه نخواهد داشت.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

نگرانی مالی تان امروز با خبری که می شنوید، از بین می رود. اگر چه تا به حال فکر می کردید که تلاش تان بیهوده است اما مطمین باشید که در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. این بیان احساسات به خصوص در رابطه عاطفی تان به شما پیشنهاد می شود. در دوراهی گیر کرده اید که قادر به تصمیم گیری نیستید. به خودتان فرصت دهید تا از ندای قلب تان مطمین شوید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

چند تماس تلفی خواهید داشت که خبرهای خوبی را به گوش تان می رساند و شما را در برخی از تصمیم گیری هایتان به شک می اندازد به طوری در نهایت تصمیم می گیرید راهتان را عوض کنید. شاید بد نباشد که برای تصمیم گیری به خودتان فرصت بیشتری دهید. امروز نیرویی از درون شما را به فعالیت و عمل به چیزهایی که در ذهن دارید، وا می دارد. از این انرژی استفاده کنید و خودتان را محدود به حصارهایی که در اطرافتان کشیده شده، نکنید. اگر دلخوری میان شما و همسرتان پیش آمده امروز زمان مناسبی برای گفتگو نیست، بهتر است که آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

مدت هاست برای شروع کاری تلاش می کنید اما هر بار مانعی بر سر راهتان سبز می شود و شما را از حرکت باز می دارد. شاید بهتر است این بار به جای انتخاب مسیری پر پیچ و خم، مسیر مستقیمی را برگزینید. اگر تمام سعی و تلاش خود را به کار نگیرید، احتمال موفقیت تان کم می شود. فردی در مسیر زندگی تان قرار میگیرد که در ابتدا حس خوبی به او ندارید اما سعی کنید که با او مهربان باشید و دلش را نشکنید زیرا در آینده پشیمان خواهید شد. یکی از اعضای خانواده شما کمکی به شما می کند که گره از کارتان می گشاید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

این که در شرایط سخت استرس ندارید، خوب است اما با بیخیال بودن، اوضاع بدتر می شود. اگر فکر می کنید که به تنهایی از پس مشکلات بر نمی آیید، از دیگران کمک بگیرید. با همکاری و مشورت دیگران می توانید تصمیمات بهتری بگیرید. مدتی است که می خواهید در مورد موضوعی با شریک زندگی تان گفتگو کنید اما جرات بیان آن را نداشته و ترجیح می دهید تنها باشید. امروز بهترین فرصت است که خودتان را از این شرایط خلاص کنید و حرف دلتان را بزنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

به شخصی که سعی دارد شما را در مقابل دیگران مسخره کند، تذکر دهید. سعی کنید که کمی جدی تر با او برخورد کنید تا حد و مرزهایش را بداند. این رفتار را نه تنها با این فرد خاص، بلکه با تمام اطرافیان تان داشته باشید. اگر شما برای خودتان ارزش و احتران قائل شوید، دیگران هم با شما به همین گونه رفتار خواهند کرد.اگر احساس تنهایی می کنید، شاید ترتیب دادن یک میهمانی فرصتی را برای شما فراهم کند تا نه تنها دوستان قدیمی تان را ببینید بلکه با افراد جدیدی نیز در آشنا شوید. خبر خوبی در راه است که یکی از دل نگرانی هایتان را از بین می برد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

در مورد مسئله ای که ناراحت تان کرده و از سرتان بیرون نمی رود، بهتر است به جای این که وقت تان را برای پیدا کردن مقصر تلف کنید، صرف پیدا کردن راه حل آن کنید. اگر خودتان دست به کار شوید، شرایط زودتر از آنچه فکرش را کنید بر وفق مرادتان خواهد شد. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید. اما بهتر است که آن را فعلا برای دیگران بازگو نکنید. آهسته قدم برداشتن کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. در مورد پیشنهاد کاری که به شما می شود هوشیارانه عمل کنید و دستپاچه نشوید تا بهترین ها برایتان اتفاق افتد.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

امروز اتفاقات مهم با سرعت بالایی برایتان رخ می دهد، اگر نمی توانید آنها را به خوبی کنترل کنید، از دیگران کمک بگیرید. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما خواهد بود. خوش بین باشید و اولین قدم های خود را محکم بردارید. اگر نمی خواهید در جمع دوستانه یا خانوادگی دلتان بشکند، در بحثی که به شما ربطی ندارد، وارد نشوید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

برای رسیدن به نیت تان باید ثابت قدم باشید و پا پس نکشید. اگر همین روند را ادامه دهید، در نهایت به خواسته دلتان خواهید رسید. اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید، حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری به آن نگاه و بر آینده تان تمرکز کنید. سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شید. نگران نشوید زیرا هیچ اتفاق بدی نخواهد افتاد. بین شما و شریک زندگی تان دوری افتاده. حرفی را می خواهید به او بزنید اما قدرت بیان اش را ندارید، سعی کنید که امروز فرصتی را برای حرف زدن با او فراهم کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۰۲/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک سایت منطقی و علمی باید سعی کند که به مردم بفهماند که فال یعنی حرف مقت و 40 من یک غاز. مادر من تحصیلات دانشگاهی آنچنانی ندارد ولی بقدری مومن ودارای دانش بالای دینی است که از کودکی ما را طوری بار آورده که نه تنها به این حرفهای مفت اهمیت ندهیم بلکه در دل یک جهت گیری منفی نسبت به افرادی که این موهومات را در جامعه اشاعه می دهند به دل بگیریم.علی الخصوص اگر تحصیلکرده هم هستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج