۸۵۶۵۴۲
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

تصاویری که طرفداران سینما را به وجد آورد

انتشار تصاویر جدید از بازسازی "شیرشاه" اشتیاق طرفداران سینما برای اکران این فیلم را دوچندان کرد.

سی نما: دیزنی تابستان امسال مخاطبین را با اقتباس لایو اکشنی از انیمیشن کلاسیک «شیر شاه» (The Lion King) با کارگردانی «جان فاورو» به «پراید راک» بازمی‌گرداند. این فیلم با موسیقی به یاد ماندنی، جلوه‌های ویژه‌ی بی‌مانند و صداپیشگان درخشانش هواداران را از هم اکنون مشتاق تماشای اثر کرده است. این هیجان شب گذشته با انتشار تصاویر جدید باز هم افزایش یافت.

تصاویری که طرفداران سینما را به وجد آورد

این تصاویر به صورت انحصاری توسط مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» عرضه شده‌اند و شخصیت‌های کلیدی فیلم از جمله «سیمبا»، «تیمون»، «پومبا»، «نالا»، «زازو»، «رافیکی»، «موفاسا» و «اسکار» در آن‌ها دیده می‌شوند. این عکس‌ها جلوه‌های ویژه‌ی بی‌نظیر فیلم را به نمایش گذاشته و با صداپیشگانی چون «دونالد گلاور»، «بیانسه»، «سث روگن»، «بیلی آیکنر»، «جان اولیور»، «چیوتل اجیوفر» و «جیمز ارل جونز»، وعده‌ی فیلمی جادویی را می‌دهد.

تصاویری که طرفداران سینما را به وجد آورد

انیمیشنی که در ژوئن سال ۱۹۹۴ به اکران درآمد، همچنان پرفروش‌ترین انیمیشنی است که با دست طراحی شده و در آن سال پرفروش‌ترین افتتاحیه‌ی تاریخ دیزنی را به ثبت رسانده بود و پرفروش‌ترین فیلم سال شد.

فاورو در حین فیلمبرداری فیلم به مجله‌ی «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «مانند این است که یک بنای معماری کلاسیک و تاریخی را بازسازی می‌کنیم. چگونه می‌توان آن را به روز رسانی کرد بدون اینکه هویتش را تغییر داد؟ چگونه می‌توان از تکنولوژی‌های جدید بهره برد اما همچنان روح «شیر شاه» اول را حفظ کرد؟ به نظر من این فیلم اوج تمام اقتباس‌های لایو اکشن دیگر دیزنی است… من فکر کردم که این تکنولوژی اثر را از انیمیشن کلاسیک به قدری که باید جدا می‌سازد اما در عین حال کاملاً به آن وابسته می‌ماند.»

تصاویری که طرفداران سینما را به وجد آورد

بسیاری از اعضای تیم فنی «کتاب جنگل» (The Jungle Book) برای بازسازی «شیر شاه» بازگشتند تا با فاورو همکاری کنند. اما‌ آن فیلم شامل یک شخصیت انسان با بازی «نیل سثی» می‌شد، درحالی که در بازسازی لایو اکشن «شیر شاه» اثری از انسان نیست. بنابراین به نظر می‌رسد که با «شیر شاه» باید با برچسب «لایو اکشن» وداع کنیم و وارد فاز جدید فیلمسازی در قالب «فیلمبرداری مجازی» شویم.

بازسازی «شیر شاه» ۱۹ جولای امسال در آمریکا اکران می‌شود.

تصاویری که طرفداران سینما را به وجد آورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج