جاباما
۸۵۶۹۹۴
۴ نظر
۵۰۳۱
۴ نظر
۵۰۳۱
پ

توقیف خودرو پرشیا با ۲۰۰کیلو هروئین

سه مرد که از سرکرده‌های باند ساخت و توزیع هروئین در پایتخت بودند در حالی از سوی کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدندکه یک خودروی پرشیا با ۲۰۰ کیلو هروئین از آنها کشف شد.

ایران نوشت: سه مرد که از سرکرده‌های باند ساخت و توزیع هروئین در پایتخت بودند در حالی از سوی کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدندکه یک خودروی پرشیا با ۲۰۰ کیلو هروئین از آنها کشف شد. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به کشف ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال ۹۸ در شهر تهران و محورهای منتهی به آن از انهدام ۶ باند مسلح مواد مخدر در سال‌جاری خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به بازداشت ۷۱ قاچاقچی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سال ۹۸ اظهار کرد: در حوزه پاکسازی نقاط آلوده از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر، پلیس همچون سال ۹۷ جدیت دارد و در سال‌جاری بیش از ۱۰ هزار معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع‌آوری شده و ۳ هزار خرده‌فروش نیز بازداشت شدند.

بخشنده با بیان اینکه مصرف گُل رو به افزایش است، متذکر شد: خانواده‌ها باید در این رابطه بیشتر مراقب فرزندان خود باشند.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ متذکر شد: جوانان زیر ۱۸ سال که مجرم مواد مخدر باشند، به هیچ عنوان زندان نمی‌روند و در مراکز خاص و کانون‌ها نگهداری می‌شوند.وی با اشاره به شناسایی یک باند که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می‌کردند، خاطرنشان کرد: ۳ نفر در این رابطه بازداشت شدند.

گفت و گو با راننده پرشیا حامل هروئین

متهم که مدعی است فقط راننده خودرو حامل هروئین بوده در گفت‌و‌گو با خبرنگار از دستگیری‌اش و باند توزیع مواد مخدر گفت.

مواد را چطور جاسازی کردی؟ جاسازی نکردم. اصلاً نمی‌دانستم که داخل ماشینم مواد جاسازی کرده‌اند.

پس چطوری 200 کیلو هروئین داخل خودروات بود؟ من با خودرو نیسانم بار می‌برم. شب‌ها بعد از کار با دوستانم در قهوه خانه‌ای در جنوب تهران جمع می‌شویم. یکی از شب‌ها که از مشکلات مالی‌ام می‌گفتم، دوستم به من پیشنهاد کار داد. قرار بود بار از قم به تهران بیاورم.

بعدش چه اتفاقی افتاد؟ چهارشنبه راهی قم شدم و در محلی که با دوستم قرار گذاشته بودم خودرو پرشیایم را به دوستم به نام ایمان تحویل دادم. بعد از ساعاتی ایمان ماشین را برگرداند و از من خواست راهی تهران شوم. از عوارضی تهران - قم رد شدم و نزدیک تهران بودم که چند ماشین مرا احاطه کردند و بعد هم بازداشت شدم.

تا آن زمان نمی‌دانستی که داخل ماشین‌ات مواد مخدر است؟ اصلاً. بعد از دستگیری‌ام متوجه شدم که داخل ماشین ۲۰۰ کیلو مواد است.

مواد را از کجا می‌آوردی؟ من که مواد نمی‌آوردم. اما بعد از دستگیری متوجه شدم ایمان، سردسته باند بزرگ توزیع مواد مخدر است. او و همدستانش مورفین را از افغانستان و پاکستان به اطراف تهران می‌آوردند. بعد از آن به آزمایشگاه‌هایشان می‌بردند و مرفین‌ها را تبدیل به هروئین می‌کردند. هر سه کیلو مرفین یک کیلو هروئین می‌دهد. بعد از تهیه هروئین، آنها را داخل خودروهایی که از قبل برای این کار درست کرده‌اند می‌گذاشتند و در تهران توزیع می‌کردند. البته ایمان و همدست دیگرش هم بازداشت شدند.

خودروها را چطوری آماده حمل مواد می‌کنند؟ اغلب تعمیرگاه‌های خودرو این کار را انجام می‌دهند. صندوق عقب خودرو را طوری درست می‌کنند که وقتی بار زیادی داخل آن باشد صندوق عقب نخوابد و پلیس متوجه بار موادش نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جای توقف با رانندش منفجرش میکردید. از اون میگسرید یه جور دیگه توزیعش میکنید. درد وبدبختی اینجای کاره

    • بدون نام

      نامرد از همه چی خبر داره ولی بازم میگه نمی دونستم بارم هروئین هست .خدا لعنت کنه کسایی را که جوانان را از زندگی ساقط می کنند و باعث میشوند خانواده‌ها از هم بپاشد
      مرگ بر اعتیاد ،مرگ بر قاچاقچی

    • بدون نام

      ریشه یابی کنید وصدرصد علت این کارها ۹۰ درصد به فقر وبیکاری برمیگرده ودوم هم اینکه قانون ضعف داره ونفرات اصلی بخاطر خلع قانونی به این کارها ادامه میدن چون وقتی موادوماشین رو میگیرنماشین توقیف وراننده بدبخت بعنوان همه کاره بازداشت میشه در صورتی که نود درصد اینها فقط در قبال دریافت یه مبلغ ناچیز گول قاچاقچیهای اصلی رو میخورن ومواد روحمل میکنن وقتی هم گیر می افتن قاچاقچی اصلی گریخته وهمه جرم گردن حمال است که بیشتر بخاطر فقر وبی پولی مجبور به حمل مواد شده پس هیچ وقت این مبارزه با قاچاق نیست این مبارزه با حمل کننده است نه صاحب جنس وقاچاقچیهای پولدار ونفرات اصلی.

    • فقط خدا

      ۲۰۰کیلویاابوالفضل چطورجرات میکردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج