۸۵۶۸۵۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برگزاری جشن شکرگزاری آغاز احیای دریاچه ارومیه

شهردار ارومیه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهار کرد: همزمان با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این ایام، جشن شکرگزاری آغاز احیای دریاچه ارومیه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌وگویی با تبریک روز شوراها، روز کارگر و روز معلم، عنوان کرد: این مناسبت‌ها فرصتی است تا از تلاشگران این عرصه تجلیل وقدردانی شود.

وی با اشاره به ۹ اردیبشهت ماه روز شوراها، بیان کرد: اگر امروز شاهد توسعه و عمران و آبادانی در شهر هستیم در سایه تلاش‌های شوراهای اسلامی شهرها است اما اگر مدیریت تام شهر یعنی مدیریت واحد شهری در اختیار شوراها بود، بیش از این شاهد عمران شهری بودیم.

شهردار ارومیه با اشاره به مدیریت واحد شهری، عنوان کرد: در طول چند سال گذشته اراده‌ای برای تشکیل مدیریت واحد شهری نبود اما اگر به این مهم هم دولت و هم مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه می‌کردند، شاهد توسعه روز افزون شهرها و رفاه بیشتر شهروندان بودیم.

وی با تبریک روز کارگر بیان کرد: باید از مقام کارگرانی که برای رفاه و آسایش شهروندان کار می کنند، تجلیل کرد و دست تلاشگر آنها را بوسید.

حضرت‌پور فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام اظهار کرد: همزمان با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این ایام، جشن شکرگزاری آغاز احیای دریاچه ارومیه با همکاری سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی خشکی دریاچه ارومیه به وفور انعکاس می‌یافت که این منجر به عدم جذب گردشکر شده بود و اکنون شاهد پرآبی این دریاچه نیلگون هستیم وباید با نگاه ویژه احیای آن را انعکاس داد چرا که پرآبی آن باعث جذب گردشگر به ویژه در ایام تابستان می‌شود.

شهردار ارومیه با اشاره به دهکده ساحلی چی‌چست عنوان کرد: با احیای دریاچه ارومیه، دهکده ساحلی چی‌چست بستر بسیار مناسبتی برای جذب گردشگر است و شهرداری ارومیه با آماده‌سازی این دهکده با احداث دنیای بازی و فضاسازی، جذب گردشگر را تحقق می‌بخشد و مسیر منتهی به این دهکده چون ایجاد روشنایی و تعریض آن نیز با تهیه نقشه‌های فنی وارد فاز عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به جریان آب‌های سطحی به صورت چشمه در برخی سکونتگاه‌های دامنه کوه‌های بالا دست شهر بیان کرد: در این مکان‌ها مانند جاده انهر امکان ساخت و ساز نبود اما الان ساخت و سازه‌ها و آب‌های سطحی در این مناطق گسترش یاقته است که برای رفع این مشکل جلسه‌ای با مدیریت بحران برگزار شد تا با اتخاذ راهکارهایی نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

حضرت‌پور گفت: هفتمین جشنواره گل‌ها به مناسبت روز شوراها و کارگر از ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در پارک گوللر باغی برگزار می‌شود و از همه شهروندان جهت حضور در این جشنواره دعوت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: هفتین جشنواره گل‌ها در تحقق افق ۱۴۰۴ شهر یعنی شهر سالم و پاک و در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج