۸۵۷۱۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دست‌نشان: نگران بازی در مسجدسلیمان هستیم

سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: در بازی با نفت مسجد سلیمان نیاز به مراقبت و نظارت بیشتری هست تا همه بتوانند در کمال امنیت و آرامش کار کنند.

خبرگزاری فارس: نادر دست‌نشان در خصوص شرایط تیم سپیدرود گفت: شرایط تیم از نظر فوتبالی خوب است و مشکلی نداریم. بچه‌ها در بازی‌های اخیر فوق‌العاده بودند اما نتایج آن‌طور که باید رقم نخورد. به خصوص در بازی آخر که فوتبال روی بد خودش را به ما نشان داد. ما به جز دو صحنه که روی اشتباهات خودمان گل خوردیم، حمله‌ای از تیم فولاد ندیدیم. ما از موقعیت‌هایمان و حتی از پنالتی‌مان نتوانستیم استفاده کنیم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازیکنان ما فوتبال خوب و روبه جلویی را به نمایش می‌گذارند. سعی می‌کنیم با تمریناتی که داریم در طول هفته بچه‌ها را از نظر ذهنی و روانی آماده کنیم تا در شهری که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نتیجه زحمات یک سال دو تیم تعیین خواهد شد، موفق باشیم.

دست‌نشان در خصوص بازی حساس این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی سنگینی را پیش رو داریم. هم آنها نیاز به نباختن دارند و هم ما به برد احتیاج داریم. حساسیت این بازی زیاد است و تیمی که بتواند با آرامش کار کند نتیجه می‌گیرد. امیدوارم بتوانیم آرامش را پیش از بازی و در طول بازی در تیم ایجاد و حفظ کنیم تا در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی سپیدرود در پاسخ به این سوال که با توجه به حاشیه‌های اخیر مسابقات لیگ برتر، آیا نگران بازی در خانه نفت مسجدسلیمان نیست، گفت: صد درصد نگران بازی در ورزشگاه آن‌ها هستیم، به خصوص این‌که از قبل هم مشکلاتی در آنجا به وجود آمده است. با توجه به موقعیت دو تیم در جدول، به نظرم شرایط در حال حاضر حاد شده است.نفت مسجد سلیمان هم در این بازی می‌خواهد موفق باشد، بنابراین نیاز به مراقبت و نظارت بیشتری هست تا هم داوران و هم بازیکنان و هم مربیان بتوانند در کمال امنیت و آرامش کار کنند. ما میهمان هستیم و تماشاگرانمان هم می‌آیند. امیدوارم این بازی بدون هیچ مسئله خاصی برگزار شود.

وی در خصوص شرایط مالی سپیدرود گفت: از لحاظ مالی اتفاق خاصی نیفتاده است. تیم ما امکانات خاصی ندار با این حال از شورای شهر و شهرداری که به ما کمک می‌کنند تا مسافرت‌هایمان را انجام بدهیم، تشکر می‌کنم. سپیدرود تیم مظلوم و بدون امکاناتی است.

دست نشان در مورد جدایی حمیدرضا طاهرخانی از سپیدرود گفت: او دو شب پیش به من زنگ زد و گفت که فکرهایش را کرده و نمی‌تواند بماند و دوست دارد فسخ کند و برود. ما طاهرخانی را زیاد در اختیار نداشتیم، او مدتی در اردوی تیم امید بود که آنجا هم زیاد بازی نکرد. بعد از آن وقتی به تیم ما ملحق شد، بعد از دو جلسه دچار کشیدگی عضله شد و به این خاطر هم دو هفته او را در اختیار نداشتیم. در تمرینات تیم هم از خودش مراقبت می‌کرد و زیاد انگیزه کار نداشت. او جوان و بازیکن خیلی خوبی است و به او گفتم که باید دل به کار بدهد. به هر حال بعد از بازی مقابل فولاد از من اجازه گرفت و من گفتم؛ هر طور که راحت هستی و صلاح می‌دانی تصمیم بگیر. فکر می‌کنم دیشب هم با باشگاه به توافق رسیده که فسخ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج