۸۵۷۱۱۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اژدهای چین در راه کاخ گلستان

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان خبر داد: نمایشگاه مشترکی از آثار تاریخی مرتبط با اژدهایان تاریخی چین در آینده‌ای نزدیک در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به نمایش گذاشته می‌شود.

ایسنا: مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان خبر داد: نمایشگاه مشترکی از آثار تاریخی مرتبط با اژدهایان تاریخی چین در آینده‌ای نزدیک در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان به نمایش گذاشته می‌شود.

اژدهای چین در راه کاخ گلستان

مسعود نصرتی با اشاره به حضور رئیس بخش نمایشگاهی موزه شانگهای چین و دو کارشناس ارشد این موزه برای بررسی راهکارهای ایجاد همکاری موزه‌ای بین کاخ گلستان و موزه شانگهای، در کاخ گلستان، افزود: در این دیدار «جین هونگ»، رئیس بخش نمایشگاهی موزه شانگهای چین از مخازن، سالن‌های نمایش و بخش‌های مختلف موزه‌های کاخ گلستان بازدید و با بررسی ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح همکاری‌های موزه‌ای، ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک شاهد برگزاری نمایشگاهی موزه‌ای به شکل متقابل میان دو موزه باشیم.

او با تاکید بر این‌که مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از افزایش سطح مراودات فرهنگی بین دو کشور استقبال می‌کند، ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در کاخ گلستان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاهی از آثار مرتبط با اژدهایان تاریخی چین با همکاری معاونت میراث فرهنگی و اداره کل موزه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به این که دو کشور ایران و چین دارای مشترکات فرهنگی و تاریخی هستند امیدواریم با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای نخستین بار شاهد برگزاری این رویداد بزرگ هنری در کشورمان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج