۸۵۶۶۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صلاح و مانه؛ دو گلزن به دنبال یک تاج و تخت

محمد صلاح و سادیو مانه دو مهاجم لیورپول دیشب در جریان پیروزی ۵-۰ تیم‌شان مقابل هادرزفیلد هر کدام دو گل به ثمر رساندند تا نبرد داغی بین این دو برای کسب کفش طلای لیگ برتر در بگیرد.

ورزش سه: سادیو مانه و محمد صلاح، دو مهاجم گلزن لیورپول دیشب در آنفیلد خوش درخشیدند و هر کدام با زدن دو گل به نبردشان برای فتح تاج و تخت آقای گلی لیگ برتر انگلیس هیجانی تازه بخشیدند. مانه با دومین گل خود در بازی دیشب در فصل جاری لیگ برتر ۲۰ گله شد تا یکی از مدعیان اصلی آقای گلی این فصل باشد. ۱۲ گل از ۲۰ گل مانه در ۱۴ بازی اخیر او برای لیورپول به ثمر رسیده است.

اما کسی که در این بازی مانه را از تاج و تخت آقای گلی پایین کشید، هم‌تیمی او محمد صلاح بود. دو گل صلاح که در دو نیمه بازی به ثمر رسید باعث شد او تعداد گلهای خود در فصل جاری لیگ برتر را به عدد ۲۱ برساند و از مانه سبقت بگیرد.

صلاح با دو گلی که در بازی دیشب زد به رکورد دیگری هم دست یافت تا بعد از انجام ۱۰۰ بازی برای مرسی‌سایدی‌ها بیشترین تعداد گل را برای این تیم به ثمر رسانده باشد. صلاح در ۱۰۰ بازی برای لیورپول در رقابتهای مختلف برای این تیم ۶۹ گل به ثمر رسانده و تا کنون هیچ بازیکن دیگری نتوانسته در این تعداد بازی برای قرمزهای آنفیلد این تعداد گل بزند.

صلاح همچنین به سومین بازیکن تاریخ لیورپول تبدیل شد که موفق شده در دو فصل پیاپی برای این تیم بیشتر از ۲۰ گل به ثمر برساند. پیش از صلاح، رابی فاولر و لوئیس سوارز موفق شده بودند برای لیورپول در دو فصل پیاپی بیشتر از بیست گل بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج