جاباما
۸۵۷۱۵۲
۱ نظر
۵۰۵۱
۱ نظر
۵۰۵۱
پ

کشف راز جنایت خانوادگی در ورامین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری قاتل اعضای ۳ نفره یک خانواده در ورامین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سردار عبدالرضا ناظری در تشریح جزئیات این خبر توضیح داد: در پی اعلام مفقودی دختربچه ۸ ساله در روز یکم اردیبهشت سال جاری از سوی مادرش، رسیدگی به این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی شرق استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد مادر این کودک برابر قانون به صورت یک روز در هفته دخترش را به همسر سابق خود به نام " محمد" تحویل می‌دهد که این بار از دخترش هیچ خبری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات تخصصی و نیز پایش های اطلاعاتی دریافتند دختر خردسال به همراه پدر و همسر وی از خانه به مقصد یک باغ خارج می‌شوند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، متوجه آخرین تماس تلفنی " محمد" با جوان ۲۸ ساله‌ای به نام " مهدی" شده که وی را برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دعوت می‌کنند.

سردار ناظری خاطرنشان کرد: "مهدی" در بررسی‌های اولیه عنوان کرد با محمد علاوه بر اینکه همکار است، دوست بوده و با وی و خانواده اش، رفت و آمد خانوادگی دارد.

وی به پیدا شدن خودرو محمد در جلوی درب باغ مهدی، اشاره و خاطرنشان کرد: مهدی در تحقیقات پلیسی، منکر هرگونه دیدار با محمد و اعضا خانواده وی شد، اما هنگامی که با مستندات و ادله پلیسی مواجه شد، اعتراف کرد محمد را به همراه خانواده اش به یک باغ حوالی شهرستان ورامین که آن را اجاره کرده بود، دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: پس از گذشت چند ساعت و نیز استعمال مواد مخدر (شیشه) با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کرده و درگیر می‌شوند که در این درگیری مهدی به وسیله چاقو محمد و اعضای خانواده اش (همسر و دختر ۸ ساله اش) را به قتل رسانده و در زمین همان باغ دفن کرده و متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران به مشاجره لفظی مقتول با قاتل چند روز قبل از وقوع حادثه اشاره و بیان کرد: متهم به مراجع قضائی معرفی شد و تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مااحظه کنید به همین راحتی این بی شرف وپست کثیف این جنایت را رقم زده قتل وجنایت وتجاوز اعتیاد ووووووهمه هادی شده انسانیت مرده شعور رفته کلام مردم شده پول پول پول جامعه ای که هدفش شد پول زنگ جرم وجنایت وظلم به صدا در می آد خدا لعنتتون کنه چه کردید با ملت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج