۸۵۷۰۷۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

عرضه کالا با ۱۰درصد تخفیف در نمایشگاه ضیافت

دبیر ستاد تنظیم بازار گفت: اقلام پرمصرف مواد غذایی در ماه مبارک رمضان ۱۰ درصد زیر قیمت مصوب بازار در نمایشگاه های طرح ضیافت عرضه می شود.

خبرگزاری تسنیم: عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار با اشاره به اقدامات تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این دوره ۳۷ روزه (۱۰ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد ۹۸) اقلام پر مصرف و ضروری مورد نیاز مردم مانند برنج، روغن، شکر و گوشت از محل ذخایر موادغذایی کشور بصورت عرضه مستقیم در همه نمایشگاههای طرح ضیافت توزیع می شود.

عباس قبادی گفت: در این نمایشگاه مواد غذایی ۱۰ درصد زیر قیمت مصوب بازار عرضه می شود.

او گفت: نمایشگاه های طرح ضیافت در میادین تره بار شهرداری تهران بدون دریافت وجه در نظر گرفته می شود و در شهرستانها یک نمایشگاه بنا بر ضرورت برپا می شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: حدود ۳۰ هزار تن برنج هندی با قیمت ۷ هزار ۴۰۰ تومان، ۱۲۰ هزار تن برای صنوف مصرف کننده شکر و ۲۰ هزارتن شکر با قیمت ۳ هزار و ۴۰۰ تومان برای مصرف کننده، ۱۰ هزار تن روغن خام برای صنوف در بسته ها ۱۶ کیلویی و ۲۰ هزار تن با ۱۰ درصد زیر قیمت مصوب برای خانوارها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۲۵ هزار تن سهمیه گوشت مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان، ۵ هزار تن گوشت قرمز برای مصرف خانوارها در تمام کشور از روز اول ماه مبارک رمضان(۱۶ اردیبهشت)در نمایشگاه ها و فروشگاه ها توزیع می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی نیز از تنظیم و کنترل مواد غذایی پر مصرف از جمله زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: این سازمان از تاریخ دوشنبه ۹ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز می کند.

او به نقل از دبیر انجمن خرما گفت: قیمت خرما ۶ برابر قیمت واقعی در بازار است که باید به درستی قیمت گذاری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمام کالاها از ۱۰۰ درصد تا ۱۰۰۰ درصد گران شدن بعد ۱۰ درصد تخفیف میدن .بیمه شخص ثالث هر وسیله بعد از سال اول اگر دریافت خسارت نداشته باشه هر ساله ۱۰ درصد تخفیف داره ولی هر سال ۳۰ درصد گران میشه .به اینها میگن کلاه شرعی .خب نه تخفیف بدید نه ۳۰ درصد گران کنید .اعلام کنید سالی ۱۰ تا ۲۰ درصد هرسال گران میشه .که با این پولها هم شرکتهای بیمه به جایی نخواهند رسید

    • کامران

      خدا ریشه دولت بی لیاقت تدبیر وامید رابکنه!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج