جاباما
۸۵۶۹۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کادر تیم ملی به جایِ تهدید، عذرخواهی کند

سخنگوی شورای فنی فدراسیون بوکس گفت: به جای گردن کلفتی و تهدید باید به خاطر نتایج ضعیف مسابقات قهرمانی آسیا از جامعه بوکس عذرخواهی کرد.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا استکی، سخنگوی شورای فنی فدراسیون بوکس، در خصوص عملکرد تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: قبل از شروع مسابقات و حتی در دو سال اخیر نظرات خود را در خصوص تیم ملی بوکس عنوان کرده بودم، اما هیچ کسی گوش نداد و نتیجه آن نیز عملکرد ضعیف تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا بود. کادرفنی تیم ملی کار خود را در این مدت انجام داد و زحمات خود را نیز کشید و حالا باید جوابگو باشد. حداقل کار نیز معذرت خواهی از جامعه بوکس و پذیرفتن شکست است.

وی گفت: به نظر می‌رسد همچنان اعتراض‌های کادرفنی تیم ملی بوی تهدید و گردن کلفتی می‌دهد و در شرایطی که باید بابت نتایج ضعیف از جامعه بوکس معذرت خواهی کند، این کار را انجام نمی‌دهد. در تمامی این سال‌ها سابقه نداشته که سرمربی تیم ملی ماهی ۵ میلیون حقوق بگیرد و مربیان ۲ میلیون دریافتی باشند. این توجه به کادرفنی تیم ملی نقطه عطفی در بوکس ایران بود و باید در این شرایط خیلی بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

کادر تیم ملی به جایِ تهدید، عذرخواهی کند

سرمربی سابق تیم ملی بوکس تاکید کرد: اعتقاد دارم یک مربی در ابتدا باید به فکر شاگردان خود باشد، اما متاسفانه بچه‌ها حقوقی نگرفتند و کادرفنی حقوق‌های خود را دریافت کرده است. واقعا تدارکات خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده بود و خود سرمربی تیم ملی نیز می‌داند در طی این سال‌ها هیچ وقت از تیم ملی اینگونه حمایت نشده بود. اگر واقعا قرار بود کاری صورت بگیرد باید در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج فوق‌العاده‌ای کسب می‌شد.

استکی خاطرنشان کرد: تیم ملی در این مدت کاملا زیر نظر کادرفنی بود و همه بوکسورها را خودشان انتخاب و به مسابقات اعزام کردند. هیچ دخالتی در کار فنی کادرفنی تیم ملی صورت نگرفت. در این شرایط نیز باید به جای گردن کلفتی فقط از جامعه بوکس عذرخواهی کرد.

وی در خصوص توافق فدراسیون بوکس با مربی قزاقستانی برای هدایت تیم ملی بوکس گفت: مربی ایرانی جز حاشیه چیزی ندارد و متاسفانه مربیان باندباز نیز در ایران زیاد هستند و فقط به دنبال جلو بردن کار خود هستند و کاری به مردم، فدراسیون و تیم ملی ندارند. از نظر من مربی خارجی از همه گزینه‌ها بهتر است و امیدوارم این مربی قزاقستانی نیز بتواند در تیم ملی تاثیرگذار باشد.

حضور مربی خارجی حاشیه‌ها را از بین خواهد برد و قطعا به دنبال باند و باندبازی نیز نیست. مربی خارجی قطعا سرش در کار خودش است و به دنبال گروکشی از طریق بازیکنان برای نشاندن حرف‌هایش به کرسی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج