۸۵۷۲۶۸
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

کشف محموله ۱۰میلیاردی پتروشیمی در پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان پاکدشت خبر داد.

سردار ناظری در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت هنگام کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و برای بررسی محموله و مدارک، خودرو ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد این خودرو ها که قصد انتقال مواد پتروشیمی (پلیمری) به خارج از کشور داشتند فاقد هرگونه مدارک گمرکی بوده که با هماهنگی مقام قضائی توقیف شدند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه محموله کشف شده، توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است، اضافه کرد: در این رابطه پرونده اولیه تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی اجازه فعالیت و جولان به مفسدان اقتصادی را نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیکار

      چگونه محموله پتروشیمی را قاچاق می کنند چنین کاری از یک فرد عادی برنمی اید هرکس این سرانجام داده یا ریس یا معاون یا دردولت هست باید ریس پتروشیمی ومعاون ان راگرفت تا جوابگو باشد این مواد از سر کوچه وبقالیها نخریدن و مسئولین مربوط باید خواب باشند

    • علی اکبر

      سلام یه جوری میگید انگار از پمپ بنزین یه بیست لیتری بردن، برادر عزیز اینا از یه پالایشگاه بارگیری شدن، دنبال سرشاخه ها بگردید اگه قدرتشو دارید که بعید میدونم...

    • بدون نام

      لطفامنشااین موادرامعین کنید.ازعطاری قنبرکه نیامده...

    • بدون نام

      آخه وقتی یه کامیون قیمتش شده یک ونیم میلیارد تومان .پس فکر میکنید از کجا میارن میخرن به والله با درست کار کردن ودزدی نکردن وقاچاق نکردن هیچ راننده ای صد سال هم کار کنه نمیتونه یکونیم میلیارد بده ماشین حالا اونا که ده تا ده تا میخرن برید ببینید از کجا میارن این همه پول میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج