۸۵۷۲۰۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

مصلح: درد دارم، اما به خاطر پرسپولیس بازی میکنم

شایان مصلح می‌گوید الان با درد بازی می‌کند و به عمل جراحی نیاز دارد اما باتوجه به مشکل تیم، عمل را به انتهای فصل موکول کرده است.

ورزش سه: شایان مصلح دومین فصل حضور در پرسپولیس را سپری می‌کند. او که در این دو سال در پست های مختلف به میدان رفت و نشان داد که می‌تواند مهره موثری برای تیم باشد، این فصل اسیر برخی حواشی شد و در نهایت نیز مصدومیتی عجیب باعث شد تا او از زمین خارج شود. پس از تمرین تیم پرسپولیس گفتگویی با او انجام دادیم و درباره مسائل مختلف با مصلح صحبت کردیم.

* شایان وضعیت مصدومیت به چه شکلی است؟

مصدومیت من مصدومیت استخوان پوبیس است. یک سری از بافت های نرم عضلات شکمم درگیر هستند و البته مشکوک به فتق هست. پیش دکترهای مختلف که می‌رویم هر کدام یک نظری دارند. یک عده میگویند عمل لازم است و یک عده هم میگویند عمل نمیخواهد و با فیزیوتراپی خوب می‌شود. من خودم با دکترهای تیم‌مان تصمیم گرفتم در تمرینات سبک‌تر تمرین کنم و در بازی ها هم با مسکن و آمپول بتوانم خودم را برسانم تا در حد ده دقیقه یا یک ربع، هرچقدر نیاز بود بازی کنم.

آقای برانکو صحبت کرد هرچقدر نیاز بود در هر بازی بیایم و به تیم کمک کنم. سه - چهار بازی در لیگ و چند بازی آسیایی باقی مانده و واقعا حیف است که تا اینجای کار رسیدیم، چند بازی را از دست بدهیم. دوست دارم این چند بازی در‌حد نیاز به تیم کمک کنم تا ببینیم بعد از پایان فصل اگر نیاز بود عمل کنم اگر نه با فیزیوتراپی و استراحت خوب شوم.

* این مصدومیت و بیرون بودن باعث‌ نمی‌شود از کیفیتت کاسته شود؟

کیفیتم قطعا پایین می‌آید، ولی دیگر آدم تا یک جایی کار را می‌رساند و دوست دارد تا آخرش باشد. ما تا اینجا همه تلاش‌مان را برای هواداران کرده‌ایم و این سه چهار بازی هم تمام توان‌مان را می‌گذاریم. امیدوارم که مصدمیتم اذیتم نکند، چون وقتی که با مسکن بازی می‌کنیم بعد از بازی وقتی اثر مسکن می‌رود دردها بیشتر خودشان را نشان می‌دهند‌. امیدوارم به قهرمانی برسیم و بعد از آن با یکی دو ماه استراحت خوب شوم.

* تو فصل اولت توانستی قهرمان شوی، فکر می‌کنی بازهم با پرسپولیس جام ببری؟

خیلی امید داریم، بستگی به بازی‌های پیش رو دارد. تراکتور، ماشین سازی و پارس جم. من فکر میکنم دست خودمان است ما اگر بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم. اگر نتوانیم امیدواریم که بازی‌های تیم های دیگر حداقل نتایجی رقم بخورد که ما بتوانیم قهرمان شویم. نتیجه استقلال هم خیلی به دردمان می‌خورد و به هر حال امیدوارم جام بیاوریم.

* شایان ما لباس های مختلفی را میبینیم که می‌پوشی؛ میلان و یوونتوس و منچستر. طرفدار کدام یک هستی؟

من به شدت منچستری و میلانی هستم. آن لباس‌ها را برایم کادو میگیرند و من هم می‌پوشم ولی من منچستریونایتد و میلان را از اول دوست داشتم. منچستر هم از وقتی فرگوسن رفته اوضاع خوبی ندارد، انشالله درست می‌شود.

* وضعیت سپیدرود تیم سابقت هم خوب نیست.

سپیدرود عزیزمان هم متاسفانه این هفته باخت، امیدوارم در هفته های جاری بتواند نتیجه لازم را بگیرد. واقعا حیف است، ما چندسال خون دل خوردیم تا سپیدرود را آوردیم بالا و دوسال هم هست که در لیگ برتر است و از وقتی آمده هم اوضاع خوبی ندارد. واقعا حیف است مسئولین گیلان باید به خودشان بیایند، این تیم ریشه گیلان است و آرزو و امید همه مردم گیلان است و حیف است تیم بخواهد اینقدر راحت پایین برود.

* قراردادت به چه شکلی است؟ در پرسپولیس ماندگار هستی؟

من قراردادم امسال تمام می‌شود. فعلا که از باشگاه خبری نشده پیشنهاد هم دارم از جاهای مختلف، منتظرم ببینم چه می‌شود. اولویت من در ایران قطعا پرسپولیس است و خارج از کشور هم صحبت‌هایی شده ولی امیدوارم شرایط طوری شود که بتوانم باز هم در خدمت تیم خودم باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      با غریت براوو

    • محمد

      بیا بورو عمو مسخره کردی ,ی جور حرف میزنه انگار بازیکن کلیدیه و چه بالا بالاها خودشو میبینه ,امسال این بود و نبودشون تفاوتی نداره ,فقط با پارتی اومدن تو فوتبال و توهم زیاد دارن

      پاسخ ها

      • امید پرسپوشیشی

        کاش بره گم شه ...انگار ک چه فداکاریها ک نکرده دیوث مفت خور برو گم شو منت هم میزاره زرافه بیمصرف...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج