۸۵۶۶۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس – سپاهان؛ روز خوب مدافعین کناری

در بازی پرسپولیس – سپاهان با وجود سرعت بالای بازی و میل دوتیم برای کسب سه امتیاز صحنه خطرناک زیادی روی دروازه دو تیم خلق نشد و بیشتر حملات و تهدیدات روی ضربات از راه دور بود.

ورزش سه: سپاهان علاقمند بود با پاس های بلند برای کی روش استنلی توپ های دوم را تبدیل به موقعیت کند که این توپ ها با توجه به عملکرد خوب هافبک ها در جلوی خط دفاعی پرسپولیس تبدیل به صحنه خطرناکی نشد و از سویی پرسپولیس در کناره ها هم در فاز دفاعی خوب بود که اگر نمی بود ارسال ها از کناره ها برای کی روش استنلی می توانست دروازه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند را به طور جدی تهدید کند.

بر اساس آمارهای ثبت شده از سوی سایت آنالیز یازده مهدی ترابی که در سیستم ۲-۴-۴ لوزی پرسپولیس جلوتر از محمد نادری در جناح چپ بازی می کرد دقت پاس بالایی داشت اما ابوالحسن جعفری در جناح راست خط دفاعی سپاهان به خوبی در برابر مهدی ترابی مقاومت کرد. او دو بار با تکل موفق توپ را از مهدی ترابی گرفت و چهار قطع توپ داشت و با این تلاش های مانع از طرح حمله پرسپولیس از سمت مهدی ترابی شد.

مهرداد محمدی یکی از مهره های کلیدی سپاهان در این بازی سه بار با شوت از راه دور دروازه تیم پرسپولیس را نشانه گرفت. او در این مصاف حساس و دیدنی چند بار تصمیم به نفوذ به قلب خط دفاعی تیم پرسپولیس گرفت اما هوشیاری مدافعان پرسپولیس او را در رسیدن به گل ناکام گذاشت. در یک صحنه سید جلال حسینی به واکنش دیدنی توپ او را تصاحب کرد.

تلاش های محمد نادری هم در دفاع حملات مهرداد محمدی تاثیر گذار بود. محمد نادری روی توپ های مهرداد محمدی دو تکل موفق داشت و دو بار هم توپ هایی که قرار بود به مهرداد محمدی برسد را قطع کرد. این طور می شود گفت مدافعین کنار دو تیم به خوبی فضای کانال های کناری را پوشش دادند و از سویی با قطع توپ مانع از خلق حمله شدند.

از سویی نفوذ از کانال های میانی هم برای دو تیم بسیار سخت بود چرا که تراکم بازیکن کمتر به مهاجمان دو تیم اجازه عمق از نفوذ را داد و این طور می شود گفت بیشتر صحنه هایی که منجر به تهدید دروازه های دو تیم شد ارسال های زودهنگام از نقاط مختلف زمین بود.

پرسپولیس – سپاهان؛ روز خوب مدافعین کناری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج