۸۵۶۵۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۳
۱۰ نظر
۵۰۱۳
پ

سرافراز، شهرزاد و ...؛ سازمان بازرسی ورود می‌کند؟

در هر سازمان و وزارتخانه‌ای، مجموعه‌ای اسناد و اطلاعات سری، محرمانه و طبقه‌بندی شده‌ وجود دارد. در کلیپ منتشر شده درباره موضوع رییس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بازرس ویژه او نیز ادعا شده مجموعه اسناد خارج شده، مطالب حساسی است.

اعتماد نوشت: در هر سازمان و وزارتخانه‌ای، مجموعه‌ای اسناد و اطلاعات سری، محرمانه و طبقه‌بندی شده‌ وجود دارد. در کلیپ منتشر شده درباره موضوع رییس سابق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و بازرس ویژه او نیز ادعا شده مجموعه اسناد خارج شده، مطالب حساسی است بنابراین به نظر می‌رسد اسناد خارج شده، اسناد حساسی بوده باشد که کارمندان سازمان هم حق دسترسی به آن را نداشته‌اند چه برسد به اینکه عالی‌ترین مقام سابق این سازمان اقدام به خروج آنها از کشور کند.

اگر فرض مطرح شده صحیح باشد، می‌توانیم به قانون مجازات اسلامی رجوع کنیم چرا که در این قانون برای این موضوع جرم‌انگاری شده و مجازات‌های قابل توجهی نیز در نظر گرفته شده است. اگر اسناد خارج شده از کشور با امنیت ملی در ارتباط باشد، مقام‌های امنیتی با استناد به قوانین می‌توانند در جهت مقابله با آن اقدام کنند.

اما این موضوع بار روانی نیز برای جامعه در پی دارد. در چند وقت اخیر اسناد و مطالب موجود در صدا و سیما در رادیو و تلویزیون‌های بیگانه و خارج از کشور پخش شد که موج تعجب مردم را در پی داشت و این کلیپ می‌تواند بار دیگر این موضوع را تشدید کند.

در آن مورد موضوع فروش اسناد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مطرح بود که همین مساله بیانگر حضور و وجود عناصری به اصطلاح نامحرم در این سازمان است که سازمان‌ها و نهادهای امنیتی باید به این موضوع ورود کرده و چگونگی خروج و فروش این اسناد در زمان آقای سرافراز را در کنار موضوع کلیپ منتشر شده روشن کنند.

در شرایط کنونی نیز با توجه به حساسیت موضوع، شورای نظارت بر صدا و سیما در کنار سازمان بازرسی کل کشور نیز می‌توانند با اتکا به قواعد و قوانین موجود در کشور به موضوع خروج اسناد ادعا شده در کلیپ از کشور ورود کرده و با تشکیل جلسات فوق‌العاده، ابعاد مختلف پرونده را روشن کرده و به اطلاع عموم مردم برسانند تا از این طریق گامی در جهت تقویت اعتماد عمومی برداشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از نظر حقوقی مطالب این مقاله صحیح نیست .
      اصل بر برائت است و اثبات جرم با مدعی ست
      در شرایط حاضر نمی‌توان اثبات جرم نمود چون نه سندی وجود دارد که آن کاغذها چه بوده‌اند و نه اقرار متهمین فرضی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فیلم هایی که در شبکه های معاند پخش شد...بهترین سند است..
        اصل بر برائت نیست...بر محاکمه سریع و بازرسی است

      • بدون نام

        فرمایشتان احساسی ست نه علمی .

    • ناشناس

      دوست عزیز فکر می کنید کجا زندگی می کنید؟ اینجا ایرانه عزیز! اینجا بیشتر دگر اندیشان و فعالین حقوق بشر و مدافعان حق مجازات میشن. یعنی واقعا شما اینها رو نمی دونی؟

    • بدون نام

      شهرزاد کیه؟ این تیتر یعنی چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه فیلم از سرافراز رئیس سابق صدا و سیما دراومده که داره به شهرزاد میرقلی خانی یکی از کارمندان سابق صدا و سیما که از ایران رفته در فرودگاه یه سری اسناد و مدارک میده، حالا سوال شده که این فیلم چیه و چرا باید سرافراز به شهرزاد میرقلی خانی اسناد سازمان رو بده،

    • بی نام

      به فرض پیگیری بشه. طرف در رفته. مثل خیلیای دیگه . میخوان چیکار کنن؟

    • حسین

      البته فرض است و مدیران ما همه سالم و اماده پیکار با دشمن هستن!!!!!

    • بدون نام

      م خروس بیرونه.. از هر جاش نگه داری جای دیگه بیرون می زنه.. شهرزاد و محمد طاها.. یه کامیون اسم ومیلیاردها پول.. کی به کیه؟کدوم و می خوان یا می تونن بگیرن. ...

    • بدون نام

      خخخخ تا دیروز که کلا انکار میکردید و میگفتید پرونده اتهامات اون خانم بوده، حالا یهویی فهمیدید اسناد بوده؟! به والله که ابلهید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج