۸۵۶۹۱۵
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

گل محمدی: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

سرمربی پدیده می‌گوید بازیکنانش با غیرت مثال زدنی مقابل استقلال بازی کرده‌اند.

ایسنا: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر استقلال تهران اظهار کرد: قبل از اینکه راجع به مسائل فنی صحبت کنم، باید از انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان، صدا و سیما، شورای شهر، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و تک‌تک کسانی که از ما حمایت کردند، تشکر ویژه‌کنم.

وی افزود: هواداران امروز سنگ تمام گذاشتند، واقعا از آنها ممنونم. بازی سخت و نفس‌گیری مقابل استقلال داشتیم که پرمهره بود. گل به موقعی زدیم و از گل‌مان خیلی خوب محافظت کردیم. بیشتر موقعیت‌هایی که استقلال روی دروازه ما داشت، بیشتر از اینکه آشکار باشد، هیجانی بود.

گل محمدی: می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم

وی افزود: می‌شد به گل‌هایمان اضافه کنیم، ۲-۳ بازیکنم سرماخورده بودند، اما با پنی‌سیلین به زمین رفتند و با غیرتی مثال‌زدنی در میدان ظاهر شدند.

گل‌محمدی تاکید کرد: ۳ بازی سخت دیگر داریم و کار هنوز تمام نشده‌است. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن، در انتهای فصل به رتبه‌ای خوب برسیم.

وی در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: در کل فکر می‌کنم ناظمی، قضاوت خوبی داشت. هفته قبل با آن همه اتفاق، در نهایت داور ۳-۴ دقیقه وقت تلف شده گرفت، اما امروز ۶ دقیقه محاسبه شده بود که عجیب بود. در کل از قضاوت راضی‌ام و خسته‌نباشید می‌گویم.

گل‌محمدی در خصوص دیدارهای آتی تیمش گفت: بحث مربوط به قهرمانی و کسب سهمیه، فکر می‌کنم به هفته آخر کشیده شود. اگر روند امروز را در بازی‌های آینده هم داشته‌باشیم، می‌توانیم امیدوار باشیم. تا امید داریم می‌جنگیم، به مردم مشهد قول می‌دهم.

وی در خصوص اکبر صادقی که نیمه دوم مصدوم شد و تعویض شد، افزود: البته اکبر صادقی سه کارته شد و بازی آتی را از دست داد. صادقی یکی از مهره‌های تاثیرگذار ماست که امروز با وجود مشکلات زیادی که داشت به میدان رفت و جانانه تلاش کرد. امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

وی با تاکید بر اینکه حضور حمیداوی، تاثیر بسزایی روی نتایج پدیده شهرخودرو داشته‌است، گفت: باید از وی تشکر ویژه‌ای داشته‌باشم. همه ما می‌دانیم که سرمایه‌گذاری در فوتبال بازگشتی ندارد اما او عاشقانه، مثل منجی به داد تیم ما رسید و زحمات زیادی برای موفقیت تیم پدیده شهرخودرو کشیده‌است.

وی در خصوص تعویض زودهنگام گلزن تیمش گفت: فکر نمی‌کنم تعویض برزای زود بوده‌ باشد، می‌خواستیم از بازیکنی تازه‌نفس برای فشار بیشتر روی دفاع استقلال استفاده کنیم. همه بازیکنانم تلاش کردند و زحمت کشیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی احمدی

      تبریک به اقای گل محمدی جای بر نامه ۹۰ خالیست یکی دلسوز نیست این فروغی کیست چون فامیل حداد عادل بود علل فردوسی پور را گشت عجب بی رحمی این فروغ تاریکی الهی بمیری

    • بدون نام

      جلوی تیم محبوبت

    • بدون نام

      دفاع اتوبوسی میچینی

    • amin

      سلطان دمت گرم

    • بدون نام

      دمت گرم یحیی خوب کیسه رو تحقیر کردی

    • بابا اتی

      با همین یه گل اتیش زدی به باشگاه استقلال و ستاره هاشون خخخخ

    • بدون نام

      بله 6امتیاز مفت تقدیم کردی به پرسپولیس به قول اقای زنوزی همه در اختیار تیم حکومتی هستین

    • بی نام

      استاد تبانی خوب بلدی جلوی پرسپولیس چطوری بازی کنی

    • لنگی

      تو هم بله شیاف میزنی لنگی

    • امین

      درود بر یحیی گل محمدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج