۸۵۷۲۵۸
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

تصمیم هیات مدیره؛ قلعه نویی یا سرمربی خارجی

مدیران باشگاه استقلال برای قطع همکاری با وینفرد شفر به توافق رسیده اند اما در خصوص انتخاب مربی داخلی یا خارجی برای فصل بعد با اختلاف نظر روبه رو هستند.

ایرنا: به نظر می رسد استقلال و «وینفرد شفر» به خط پایان رسیده اند و سرمربی آلمانی هفته ها و شاید روزهای آخری حضورش را بر روی نیمکت این تیم پشت سر می گذارد.

تیم استقلال دیروز در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران و در حالی که می توانست شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد با ارائه یک بازی بی برنامه و تکیه به تاکتیکی غیر مفید، با نتیجه یک بر صفر مغلوب پدیده مشهد شد تا کورسوی امید این تیم برای قهرمانی به یاس تبدیل شود. این در حالی است که این شکست با توجه به تاثیری که در روحیه مجموعه تیم می گذارد، شاید شانس کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم به خطر بیاندازد.

در همین راستا امروز اخباری مبنی بر برکناری شفر به گوش رسید و به نظر می رسد این موضوع تا فردا نهایی شود.

**سه عضو هیات مدیره خواهان برکناری شفر

مصاحبه تند کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال پس از شکست برابر پدیده حکایت از تغییرات در کادر فنی استقلال می داد. او که به شدت از این باخت ناراحت بود اعلام کرد: بازی تمام شد. بازی با عواطف و احساسات هواداران تمام شد. هر کسی که مسبب چنین اتفاقاتی است باید جوابگو باشد و من به عنوان عضو هیأت مدیره استقلال که یک رأی دارم اما به عنوان کسی که ۳۵ سال است در کنار هواداران هستم کوتاه نخواهم آمد.

تصمیم هیات مدیره؛ قلعه نویی یا سرمربی خارجی

او یکی از مخالفان ادامه همکاری باشگاه استقلال با وینفرد شفر است و این موضوع را رسما به امیر حسین فتحی اعلام کرده البته دو عضو دیگر هیات مدیره باشگاه استقلال نیز با منزوی هم عقیده هستند و رای آنها، به قطع همکاری با پیرمرد آلمانی است.

*** چرا مجیدی دستیار موقت نمی شود؟

مدیران استقلال برای این که هدایت این تیم را تا پایان فصل به فرهاد مجیدی بسپارند به توافقات کامل رسیده اند اما بزرگترین مشکل برای تحقق این امر موافقت کاپیتان سابق آبی پوشان است. او علاقه ای به سرمربی موقت بودن ندارد و نمی خواهد برای مدت کوتاهی سکان هدایت استقلال را بر عهده بگیرد. مجیدی برای قبول این پست با تردید بزرگی روبروست و می ترسد در صورت عدم موفقیت آینده مربیگری اش به خطر بیفتد.

البته یکی از مسولان استقلال در این باره اظهار داشت: مجیدی یک استقلالی است و به طور حتم اگر احساس کند در این برهه حساس تیمی که سال های سال برای آن زحمت کشیده است به او نیاز دارد پاسخ منفی نخواهد داد.

*** گزینه های هیات مدیره استقلال

امیر قلعه نویی یکی از گزینه های مورد علاقه برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای فصل آینده محسوب می شود اما بزرگ ترین مشکل برای این مهم قرارداد قلعه نویی برای فصل آینده با سپاهان است و بعید به نظر می رسد مسعود تابش تحت هیچ شرایطی راضی به این انتقال باشد.

به جز این دو عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به دنبال حضور یک مربی خارجی هستند و از مدت ها قبل با برخی از گزینه هایشان مذاکراتی را داشته اند! این که هدایت استقلال در فصل آینده بر عهده مربی خارجی باشد همچنان در هاله ای از ابهام قراردارد چرا که با توجه به مشکلات اقتصادی و هزینه های بالای مربیان خارجی برخی بر این باور هستند باید سکان هدایت این تیم بر عهده یک مربی باشد.

یک عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این باره گفت: من مخالف مربی خارجی در استقلال هستم و به طور حتم این موضوع را در نشست هیات مدیره مطرح خواهم کرد. ما نباید پول هایمان را به مربیان خارجی پرداخت آن هم در شرایطی که جامعه با مشکلات اقتصادی زیادی روبروست.

در همین راستا قرار است هیات مدیره باشگاه استقلال نشست اضطراری تشکیل و در خصوص قطع همکاری با وینفرد شفر تصمیم گیری کند.

در ابتدا قرار بود این جلسه امشب برگزار شود اما به دلیل این که کاروان استقلال عصر امروز به تهران می رسد گردهمایی مدیران ارشد استقلال به احتمال زیاد به فردا موکول خواهد شد.

*** جلسه فتحی و شفر

این احتمال وجود دارد فردا و پیش از این که هیات مدیره باشگاه استقلال تشکیل جلسه بدهد امیرحسین فتحی و وینفرد شفر رودروی یکدیگر نشسته و پیرامون قطع همکاری با هم به بحث و بتادل نظر بپردازند.

بزرگ ترین مشکل برای قطع همکاری با شفر این است که او یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و شفر اگر رضایت ندهد و به فیفا نامه بزند 1 میلیون و 200هزار دلار فصل بعد را هم تا ریال آخر از باشگاه خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • aryan

      چرا هرروز برای استقلال بحران درست میکنید.بایک باخت همه چی راتمام شده نشان میدهید.شفر باید بکارش ادامه دهد.چون بالاتراز شفر درایران نیست.چرااز کمبودهای مدیرتی نمی نویسید و فقط مربی رامقصر جلوه میدهید.ای روزنامه نکاران زردو پولکی.

    • بدون نام

      اگر دلسوز استقلال هستین قلعه نعی رو بیارید والسلام

    • تنها

      بااین پیرزن الزایمری قطع همکاری کنید بزارید بره ترکیه ژیلت فروشی شو انجام بده بیشرف از همون اول بدرد نمیخورد

    • بدون نام

      شفر از خیلیا هنوز بهتره

    • بدون نام

      محمود فکری بهترین گزینه

    • بدون نام

      امیرخان

    • بدون نام

      برگشت به عقب نکنید قعله نوعی کسی است که ما هنوز مشت گره کرده وی را فراموش نکردیم اختلاف با آندو --نکو نام و فراموش نکردیم

    • هدد

      عجب.شعار قلعه نوعی حیا کن کیسه را رها کن یادشون رفته.

      پاسخ ها

      • کاربر قدیمی

        دقیقا. ی سوال ساده ، چرا از وقتی دست قلعه نوعی رو شد و مشخص شد اهل زدوبند است ، دیگر نتوانست تیمی را قهرمان کند؟
        سرتان را توی برف نکنید و حقیقت را هرچند تلخ است قبول کنید ، گربه محض رضای خدا موش نمی گیرد .
        باید افراد سودجو از تمامی تیمها کنار گذاشته شوند و موقع قرارداد بستن با مربی یا بازیکن جدید ، ببینید چه کسی بیشتر خودش رو به در و دیوار میزند .
        پول بی زبون رو ندهیم ب خارجی بی کیفیت.
        من پرسپولیسیم ولی اینقدر می فهمم ک استقلال روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی دارد ، هرچند کم ، ولی شانس سهمیه اش که از بین نرفته!
        به نسبت رقبایش ، بازیهای آسانتری دارد و میتواند نتیجه بگیرد ولی الان موقع تعویض مربی و حاشیه نیست ، هرکسی توی تیمتون حاشیه درست می کنه ، دوست نیست. توی مشهد ب پدیده باختید ، پدیده تیم کمی نیست.
        وظیفه من و شما که هواداریم ، حمایت از تیممون است ، نه فحاشی ب مقابل . شخصا دوست دارم تراکتور قهرمان شود ولی تراکتور بزرگترین ضربه را از خودش و جنگ روانی داخل ورزشگاهش خورد ، با این تنش روی سکوها ، بازیکنانش هم استرس دارند و توی چند هفته آخر و بواسطه‌ی همان استرس چقدر ضرر کرد!
        باید فرهنگ هواداری داشته باشیم و بس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج