جاباما
۸۵۶۸۵۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دستگیری ۵شکارچی در دشتی بوشهر

در پی اجرای گشت مشترک یک روزه در حوزه استحفاظی شهرستان دشتی استان بوشهر پنج نفر متخلف شکار و صید غیرمجاز دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: در پی اجرای گشت مشترک یک روزه در حوزه استحفاظی شهرستان دشتی استان بوشهر پنج نفر متخلف شکار و صید غیرمجاز دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اعلام این خبر افزود: در پی اجرای طرح همکاری‌های مشترک بین شهرستانی در حوزه شهرستان دشتی جهت برخورد با متخلفان شکار و صید در طی یک روز، تعداد ۵ نفر متخلف شکار و صید قبل و هنگام شکار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سید احسان موسوی عنوان کرد: از متخلفین تعداد یک سر خرگوش، ۳ قبضه سلاح ساچمه زنی، یک قبضه سلاح بادی ۵/۵ مدل pcp به همراه ۳۷ فشنگ ساچمه زنی، یک عدد اسپیکر، دو رشته دام زنده گیری پرندگان، دو عدد قطار فشنگ و دو عدد چاقو کشف و ضبط گردید.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این ارتباط اظهار کرد: فصل بهار فصل زادآوری حیات وحش بوده و شکار حیات وحش در این فصل بسیار ناجوانمردانه است.

فرهاد قلی نژاد خاطرنشان کرد: همشهریان گرامی و دوستداران طبیعت می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف گزارشات خود را به نزدیک ترین اداره یا پاسگاه محیط بانی اطلاع داده و یا با شماره تلفن ۳۳۵۳۷۰۶۴ تماس حاصل نمایند.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت محیط زیست این آمادگی را دارد که در تمامی ساعات شبانه روز به صورت قاطع با متخلفان زیست محیطی برخورد نماید. شکار جانوران خارج از فصل شکار و بدون دریافت مجوزهای لازم، شکار غیرمجاز محسوب می‌شود.

شکارچی غیرمجاز کسی است که بدون توجه به وضعیت زیستی جانوران و مقررات وضع شده برای حفاظت از گونه‌های در معرض نابودی، به شکار آن‌ها می‌پردازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج