۸۵۶۸۶۴
۷۵ نظر
۵۰۱۴
۷۵ نظر
۵۰۱۴
پ

قاضی عسگر: مردم باید با افزایش قیمت‌ها بسازند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هیچ راهی جز تولید محصول صادراتی نداریم و باید میزان ارز مورد نیاز کشور از طریق صادرات وارد کشور شود و مردم باید تا حدودی با برخی از افزایش قیمت‌ها بسازند تا این مشکل حل شود.

خبرگزاری ایسنا: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هیچ راهی جز تولید محصول صادراتی نداریم و باید میزان ارز مورد نیاز کشور از طریق صادرات وارد کشور شود و مردم باید تا حدودی با برخی از افزایش قیمت‌ها بسازند تا این مشکل حل شود.

سید حسن قاضی عسگر، بعدازظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه طی سال‌های گذشته در استان اصفهان شرایط به گونه‌ای رقم خورده که سرمایه گریزی اتفاق افتاده و امروز وظیفه ما این است که اصفهان را به بهشت سرمایه گذاری بدل کنیم.

انباشت مشکلات سرعت کار را کند کرده است

وی با بیان اینکه امروز رفع مشکلات صنایع و بررسی مسائل و مشکلات صنعت، کشاورزی و خدمات را پیگیری می‌کنیم، افزود: متأسفانه در همه این حوزه‌ها مشکلات انباشته شده و کار را کند کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: یکسری از این مسائل و مشکلات به خاطر سیاست‌های غلط گذشته بوده که بدون در نظر گرفتن تبعات اجرا شده و بخشی دیگر به خاطر بروکراسی بیش از اندازه است و بخش دیگر به مشکلات فرهنگی باز می‌گردد، که یک کلاف سردرگم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در واقع در حالی که ما باید بر اساس آموزه‌های دینی اصل را بر برات بگذاریم، اما متأسفانه در خصوص سرمایه گذار و صنایع این اصل را برعکس اجرا می‌کنیم. در سیستم اداری ما اصل بر برائت نیست و برعکس عمل می‌شود تا زمانی که این وضعیت عوض نشود اوضاع استان بهتر از این نخواهد شد.

قاضی عسگر با اشاره به اینکه مشکلات خدمات، صنایع و کشاورزی در حال بررسی و احصا است، تصریح کرد: تک تک مسائل و مشکلات چه در سطح استانی و چه در سطح ملی پیگیری می‌شود. تاکنون نیز وعده حل برخی از مشکلات ملی ارائه شد و خود ما هم با سرکشی بیشتر به صنایع، مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

وی به موضوع با اهمیت پروژه‌های ریلی ورود کرد و گفت: حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه ریلی برای اصفهان تعریف شده است که نمونه‌های مشخص آن، قطارهایی ما بین اصفهان- نجف آباد، اصفهان- زرین شهر، اصفهان- شاهین شهر، اصفهان- اهواز و اصفهان- بهارستان است که نیازمند سرمایه گذاری است و برای اجرایی شدن آنها به دنبال فاینانس خارجی هستیم.

وی ادامه داد: نکته‌ای که روی آن حساس هستیم این است که در تمام دنیا ریل ۸۰ درصد روی زمین و فقط ۲۰ درصد آن زیرزمین است. همچنین باید گفت که ترموا اصفهان نیز در دستور کار قرار گرفته است و به زودی عملیات آغاز آن اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به موضوع سرمایه گذاری اشاره و اظهار کرد: اگر سرمایه گذارانی که قبلاً سرمایه گذاری کردند و پول آوردند راضی نباشند قطعاً سرمایه گذار دیگری را نمی‌توان به استان جذب کرد. این سیستم بروکراتیکی که امروز به ارث رسیده را باید حلش کنیم که متأسفانه وقت زیادی از ما می‌گیرد.

قاضی عگسر خطاب به کارمندان نهادهای استان، گفت: کارمندانی که چوب لایه چرخ تولید می‌کنند به دادگاه شعبه ۲۳ کارکنان دولت معرفی خواهیم کرد و باید بروکراسی اداری کاهش یابد.

نرخ مشارکت در اصفهان بالاتر از شهرهای دیگر است

وی به بحث بیکاری اشاره کرد و افزود: زمانی که کار را تحویل گرفته ایم نرخ بیکاری استان ۱۴.۱ درصد بود و انتهای زمستان سال گذشته به ۱۲.۳ درصد رسیده است. یکی از برنامه‌های مهم در معاونت اقتصادی تک رقمی کردن نرخ بیکاری استان اصفهان است این در حالی است که نرخ مشارکت در استان اصفهان بیش از شهرهای دیگر است و ۴۲.۱ درصد افراد آماده به کار هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه با افزایش ۴۸ درصدی حقوق، تعدادی تعدیل نیرو خواهیم داشت که امیدوارم بتوانیم آن را مدیریت کنیم، گفت: باید کمک تولید کرد تا افزایش حقوق و دستمزد برای تولیدکننده مشکل ایجاد نکند، چراکه معضل بیکاری یکی از مهمترین مشکلات اصلی اصفهان است.

قاضی عسگر تصریح کرد: متأسفانه شاخص‌های بهبود محیط کسب و کار در استان شاخص خوبی نیست. شورای بخش خصوصی و دولت در اصفهان را به جد دنبال می‌کنیم و تاکنون این شورا ۱۰۰ مصوبه داشته که ۶۶ مصوبه استانی و ۳۴ مصوبه ملی بوده است، همچنین از سوی دیگر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در هر هفته دو تا سه جلسه برگزار می‌کند که ۳۷ درصد مصوبات در خصوص وام بانکی و ۱۵ درصد تأمین اجتماعی و ۱۵.۲ درصد مالیاتی بوده است. تعداد مراجعات به این کارگروه رو به کاهش، اما موارد مرتبط با تأمین اجتماعی رو به افزایش بوده است.

وی در خصوص چرایی وضعیت فعلی اقتصاد و معیشت گفت: طی سالیان گذشته باید تعدادی از متفکران و اقتصاددانان ساختار اقتصادی کشور را بازنگری یا بازطراحی می‌کردند و طبق یک برنامه مدون اقتصاد کشور در همه دوران حرکت می‌کرد، نه اینکه با یک تغییر دولت و یا یک رأی به فردی جدید کلاً استراتژی اقتصادی کشور تغییر کند، سالیان گذشته باید جراحی در اقتصاد رخ می‌داد که همین تغییرات مدیریت و نبود استراتژی یکسان نگذاشته چنین مهمی رخ دهد.

سرکوب نرخ ارز سیاست اشتباهی بوده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اضافه کرد: سرکوب نرخ ارز در طول سالیان گذشته سیاست غلطی بوده که اجرایی شده و مشکلات امروز کشور به دلیل این سیاست است و فنری که فشار داده شد آزاد شده و سیستم اقتصادی کشور را در هم ریخت.

وی ادامه داد: بخش دیگر در خصوص حقوق و مزایا اگر آن اقتصاددانان می‌گفتند نرخ پول ملی را تعدیل کنیم و حقوق و دستمزد را تعدیل کنیم آنگاه کسی نمی‌توانست بگوید خیر، وضعیتی که ما در آن هستیم زاییده یکسری نکرده‌های اقتصادی است؛ متأسفانه ما نشسته ایم تا بلا بیاید و بعد برایش فکری کنیم مثل سیل امسال که آمد همه چیز را تخریب کرد و خسارت وارد کرد بعد یادمان آمد مسیل‌های رودخانه‌ها چنان بوده و ساخت و ساز اطراف رودخانه باید چنین باشد. سوءمدیریت و ناکارآمدی را باید کم کنیم چراکه مردم دیگر توان پرداختن هزینه سو مدیریت‌ها را ندارند.

قاضی عسگر ادامه داد: تنظیم بازار یکی از سخت‌ترین کارگروه‌های زیر نظر این معاونت است. این کار گروه فعالانه تشکیل شده و چهار کمیته تخصصی مواد پروتئینی، برنج و شکر و لاستیک و آرد و نان و میوه دارد که کمیته‌های تخصصی موظف شده اند که اصناف بخش خصوصی و فعالان دیگر را جمع کنند تا بتوانیم این معضل را کنترل کنیم. سعی کرده ایم سهم استان را از ارز ۴۲۰۰ تومانی بگیریم و در میان اقشار ضعیف توزیع کنیم.

وی به موضوع گرانی برخی اجناس اشاره و اظهار کرد: در خصوص گوشت با ۱۱ شرکت دنیا صحبت کردیم و دیدیم که با ارز نیمایی این قیمت کمتر خواهد بود، از سوی دیگر تنظیم بازار را به صورتی انجام خواهیم داد در عین حالی که تولید کننده داخلی هست خارجی هم باشد. ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشت قطع و ارز نیمایی داده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان اضافه کرد: حضور در شهرک‌های صنعتی موجب شده است تا مشکلات را احصا و آنها به دو دسته تقسیم شوند یک دسته بودجه‌های کلان است و دسته دیگر مشکلات اداری که دومی را حداقل سعی می‌کنیم سریع به سرانجام برسانیم.

قاضی عسگر تاکید کرد: برخی از مدیران اصفهان محافظه کاری بی خود و بی جهت دارند و اهل ریسک کردن نیستند و اگر مدیری اهل تغییر و نوآوری نیست سعی می‌کنیم که جایگزینی برای او پیدا کنیم، اما باید بدانیم که جنگ جنگ اقتصادی است و سعی دارند که نظام را از این طریق زمین بزنند و وظیفه ما این است که از تولید به جد حمایت کنیم.

وی گفت: مدرک گرایی و مدرک پرستی معضل فرهنگی کشور است که متأسفانه بازار کار ما را از افراد مدرک به دست اشباع کرده است این در حالی است که نیاز کشور به افرادی است که مهارت بلد باشند. باید نظام صلاحیت حرفه‌ای را در استان اجرا کنیم‌. در کشورهای پیشرفته در انجمن حرفه‌ای امتحان مهارت می‌دهند و مشخص می‌شود که فرد یک مهندس ماهر و حرفه‌ای است. حمایت از تولید داخل یعنی نیروی ماهر در اختیار تولید کنندگان قرار دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تکلیف سرمایه گذاری زمانی مشخص می‌شود که فرد سرمایه گذار با مراحل کمتر و راحتتر انجام شود، پرتال سرمایه گذاری وجود دارد و فعلاً سرمایه گذاری در اصفهان مراحل آسان‌تری پیدا کرده است. با روان کردن و کاهش بروکراسی می‌شود تکلیف سرمایه گذاری را در استان اصفهان مشخص کرد.

قاضی عسگر ادامه داد: صندوق‌های خطرپذیر موضوع مهمی است که باید تعدادی از آنها را از تهران به اصفهان منتقل کنیم و به جد این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد تولیدی‌های اصفهان فعال اند و این ۵۰ درصد نیز با حداکثر توان خود فعال نیستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سازنده

      نسازیم چه کنیم؟!

      پاسخ ها

      • amb

        لطفاً با حرفهای مفت خون مردم به جوش نیارید
        خیلی پرونده سفیدی برای مردم دارید که با سختیهاتون بسازند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        نمیسازیم هر جا بشه اعتراض میکنیم تو برو بساز

    • بدون نام

      شما هم میسازید البته شما با حقوق های بالا مشکل ندارید

    • بدون نام

      مردم مگر مسخره ی شماها هستند مگه روحانی نفت صادر نمیکنه

    • بدون نام

      چشم

    • بدون نام

      لطفا تو هم بساز

    • بدون نام

      چررررررررا چون شکم شما گنده تر بشه

    • بدون نام

      چشم حاجی.بالخره شما و بچه هاتون به سلامت باشید از ما جان نثاران اماده تحمل بدتر از این هم هستیم

    • بدون نام

      بله جناب میسازیم و مییریم چاره ای نداریم خیلی حرفه کشوری از هر لحاظ غنی مردمی فقیر فقر زده گرسنه که هر روز شاهد تورم نجومی است نیازی به هشدار و تذکر نبود که شما عزیز اینچنین قاطعانه بگویید ما دیگر میدانیم که هر روز سفره ی خالی هم کو چکتر میشود کم مانده خود را حلق اویز کنیم چرا به میگویید چرا به اقازادها وپدارانشان مدیران روسا انها که در راس کارند واختلاص های کلان دوزدیهای اشکار ونهان میکنند تذکر نمیدهید زورتان به بیش از نیمی از ملت ایران است که در فقر ونداری گرسنگی گرانی اورگی میرسد به هر حال این لیوان یک روز پر خواهد شد

      پاسخ ها

      • رسول احمدی

        احسنت

    • مستمریبگیر نیشابوری

      هیچ کاری از دست مردم ساخته نیس
      تنهاکاری ک گرانی و کم بودن حقوق ها

      درآمد مردم از خرجشون کمتر بودن

      تنها گزینه ای که خیلی خیلی خیلی رواج پیدا کرده

      و خیلی دیده میشه در سطح کوچه وبازار و خیابان


      تن فروشی بیش از حد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      خدا جزای کسانی باعث میشن و خودش بده !!!!!!!!!!

      آخ کجای دنیا سراغ دارید مخارج نقطه امن یک خانواده ۴نفره
      بشه ۳ میلیون و پانصد !!!!!!

      اما حقوق یک بازنشست حقوق یک کارگر

      بشه یک میلیون و ۲۰۰ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      بنظر شما تا ۳ و نیم میلیون بقیه مخارج
      رو باید چطوری بدست آورد ک جبران شه

      بداد کارگران و بازنشستگان !!!برسید

      محض رضای خدا !!!

    • بدون نام

      یادوزیرروحانی افتادیم رای دادین بکشین

    • بدون نام

      ما مردم بیچاره میسازیم چاره ای نیست شماچطور

    • بدون نام

      باشه میسازیم ،،،اگه نسازیم چه کنیم،،،، خیلی وقته داریم میسازیم

    • احمد

      تا یادمون میاد همین بوده . مردم باید بسازن .

    • بدون نام

      اونوقت گناه مردم چیه که با گرونی بسازن وتحمل کنن؟؟

    • درین درین

      مگه راه حل دیگه ای هم هست؟؟؟ سوختن و ساختن

    • بدون نام

      ای به چشم هرچی که شما بگید. تاالان مردم چیکار میکردن. تازه اگه کنار نیان با گرونی چیکار باید بکنن. راه حل اساسی چیه؟

    • محمد

      لطفا حرف... نزنید

    • بدون نام

      فعلا هر چی شنا بگین درسته

    • بدون نام

      مسیولین بخورن و مردم بسازن.!!!!!

    • بدون نام

      باشه میسازن
      ولی تا کِی؟؟؟
      از شکم های گرسنه بترسین......

    • بدون نام

      قیمت ها خیلی هم خوب است .
      دزد در کنار گران فروش در کنار فقیران بطور دوستانه زندگی می کنند .

    • بدون نام

      هم بسازند هم بسوزند چون خودشون خواستن به قول جواد ضریف

    • زنبوردار

      ببینید کشور ما ثروتمند است فقط محصولاتش نفت و گاز و پتروشیمی نیست که همین زنبوری که من دارم حدود ده محصول ازش میشه برداشت کرد یکی از اینها عسل ه یعنی ما حاظریم به دولت کمک کنیم که بتونه ارز آوری داشته باشه
      وگرنه زنبوردارها اگر حمایت کامل از اونها بشه میتونند بخش بزرگ ارز کشور و تامین کنند مشکل بزرگ ما امنیت است ما حتی یک ساعت نمیتونیم اموال مون و رها کنیم بلافاصله دزدان به ما ضربه میزنند و دستگاه های امنیتی کوچکترین حمایتی از ما نمیکنند که هیچ حق رو هم به دزد میدند

      اگر فقط امنیت ما تامین بشه میتونیم تولیدات مون و حداقل یه سه برابر برسونیم دزدان نمیدونند چه ضربه ای به اقتصاد کشور میزنند
      اگر حمایت صدرصدی از زنبور دارها بشه متونیم همان ارز آوری نفت خام و حتی بالاتر از اون و داشته باشیم

      امیدوارم اگر این متن و سانسور هم میکنی به یک آدم به درد بخور برسونی

    • بدون نام

      اقای قاضی ...واقعا ایراد کارمند ها هستند. یا قوانین. کپی. غربزده 100سال به بالا ومسولین چشم بادامی

    • بی نام

      تمام بدبختی ها برای ملت ، دزدی و غارت برای شماها

    • بدون نام

      چرا شما نسازید ما بسازیم ؟

    • بدون نام

      شما با چی بسازید با خوش گذرونیها

    • بدون نام

      مردم جیبشون مثل جنابعالی پر پول نیست که با گرانی بتونن کنار بیان

    • بدون نام

      همش شعاره !

    • یک ایرانی

      والا چه رویی دارید شما که اینجوری حرف میزنی . هر چند شکم سیر از گرسنه خبر نداره . خجالت بکش .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ

    • بدون نام

      چه جوری بسازند .آقای مسول بی شرف باحقوق ماهی یک میلیون ودویست سیصد برای پنج نفر آدم میشه با این گرانیها زندگی کرد.پدرسوخته

    • بدون نام

      مامیسازیم باافزایش قیمتهابه شرط اینکه بیاحقوقت راباحقوق 1200000من عوض کنیم کوببینم میتونی زندگی کنی وگرنه حرف مفت نزن

    • بدون نام

      اگه خودتو بک ماه جای مردم بدبخت و ببچاره میذاشتی . دیگه این حرفو نمیزدی که مردم باید بسازن
      حجالت هم خوبه......

    • بدون نام

      اتشی زیر خاکستر ایجاد شده از ما گفتن

    • بدون نام

      تو میتونی بسازی بساز ما که نمیتونیم

    • بدون نام

      کاملا محترمانه گفته همینه که هست!!

    • ممم

      ای خدا لعنتت کنه تو ماهی چندمیلیون تو جیبته نه ما که کارگریم و به زور کار میاد بیایم قیمتی که با حقوق تو جور در میاد بگیریم

    • بیکار

      این هم از راهکار مسئولین بی لیاقت خیلی زحمت کشیده

    • علی۷۷۷

      مسئول بیلیاقت نمیخوایم

    • م ش

      سلام جناب قاضی عسگر مردم تحمل میکنند ولی چرا گوشت که با دلار 4500وارد شدبا دلار نیمایی به مردم فروخته میشود ؟سود تفاوت آن به چه کسی سرازیر شده؟

    • بدون نام

      ضرب المثل معروف ،،بميروبدم ،

    • بدون نام

      چرا کم مردم‌ فقیرند افزایش قیمتهادیگه چیه خودت آماده می خوری یادت هم نیست

    • یک بیمار صعب والعلاج

      بله آقا مردم که چهل ساله دارن میسازند اما دلم برای مسئولین میسوزه که به سختی عادت ندارن واقعا با این حقوق کمی که میگیرن خیلی بهشون سخت میگذره
      مرد مومن شما باید مسئول ومدیریت بحران اقتصادی بشی وراهکارت هم مردم باید بسوزن و بسازند
      ای خدا خودت یکاری بکن ..............،

    • بدون نام

      آخر چرا فقط افزایش نیست کار پول هم نیست وضع خراب جنابت مشکلی نداری ولی ما داریم خون دل میخوریم

    • بدون نام

      بیچاره مردم. راستی مگه شما هم جزو مردم نیستید؟ آهان نه نیستید یادم نبود. خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      شرمنده زیاد سازش کردیم الان دیگه سازشمون تموم شده

    • بدون نام

      طرف ته چاه بود .
      یکی سر چاه بود گفت تحمل می کنی برم طناب بیاورم .
      گفت تحمل نکنم چه کار کنم .
      حالا دولت روی دوش مردم سوار شده تحمل نکنیم . از بین می رویم .

    • احمدم احمد

      صدات از جای گرم بلند میشه

    • احمدم احمد

      باید بایدی وجود نداره

    • بدون نام

      کی با مردم میسازه؟دولتی که واسه پنجاه هزار تومن ناقابل قبض گاز میاد گاز خونه رو قطع میکنه؟یا بانک واسه قسطاش؟یا دانشگاه واسه شهریه ش؟؟ یا صاحبخونه واسه اجاره ش؟؟ له شدیم بخدا

    • بدون نام

      چرا مردم باید بسازند مگه مردم رعیت تون هستند که با اینهمه غرور دستور میدین مردم باید بسازند؟ سختی و بدبختیش واسه ما خوشی و آسایشش واسه شماها... نهایت تلاش تون اینه که بگین مردم بسازند....

    • بدون نام

      ما این قیمتهای کذایی را قبول نداریم و نخواهیم پذیرفت و منبعد اجازه غارتگری را از ثروت و دارایی خود به زالو صفتان نخواهیم داد. دوره مال مردم خوری با بالا بردن تورم و غارت و دست در جیب انها کردن تمام شده و به زودی شاهد اضمحلال کامل مافیای غارت و چپاول خواهیم بود. همه ساله با تورمهای 20 درصدی جیب مردم را خالی و سفره شان را کوچکتر و کوچکتر میکردید امسال و سال گذشته دیگر حیا را خوردید و از آنطرف پس دادید و تورم را به صد و دویست و سیصد و چهارصد در صد رساندید.این کم شدن دارایی مردم و ما کجا میرود؟ وقتی مردم فقیرتر میشوند داراییشان کجا میرود؟ غیب که نمیشود. میرود به جیب گشاد حضرات که ته ندارد.

      پاسخ ها

      • جوان بی کار افسرده

        چی میخوای بکنی شما

    • بدون نام

      درآمدت را بایکی ازمردم کم درآمد عوض کن باشه میسازیم

    • جوان بی کار افسرده

      اول چقدر مردم با افزایش قیمت‌های افسارگسیخته ی بسازند؟ دوما بسازند که امثال شماها پول دارتر وگردن کلفت تربشید که بیاید از این حرفهای چرت بزنید، تقصیر ماملتم هستم که شماهارو تحمل میکنیم

    • جوان بی کار افسرده

      چقدر بسازیم مردک مزخرف، ننگ برتو. ما مردم با گرونی های افسارگریخته بسازیم که شما ارز حاصل از صادارتو بزنید به جیب مبارک شکمت گنده تر بشه

    • بدون نام

      دیگه انقدر رو تون زیاد شده که میگید مردم باید بسازند یعنی ملت دندشون نرم برده ما هستند و باید این کار و کنند. نه عمو جون بایدی در کار نیست. چرا ملت باید به خاطر کارهای شما تحریم بشن ؟باید هم که باشه اون باید واسه شماست صبر ملت تموم شده حالا دیگه باید شما انجام خواهید داد

    • بدون نام

      این فامیل همون رئیس حجه ؟ اگر هست به اون بگه بدون رفتن به حج و کمک به سیل زدگان سعی کن با ملت بسازی

    • ممممدی

      بله آقای قاضی عسگر بیچاره مردم با گرانیها سازش کنند شما بی دغدغه وبا خیال راحت بخورید

    • خدا

      چشم ارباب،فقط چند طبقه بسازیم؟

    • ملت

      ازقدیم گفتن سیر از گرسنه خبر نداره سواره از پیاده

    • مردم

      حالا نمی شه ،کمی هم شما با مردم دنیا بسازید ؟!؟.معلومه وقتی چهل سال است نتونستید وابستگی به نفت را کم کنید ،امروز مجبورید آذوقه مردم را صادر کنید.!!! همه دنیا بدند فقط شما وچند گروهک حقید ،؟!؟! و خوب

    • بدون نام

      اتفاقا این فنری که گفتی جمع شده شاید در بره مواظب باش تو کله ات نخوره حرف درمانی که برای زن بچه که نون واب نمیشود

      پاسخ ها

      • رحمانی فظی

        سکوت مساوی با نابودی

    • بدون نام

      جناب قاضی هر چی شما بگی بیا دو ماه با حقوق 800هزارتومن ما زندگی کن اگه البته ادعای مردانگی داری،درخوزستان باگرمای 50،به بالا،باقبوض حداقا 50هزارتومن،فقط تو رفاه نشستین برا ما نسخه میپیچی بارس که روزی ،،،،،،

    • سعید رحیمی

      دوست نداریم بسازیم

    • سعید رحیمی

      جون مادرتون رای ندید دیگ

    • بدون نام

      چه رویی دارید دیگه شماهاااااااااا !!!!!!!!

    • انتقاد سازنده

      دوست گرامی . ما سالهاست که فهمیدیم باید با گرانی و بیسوادی و بی عرضگیه مسئولان بسازیم . چاره ای هم نیست . ...

    • بدون نام

      اقای قاضی عسکر تو میدانی گرانی چیه که اونو به مردم توصیه میکنی،به خدا تو گرانی را نمی فهمی

    • رسول احمدی

      خودتون جیباتون پره ودلتون بحال مردم بدبخت که محتاج نان شب هستن که نمیسوزه والله.چه جور بسازن.وقتی کشورمون پر شده ازافغانی .وهمه‌کارا دست اوناست وجوونای تحصیل کرده ماهم بیکارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج