۸۵۶۸۲۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سلطانی‌فر:

مردم ایران از مربیان کروات خاطرات خوبی دارند

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی عنوان کرد که مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: ماتیسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی به دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان رفت. سلطانی‌فر در این دیدار گفت: روابط ایران و کرواسی در همه عرصه‌ها رو به گسترش است و تصور می‌کنم باید از همه ظرفیت‌ها برای گسترش همکاری استفاده کرد. اراده روسای جمهور دو کشور بر این است که روابط دو کشور بیش از پیش ادامه پیدا کند و حضور دکتر صادق در کشور کرواسی مبین ارتباط خوب دو دولت است و مایلیم ارتباط ما با کرواسی بیشتر باشد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: زمینه‌های همکاری و ارتباط ایران و کرواسی در زمینه ورزش زیاد است، دیدارهای دو جانبه تیم‌های ورزشی و برگزاری اردوهای تداکارتی و تبادل امکانات فنی و علمی از جمله ارتباطات موثر ورزشی کشور خواهد بود. امیدوارم کشور کرواسی زمینه حضور مربیان توانمند ایران در رشته‌های وزنه‌برداری، تکواندو، کشتی، کاراته و ووشو که ایران در آن سرآمد است، در آنجا فراهم کند.

مردم ایران از مربیان کروات خاطرات خوبی دارند

وی ادامه داد: مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند و همیشه در برخی موفقیت‌های ورزش ایران نام مربیان بزرگ کروات وجود داشته است. کرواسی در رشته‌های پایه مانند دو و میدانی، ژیمناستیک و شنا و واترپلو بسیار مطرح است و امیدوارم ورزش ایران بتواند از توان علمی و فنی مربیان کروات استفاده کند.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و کمیته المپیک در کنار هم هستند و تمایل داریم به سرعت در بخش تفاهم نامه‌های امضا شده همکاری دو کشور آغاز شود. تلاش می‌کنیم با مدیریت محمدرضا داورزنی، دیدارهای مدیران ورزشی و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی دو کشور برای بالاتر رفتن سطح همکاری دو کشور هر چه سریع‌تر فراهم شود.

ماتیسا نیز در این دیدار عنوان کرد: اینجا هستیم برای گسترش روابط و همکاری‌های بین المللی با ورزش ایران در جهت تبادل مربی و ورزشکار و امکانات فنی و همکاری با فدراسیون‌های ورزشی ایران، همینطور برگزاری دوره‌های آموزشی علمی با مجموعه‌های دانشگاهی ایران و زاگرب تبادلات علمی داشته باشیم.

وی افزود: برانکو ایوانکوویچ یکی از چهره‌های درخشان و محبوب کشور کرواسی در ایران هستند و خوشحالم از مسیر فوتبال ارتباط خوبی بین مردم ایران و کرواسی ایجاد شده است. من از مجموعه ایران و مردم آن خاطره خوبی دارم و از میهمان‌نوازی شما تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خپل توپ ازهندونه تشخیص نمیده وزیرشده خاک برسرت

    • بدون نام

      مخصوصا از دلال. یژه برانگیزه که تو عاشقش هستی

    • پسر ایران

      از بازیکنان و از دلالان کروات... رفتن قهرمانی لنگ کرواسی بگیرن یه ستاره م به تیم شاهین اعطا کنن

    • کامران

      وویچ بزرگ را بکن سرمربی تیم ملی ودل پسرت وخودت راشادکن!؟
      خدا ریشه تو وتدبیر وامید رااز سرملت بکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج