جاباما
۸۵۷۱۹۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

وزارت کشور: وضعیت دو شغله‌ها را مشخص کنید

سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که کارکنان شاغل در پستهای مدیریتی و کارشناسی حق عضویت همزمان در هیأت مدیره شرکت های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان ها را ندارند.

خبرگزاری ایسنا: سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به بند ۹ تبصره ۲ قانون بودجه سال جاری اظهار داشت: بر اساس این حکم قانونی هیچ یک از استانداران و معاونان آنها حق ندارند بطور همزمان عضو هیئت مدیره شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان‌ها اعم از زیرمجموعه خود و زیرمجموعه سایر دستگاه‌ها باشند.

وی در ادامه افزود: همچنین طبق این تبصره قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور عضویت همزمان مقامات موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی و به طور کلی کارکنان شاغل در کلیه پستهای مدیریتی و کارشناسی در مدیریت عاملی و سایر مسئولیتهای اجرایی و عضویت هیئت مدیره شرکتهای دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و سازمان ها ممنوع شده است.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها تصریح کرد: طی مکاتبه ای از استانداران خواسته ایم نسبت به اجرای این حکم قانونی اهتمام ویژه داشته و نسبت به شناسایی افرادی که دو شغله محسوب می‌شوند اقدام کنند.

سامانی تاکید کرد: استانداران مکلف شدند در موعد یک ماهه وضعیت دوشغله ها را در کلیه دستگاه‌های اجرایی استان تعیین تکلیف کرده و گزارش آن را به مرکز بازرسی وزارت کشور ارسال کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      ازاین افراد تماع و مفتخور و بی خاصیت در ارگانهای دولتی زیاد است و اینها از این حرفهای مفت و الکی خیلی میزنند ، هیچ وقت کاری به نفع مردم ومیهن انجام نشده و دیگر هم نخواهد شد ، چون همه نقطه ضعف دارند

    • بدون نام

      ازهمه مدعیان دنیا عاجزانه درخواست میشود به فریاد معلولین مظلوم دنیا درایرا ن اسلامی شیعی برسن خداوکیل با ماهی 50 تومن یا 100 وهشت تومن چطورامرارمعاش کنند؟؟؟ مسولان محترم نظام قضاوت کنند

    • بیکار

      چه کسی باید روشن کند این موضوع را مجلس ونمایندگان ایا آنها حاضرند اینکار راانجام بدهند هرگز هر نماینده خود در چند شرکت یا ادارات عضو هیئت مدیر وغیره هستند ازچند جا حقوق می گیرند پول مفت زیردندانشان مزه کرده به این راحتی دو شغل چند شغل کنار نمی روند یک تبصره درست می کنند اب از اب تکان نمی خورد مثل بازنشسته ها یا جانباز میاورند یا اینکه میگن این اقا نباشد هرزمان میشه وغیره

    • امیر بی غم

      کفگیر به ته تیگ خورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج