۸۵۶۶۷۰
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

میزان افزایش تعرفه ویزیت پزشکان اعلام شد

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: تعرفه ویزیت پزشکان در مراکز دولتی ۱۰ درصد و در مراکز خصوصی ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

خبرگزاری فارس: مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: تعرفه ویزیت پزشکان در مراکز دولتی ۱۰ درصد و در مراکز خصوصی ۱۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

علی علیزاده با بیان اینکه نصب تعرفه در تمامی مراکز درمانی الزامی است؛ اظهار داشت: مراکز خصوصی و دولتی موظفند که تعرفه را رعایت کنند و مردم نیز درصورت داشتن شکایت می‌توانند از طریق سامانه ۱۶۶۶ بیمه سلامت و یا مراجعه به واحد نظارت درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند.

وی افزود: تعرفه ویزیت پزشکان و دندانپزشکان عمومی و phd پروانه‌دار در مراکز دولتی دانشگاهی ۱۲۷ هزار ریال و ۳۸ هزار و ۱۰۰ ریال سهم بیمار و تعرفه خصوصی آنها ۲۷۰ هزار ریال و سهم بیمار ۱۸۱ هزار و۱۰۰ ریال است.

مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان گفت: تعرفه پزشکان و دندانپزشکان متخصص و phd-md در مراکز دولتی دانشگاهی ۱۵۹ هزار ریال و سهم بیمار ۴۷ هزار و ۷۰۰ ریال است که در تعرفه خصوصی۴۱۰ هزار ریال محاسبه شده که سهم بیمار ۲۹۸ هزار و۷۰۰ ریال است.

علیزاده بیان داشت: تعرفه پزشکان و دندانپزشکان - فلوشیپ و متخصص روانپزشکانو پزشکان فوق تخصص در بخش دولتی دانشگاهی ۱۹۲ هزار ریال است که سهم بیمار ۵۷ هزار و ۶۰۰ ریال بوده و در بخش خصوصی ۵۲۰ هزار ریال است که سهم بیمار ۳۸۵ هزار و ۶۰۰ ریال است.

وی، تعرفه پزشکان فوق تخصص روانپزشک در بخش دولتی را ۲۲۹ هزارریال با ۶۸ هزار و ۷۰۰ ریال سهم بیمار و در بخش خصوصی نیز ۵۹۰ هزار با سهم بیمار ۴۲۹ هزار و ۷۰۰ ریال و کارشناس ارشد پروانه‌دار و کارشناس پروانه‌دار رابه ترتیب ۱۰۹ و ۸۹ هزار ریال در بخش دولتی اعلام کرد و در بخش خصوصی نیز ۲۲۰ و۱۹۰ هزار ریال اعلام کرد که به طور کامل توسط بیمار پرداخت می‌شود.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، تعرفه پزشکان عمومی بالای۱۵ سال سابقه بالینی در بخش دولتی دانشگاهی ۱۲۷ هزار ریال است که ۳۸ هزار و ۱۰۰ ریال توسط بیمار پرداخت می‌شود و در بخش خصوصی، این تعرفه ۳۱۰ هزار و ۵۰۰ ریال است که ۲۲۱ هزار و ۶۰۰ ریال توسط بیمار پرداخت می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی به تصویب هیئت وزیران رسیده است؛ تاکید کرد: کلیه مقاطع تحصیلی درصورتی می‌توانند از تعرفه‌های مذکور استفاده کنند که عنوان مربوطه در پروانه مطب آنها درج شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      خیلی از متخصصان اجرا نمی کنند

      پاسخ ها

      • یدی زمین پیما

        میزان افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد. لطفا دیگه به هیچ عنوان بیمارنشوید .مگه اینکه ویزیت پزشکان پایین بیاید ودو باره بیمارشوید.

    • بدون نام

      جالبه یکی بخواد نقدی بده صد ریال و از کجا بده اخه این چه جور تعرفه است هنوز اقایون سوم ابتدایی سواد ندارند که عدد را گرد کنند ....واقعنکه چقدر موشکافانه و دقیق ...افرین .......

    • بی نام

      آقا چرا نظر منو تایید نمی کنید؟؟ می ترسید به پزشکا بر بخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج