۸۵۷۰۹۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

علوان‌زاده: برای تراکتورسازی بازی نمی‌کنیم

هافبک تیم ماشین سازی گفت:‌ تراکتورسازی، سپاهان و استقلال را هم در تبریز برد، آیا فقط باید برای ما شک و شبهه ایجاد می‌شد؟

خبرگزاری فارس: احسان علوان‌زاده در خصوص شرایط فعلی تیم ماشین‌سازی تبریز، گفت: در ابتدای نیم‌فصل شرایط تیم ما خوب شده بود. دو، سه برد و تساوی خوب به دست آوردیم اما در ادامه با بدشانسی روبه‌رو شدیم. متأسفانه ما در زدن ضربات آخر دقت کافی را نداریم و گرنه می‌توانستیم در بازی‌های زیادی برنده باشیم اما نشد و شانس با ما یار نبود.

علوان‌زاده در مورد اینکه سرمربی ماشین‌سازی اعتقاد زیادی به مهاجمانش دارد اما این تیم در گلزنی موفق نیست، گفت: تیم ما بازیکنان خیلی خوبی دارد اما همانطور که گفتم در زدن ضربات آخر دقت نداریم. اگر دقت داشتیم می‌توانستیم در این ۷ هفته در ۴ بازی برنده باشیم اما ۴ بازی مساوی شد. ما در تمرینات روی تمام‌کنندگی کار می‌کنیم، رضامهاجری هم روی ضربات آخر روی تأکید دارد. اما نمی‌دانم عدم تمرکز است یا بدشانسی. شاید تیم ما را طلسم کرده‌اند که نمی‌توانیم ضربه آخر را گل کنیم اما در کل حملات زیادی در بازی‌ها داریم.

وی در ادامه گفت: سایپا تیم خیلی خوبی است. این تیم مهره‌های خیلی خوبی دارد و همه دیدند که در ورزشگاه آزادی بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد اما مقابل ما حتی یک موقعیت هم نداشت. ما مقابل استقلال هم در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم و سوار بر بازی شدیم. استقلال بازیکنان باتجربه‌ای دارد و آن‌ها توانستند از تک موقعیت‌شان استفاده کنند و به گل برسند. ما هم موقعیت گلزنی داشتیم اما نشد.

هافبک ماشین‌سازی تبریز در مورد انتقاداتی که از بازی دفاعی این تیم می‌شود، گفت: ما در هر بازی مالکیت توپ بالایی داریم. می‌توانید بازی‌های قبلی ما مقابل فولاد، سایپا و نساجی را ببینید. شاید فقط در نیمه اول بازی با استقلال دفاع کردیم.در هر بازی حدود ۵۰۰ پاس داریم که آمار کمی در لیگ برتر نیست. به نظرم ما فقط شانس نداریم.

علوان‌زاده در مورد اینکه گفته می‌شود ماشین‌سازی برای تیم تراکتورسازی بازی می‌کند،گفت: ما نیم‌فصل را با این هدف شروع کردیم که جزو ۵، ۶ تیم بالای جدول باشیم اما نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم با این حال بازی‌های خوبی انجام دادیم. درست است که تراکتورسازی هم تیم شهر تبریز است اما ما برای تراکتورسازی بازی نمی‌کنیم. ما یک تیم جدا هستیم که در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم. تراکتورسازی، سپاهان و استقلال را هم در تبریز برد اما نمی‌دانم چرا فقط به ما گیر داده‌اند. آیا فقط باید برای ما شک و شبهه ایجاد می‌شد؟ این حرف‌ها درست نیست.

بازیکن ماشین‌سازی در مورد بازی این هفته مقابل تیم سپاهان، گفت: بازی سختی پیش‌رو داریم. سپاهان روی برگه شانس قهرمانی دارد. آن‌ها برای سهمیه می‌جنگند. ما اگر بازی که مقابل سایپا کردیم را مقابل سپاهان انجام بدهیم می‌توانیم از این تیم امتیاز بگیریم. سپاهان تیم خوبی است و مهره‌های باتجربه‌ای دارد.

شاید تیم ما بازیکن باتجربه کمتری نسبت به آن‌ها داشته باشد اما بازیکن جوان و باانگیزه زیادی داریم که هر کدام می‌توانند سال‌های بعد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.حساب زیادی روی تک‌تک بازیکنانمان باز کرده‌ایم و قطعاً می‌توانیم برنده این بازی هم باشیم.

وی در مورد اینکه بازی خانگی سپاهان مقابل استقلال با پرتاب نارنجک همراه بود، آیا نگران جو ورزشگاه نقش جهان نیستند،گفت: هیاهوی تماشاگر در همه جای دنیا است، این تماشاگر است که باعث جذابیت فوتبال می‌شود. ما رقیب اصلی سپاهان نیستیم و به همین خاطر شاید حساسیتی روی ما نداشته باشند. پرسپولیس، استقلال و سپاهان تیم‌هایی هستند که با هم برای برد و قهرمانی جدال دارند.

آن‌ها رقیبان هم هستند و به همین خاطر تماشاگرانشان کری‌خوانی زیادی با هم دارند. تیم ما به هر حال حاشیه کمتری دارد و فکر نمی‌کنم هواداران سپاهان بخواهند به اصطلاح شلوغ‌کاری کنند. این اتفاقات ممکن است در هر کجای دنیا پیش بیاید. نگران بازی در خانه سپاهان و جو ورزشگاه نقش جهان نیستیم. انشاءالله که بتوانیم با دست پر و با برد به خانه برگردیم.

علوان زاده در پایان گفت: این سه بازی برایمان خیلی مهم است و سرمربی تیم هم روی آنها خیلی تأکید دارد. تیم ما لیاقتش این نیست که اینجای جدول باشد. بازی‌های خیلی خوبی انجام دادیم و حقمان اینجا نیست. امیدوارم در این سه بازی بتوانیم امتیاز بگیریم و به رتبه تک‌رقمی دست پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما فقط جاده صاف کن تراکتورها ولی تراکتور خودش ریده و شما هم هیچ غلطی نمی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج