۸۵۶۷۰۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پوتین: پیش‌بینی بازار نفت دشوار شده است

رئیس‌جمهور روسیه که به پکن سفر کرده، امروز شنبه درباره تاثیر تصمیم اخیر دولت آمریکا علیه صنعت نفت ایران بر بازار جهانی نفت صحبت کرد.

خبرگزاری فارس: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در نشستی در پایتخت چین درباره مواضع ضد ایرانی دولت آمریکا، سوریه و دیگر موضوعات صحبت کرد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، رئیس‌‌جمهور روسیه در نشستی با نام «دومین مجمع جاده و کمربند» در پکن حضور یافت و در نشستی خبری شرکت کرد.

ولادیمیر پوتین به تازه‌ترین اقدام ضد ایرانی دولت آمریکا در لغو صدور معافیت برای خریداران نفتی ایران و اعلامیه واشنگتن در زمینه تلاش برای به «صفرل رساندن صادرات نفت ایران» اشاره کرد.

رئیس‌جمهور روسیه گفت: «سخت است که بگوییم بعد از تصمیم ترامپ در زمینه تحریم‌های (نفتی) علیه ایران، چه اتفاقی برای بازار جهانی نفت می‌افتد. همگان دارند تعهداتشان را به عنوان اعضای "اوپک پلاس" انجام می‌دهند».

اشاره پوتین به انجام تعهدات توسط اعضای «اوپک پلاس»، اشاره به توافقی است که بین اعضای اوپک با برخی دیگر از کشورهای صادرکننده غیر عضو اوپک شامل روسیه حاصل شد؛ توافقی که طی آن طرف‌ها موافقت کرده بودند که به منظور باثبات‌سازی بهای جهانی نفت، میزان تولید نفت را کاهش دهند.

رئیس‌جمهور روسیه در حالی به دشواری پیش‌بینی بازار جهانی نفت بعد از تصمیم اخیر ضد ایرانی دولت آمریکا اشاره کرده که پیش از این مقام‌ها و تحلیلگران بسیاری از کشورها درباره بالا رفتن بهای جهانی نفت در نتیجه این اقدام هشدار داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بالای صد دلار میرسه.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج