جاباما
۸۵۶۶۲۵
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان: فوتبال را با میدان جنگ اشتباه گرفتند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد حواشی بازی روز گذشته صحبت کرد.

ایلنا: حمید درخشان در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی بدی نبود و در مجموع بازی خوبی شاهد بودیم ولی یک مشکلی که این روزها پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند مشکل خط حمله و نداشتن زور در این پست است که در دیدارهای اخیر به چشم خورده و مشکل‌ساز شده است. در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو هستیم و علیپور هم تنها است و در این فشردگی‌ بازی‌ها خسته می‌شود. بودیمیر هم که به نظر می‌رسید می‌تواند کمک کند درگیر مصدومیت بود و کمکی به تیم نکرده در این مدت و این نقطه ضعف بزرگ پرسپولیس است.

وی در مورد اینکه دو تیم در بازی روز گذشته کمی محتاط بازی کردند گفت: من این موضوع را قبول ندارم، پرسپولیس برای بردن آمده بود ولی همان مشکلی که در مورد خط حمله گفته بودم وجود داشت و همین که موقعیت‌ها همه نصفه و نیمه بودند و موقعیت کامل روی دروازه ایجاد نشد. سپاهان هم برنامه‌اش بازی مستقیم و فرستادن توپ برای استنلی بود که پرسپولیس از این موضوع اطلاع داشت و جلوی آن را گرفت و همین باعث شد بازی کمی گره بخورد.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد عصبی بودن بازیکنان داخل زمین هم عنوان کرد: این موضوع به دلیل فشار بالای بازی و استرسی بود که از روی سکوها به زمین منتقل شد. وقتی تیم گل نمی‌زند بازیکنان عصبی می‌شوند و این روی عملکرد آن‌ها تاثیر می‌گذارد. به نظرم بازیکنان باید کمی خویشتن‌دار باشند و به خود مسلط باشند.

درخشان با اشاره به اتفاقات روی سکوها گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا وضعیت به این شکل در آمده است؟ چرا باید این اتفاقات تلخ و ناراحت کننده در ورزشگاه بیافتد؟ چرا فوتبال باعث شود به همدیگر و به قومیت‌ها و شهرها توهین کنیم؟ چرا باید کسی آسیب ببیند؟ مگر فوتبال وسیله سرگرمی و لذت بردن نیست؟ چرا نباید از آن لذت ببریم؟ فکر می‌کنم یک عده فوتبال را با میدان جنگ اشتباه گرفته‌اند و بهتر است اینجور افراد به استادیوم نروند. در این شرایط به نظرم هرکس جانش را دوست داشته باشد دیگر جرئت نمی‌کند به ورزشگاه برود چرا که مطمئن نیست سالم به خانه برگردد.

وی در مورد شعار تماشاگران علیه امیر قلعه‌نویی هم عنوان کرد: این حرکت هم درست نبود و کار ناجوانمردانه‌ای بود. قلعه‌نویی برای فوتبال ایران این همه زحمت کشیده است، چرا باید در ورزشگاه توهین بشنود؟ کجا او تا به امروز کوچکترین بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس کرده که با او اینطور برخورد می‌شود؟ او حق داشت ناراحت باشد و این اتفاقات باعث تاسف بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها نباشیم و فوتبال دوباره وسیله‌ای برای سرگرمی و فراموشی مشکلات شود نه اینکه خودش باعث مشکل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جز هواداران پرسپولیس هیچ کسی اینکاره نیست .
      ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کار بودند و سر انجام فوش و نازسا و جنگ به آنها اضافه کردید .

    • بدون نام

      قهرمانی ارزش دارد که پاک باشد نه قهرمانی تیمی مثل پرسپولیس .

    • امیر موری

      رییس مافیا کیه امیر شهرنوعیه

    • امیر موری

      رییس مافیا کیه امیر شهرنوعیه

    • بدون نام

      وقتي سرمايه هاي فوتبال به اين راحتي توسط عده اي هتاک وبي ارزش خردميشوندوميسوزندفاتحه اين فوتبال روبايدخواند،قلعه نوعي شناسنامه فوتبال ايرانه مثل علي دايي وجلالي وديگرمربيان حالا عده اي بي هويت وعقده اي طبق برنامه ازقبل ميان وبه فوتبال کشوراسيب ميزنندوبهانه دست کشوري مثل عربستان ميدن تانمايندگان ايران درزمين بيطرف بازي کنند،

    • بدون نام

      حالابایدایمان بیاریم که عربستان حق داره ادعاکنه ورزشگاههای ایران امنیت ندارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج