جاباما
۸۵۶۸۷۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ستاره جوان دورتموند به رکورد ۹ساله لمپارد رسید

«جیدون سانچو» وینگر تیم بورسیا دورتموند با دادن ۱۴ پاس گل به هم تیمی هایش در بوندسلیگای آلمان، به رکوردی که برای مدت ۹ سال در تسخیر «فرانک لمپارد» بود، دست یافت.

ایرنا: «جیدون سانچو» وینگر تیم بورسیا دورتموند با دادن ۱۴ پاس گل به هم تیمی هایش در بوندسلیگای آلمان، به رکوردی که برای مدت ۹ سال در تسخیر «فرانک لمپارد» بود، دست یافت.

تارنمای خبری «اسکوآکا» روز شنبه نوشت: زنبورهای تحت هدایت «لوسین فاوره» قصد جان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر آلمان یعنی بایرن مونیخ را کرده اند و قصد دارند این تیم را از تخت پادشاهی بوندسلیگا به زیر بکشند. این در حالی است که وینگر ۱۹ ساله دورتموند فصلی شگفت انگیز را سپری می کند.

ستاره جوان دورتموند به رکورد ۹ساله لمپارد رسید

عملکرد تحسین برانگیز سانچو در رقابت های بوندسلیگا نخستین دعوت به تیم ملی انگلیس را از سوی «گرت ساوتگیت» برای وی به ارمغان آورد.

و سانچو با فراهم کردن پاس گلی دیگر در بازی مقابل شالکه، به سرعت بخت های خود را برای حضور در ترکیب سه شیرها در رقابت های لیگ ملت های اروپا در تابستان سال جاری، افزایش داده است.

سانچو در حالی چهاردهمین پاس گل خود را برای «ماریو گوتسه» فراهم کرد که تنها 14 دقیقه از شهرآورد پرتنش دورتموند باقی مانده بود؛ پاس گلی که وینگر جوان زنبورها را با یک پاس گل بیشتر نسبت به بزرگانی همچون «لیونل مسی»، «ادن هازارد» و «پابلو سارابیا» در صدر فهرست بازیکنان با بیشترین پاس گل در پنج لیگ اول اروپا قرار داد.
علاوه بر این، سانچو پس از «فرانک لمپارد» ستاره اسبق تیم چلسی که در فصل ۲۰۰۹ - ۲۰۱۰ موفق شده بود در پنج لیگ نخست اروپا ۱۴ پاس گل یا بیشتر به نام خود ثبت کند، موفق به برابری با این رکورد شد.

لمپارد ۳۱ ساله آن روزها هم توانست در مسیر فتح لیگ برتر جزیره ۱۴ پاس گل به نام خود ثبت کند و در کنار مهاجمان اسبق آبی های لندن به ویژه «دیدیه دروگبا» حاصلخیرترین زوج هجومی را تشکیل دهد.

سانچو پیش از اینکه در سال ۲۰۱۷ با امید در اختیار داشتن فرصت بازی بیشتر از منچسترسیتی به دورتموند ملحق شود، در جمع شاگردان «پپ گواردیولا» نامی برای خود دست و پا کرد.

در این بین، زمزمه هایی مبنی بر ابراز تمایل منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن سانچو به گوش می رسد اما «هنس یوآخیم واتسکه» رئیس باشگاه دورتموند نسبت به عملی نشدن این انتقال ابراز اطمینان کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maniyad2121

      خبر مرگ مربی دورتمند استقلال ارسنال و پاریس وچلسی ویونایتد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج