۸۵۶۷۸۶
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

الیاسی: آقای عرب! مگر فوتبال میدان جنگ است؟

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی توضیحاتی را درباره نگرانی‌های موجود برای دیدار تیمش با پرسپولیس ارائه کرد.

ورزش سه: عباس الیاسی درباره حرف‌های ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس که بابت حضور تیمش در تبریز و برای دیدار با تراکتورسازی ابراز نگرانی کرده بود، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

*صحبت‌های ایرج عرب درباره دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس و ابراز نگرانی ایشان برای مسابقه آخر هفته دغدغه‌هایی را برای هواداران ایجاد کرده؛ نظر شما در این خصوص چیست؟

ما قبل از هرچیز افراد را به آرامش دعوت می‌کنیم. در این باره قوانین مشخص است؛ هر اتفاقی که درون زمین مسابقه رخ می‌دهد به کمیته‌های اخلاق و انضباطی و فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود وآنها با توجه به اتفاقات حکم خود را اعلام می‌کنند. ما در ۳ بازی گذشته بحث‌های مختلفی درباره داوری‌ بازی‌هایمان داشتیم، اما صبر کردیم تا جو بدی پیش نیاید.

درباره محسن فروزان کلی حاشیه پیش آمد اما همه چیز را به کمیته اخلاق سپردیم. این یعنی باشگاه ما دنبال حاشیه و مسائل اینچنینی نیست. ما همیشه سعی کردیم اخلاق را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و این موضوع امسال به همه اهالی فوتبال ثابت شده است.

*واکنش شما به عنوان مسئول مدیریتی باشگاه تراکتورسازی به این صحبت‌ها چیست؟

من نمی‌دانم دلیل این صحبت‌ها درباره امنیت ورزشگاه تبریز چیست؟ از خود ایشان سوال می‌کنم که مگر در بازی تراکتورسازی و استقلال که ۱۲۰ هزار نفر به ورزشگاه یادگار تبریز آمدند، اتفاق بدی رخ داد؟ مگر در بازی سپاهان اتفاقی افتاد؟ بازی با پدیده چطور؟ از سوی دیگر دیروز همه دیدند چه اتفاقات زشتی در جریان بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد.

*خود شما با توجه به حواشی پیش آمده در بازی پرسپولیس و سپاهان نگرانی‌ای بابت به حاشیه کشیده شدن دیدار تراکتور و پرسپولیس در تبریز ندارید؟

تامین امنیت ورزشگاه‌ اصلا ربطی به باشگاه‌ها و مدیران ندارد. من از پرسپولیسی‌ها سوال می‌کنم که مگر مسئول تامین امنیت ورزشگاه‌ آزادی با ایشان است؟ دیروز این اتفاقات زشت در ورزشگاه آزادی رخ داد، آیا ایشان امنیت ورزشگاه را تامین کرد؟ مسئولان امنیتی و یگان ویژه خودشان پیگیر همه چیز هستند.

الان سپاهانی‌ها نیز از این صحبت‌ها ناراحت هستند. مگر می‌شود شما با بازی در همه شهرهای ایران مشکل داشته باشید؟ اگر اینطور است که باید فوتبال تعطیل شود و همه راحت باشند. وقتی ما به تهران سفر کردیم به هواداران مان فحاشی شد؛ دیروز در بازی با سپاهان هم که همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد. آیا شما به ما تضمین دادید که اتفاقی نیفتد؟ حالا چرا ما باید ضمانت بدهیم؟

*توصیه شما به فوتبالی‌ها در این شرایط چیست؟

من فکر می‌کنم ما نباید جو موجود در فوتبال را ملتهب کنیم. نباید دیگران را تحریک کنیم. فوتبال و برد و باخت‌هایش می‌آید و می‌رود. واقعا جان افراد ارزش ندارد که این مسائل را بیان کنیم و با تهییج هواداران باعث شویم تا تنش به وجود بیاید. بی‌تردید کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال نیز همه مسائل را زیر نظر دارند و اگر خدای ناکرده اتفاقی رخ بدهد هم آنها برخوردهای لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه ماموران یگان ویژه هم زحمت می‌کشند و مسئولیت امنیت ورزشگاه‌ها با آنها است. انشالله هفته اینده نیز در بازی پرسپولیس و تراکتور بهترین میزبانی از مردم میهمان نواز آذربایجان شاهد خواهیم بود.

*حرف پایانی؟

بنده به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی بعد از اتفاقاتی که در بازی با پیکان رخ داد، روی آنتن زنده صداوسیما شهامت داشتم و معذرت خواهی کردم و الان انتظار ما از سایر باشگاه‌ها نیز همین نوع رفتار است. ما نباید بهانه دست کسی بدهیم و همه می‌دانیم که فوتبال هم میدان جنگ نیست.

هرکس در این فوتبال باید وظایف خود را به درستی انجام دهد. بازیکنان در داخل زمین باید وظایف خود را انجام دهند و ما نیز در حوزه مدیریت فوتبال وظیفه‌مان را دنبال می‌کنیم. از طرفی مسئولان برقرار امنیت ورزشگاه‌ها نیز وظایف خود را انجام می‌دهند.

همه می‌خواهیم از فوتبال لذت ببریم و به همین خاطر همه را به آرامش دعوت می‌کنم و امیدوارم هرگز دیگر در هیچ ورزشگاهی در داخل ایران شاهد اتفاقاتی مثل بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان نباشیم. مطمئن هم باشید با این صحبت‌ها وحدت و همدلی میان اعضای باشگاه تراکتورسازی و هواداران و البته مسئولان برگزاری مسابقه از بین نمی‌رود و باقدرت کارمان را دنبال می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منصورصداقت فر

      با معذرت خواهی تو همه مشکلات حل شد ....بخدا یک مشت روانی دارند فوتبال را نابود میکنند اصلا پرچم ژاپن وخلیج عربی فحاشی به کوروش وبقیه اساطیر از تبریز شروع شد وایشان افاضات محیر العقول میفرمایند

      پاسخ ها

      • فردین

        خفه بابا خفه دیگه حالمو به هم می زنید

    • منصورصداقت فر

      با معذرت خواهی تو همه مشکلات حل شد ....بخدا یک مشت روانی دارند فوتبال را نابود میکنند اصلا پرچم ژاپن وخلیج عربی فحاشی به کوروش وبقیه اساطیر از تبریز شروع شد وایشان افاضات محیر العقول میفرمایند

    • برند شیشتقلال

      شما اصلا باید محروم بشین و طرفدار ندارین تو اون بازی از الکی پاچه خواری نکن که محروم نشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وحشی گری مرام چرت پولیسی هاست از بازیکن وطرفدار گرفته تا مدیر عاملشون یک عده فحاش هستن اینها دست پیش گرفتن که مس نیفتن انگار دیروز تو بازی این فحاشهای افسار بریده نبودند که بیش از 300نفر رو مجروح کردن عملیات جنگی اینقدر مجروح نداره که بازی با این فحاشان وحشی

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      میگه در بازی استقلال ۱۲۰ هزار نفر در استادیوم تبریز حضور داشتند و هیچ اتفاقی هم نفتاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متوهم

    • بدون نام

      .... به بازیکن خودشون رحم نمی‌کنند و به سیلی می‌زنند توقع داری به تیم پرسپولیس رحم کنند

    • بدون نام

      آقای الیاسی لطفا شما دیگه از بازی جوانمردانه حرف نزنید که از زمانیکه تیم تراختور به لیگ برتر آمد جو فوتبال ایران خراب شد

    • یحیی

      چراپرسپولیس همه شهرای ایران مشکل داره؟ اهواز تبریز اصفهان و.....آقاجان مشکل ازخودشونه هرتیم شهرستانی میره تهران کتک وسنگ نخوره فحش خواهرومادرویاقومیتی میخوره.شماکه میدونین بایدبه این شهرابرای بازی برین یاجلوی زبانتان رابگیریدیااگه عرضه دارین اینقدرننه من غریبم بازی درنیارین .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوزششششششششش

    • بدون نام

      سوراختور ساکت باشه.

    • سرور هرچی غیر پرسپولیسه

      جناب اقای الیاسی پس حالا که امریکا و اسراییل و کشورهای اروپایی و عربی بر علیه ایران متحد هستند ایران کشور ناحق و ظالمه ! خواهشا با کلمات بازی نکنید اگه شما ختمید ما هفتیم

    • اصلان

      مدیرتراکتوردوره دکترای ریاکاری رابابالاترین نمرات گذرانده است.تونفراول این کلاس بودی بااستادی فتح اله زاده خوی.توو زنوزی تراکتوررابه حاشیه بردیدالان فهمیدید,چه شکری خوردیدمرحباافرین به گلرتون اخباری دوبازی سه گل دوتاش مفت نتیجه اون حرکات وجواب خدای فروزان به شما.!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاشا

    • م اکبری

      تو کی هستی داری جک میگی ... کمیته انضباطی که با رای هایی که داد مشخصه داره طرف سپاهان و تراکتور رو میگیره ... جان مادرت شر و ور نگو پرسپولیس رو هوادارشو رو نابود کردید رفت پ تو و امثال تو حرف نزنید

    • بدون نام

      آقای الیاسی بر ای این چرت پولیسیها همه جا میدان جنگه آخه فحاشی و دستکاری نتایج جزءمرام وکارشونه واعتقادی به فوتبال پاک ندارن بعد همه رو مافیا میدونن اینا مثل عربستان که برای دیدار با ایرانیها قالب تهی میکنن در دیدار با اصفهانیها وتبریزیها قالب تهی میکنن بعد امنیت رو بهونه میکنن آقای عرب هنوز 24ساعت از وحشیگریهای طرفدارانتون تو آزادی نگذشته خیلی پر روهستی که عرضه تامین امنیت تو آزادی رو نداری بعد از نا امنی اصفهان وتبریز شاکی هستی!!!!!!!

    • بدون نام

      قبل از آغاز بازی حتما برای چند دقیقه هم که شده از بلندگو های ورزشگاه قرآن کریم پخش کنید تا استرس و واهمه بچه ها از بین برود و آرامش در بین هواداران عزیز حاکم شود و یادمان بماند جدای از فوتبال و رقابت همه ما مسلمان و شیعه هستیم

    • محمد حسین محمودی

      شما بهتره بروید طرفداران تراکتور سازی را نصیحت کنید شما هر شهری می روید ورزشگاه رو به گند می کشید البته شما خوشحال می شوید خلیج عربی می گویند طرفداران شما به همه اقوام و قومیت ها توهین میکنند و خودشان را هم با فرهنگ میدانند شما از یک مشت پان ترک حمایت می کنید چندین روز است که در فضای مجازی طرفداران تراکتور پرسپولیسی‌ها رو تهدید می‌کنند اگر جرعت دارید بیاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج