۸۵۷۳۰۹
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

دندان‌های فیرمینو در کلاس جهانی است!

یورگن کلوپ گفته عاشق ایموجی‌هاست و فیلم محبوبش هم فارست گامپ است. او به سوالاتی که در اینترنت بیش از همه درباره او جست و جو شده، پاسخ داده است.

ایران ورزشی: یورگن کلوپ گفته عاشق ایموجی‌هاست و فیلم محبوبش هم فارست گامپ است. او به سوالاتی که در اینترنت بیش از همه درباره او جست و جو شده، پاسخ داده است.

یکی از محبوب‌ترین سوالاتی که از این مربی آلمانی شده درباره دندان‌های سفیدش است!

کلوپ در ابتدا از شنیدن این سوال شگفت‌زده شد اما سپس جواب داد: «من مشکلاتی با دندان‌هایم داشتم و پیش دندانپزشک رفتم. مشکل دندان این‌ شکلی است که یا باید درستش کنید یا اینکه بدتر می‌شود. پس مجبور شدم آنتی‌بیوتیک و دارو مصرف کنم و در میانه راه بود که آنها گفتند فلان دندان‌هایت هم مشکل پیدا خواهد کرد. بعد گفتم: می‌توانیم کاری جدید انجام بدهیم؟ مثلا تاج جدید روی دندان بگذاریم یا از این کارها؟ آنها هم گفتند: البته که می‌توانیم.

دندان‌های فیرمینو در کلاس جهانی است!
اینطور نبود که من دندان‌های بابی فیرمینو را ببینم و بگویم می‌خواهم دندان‌هایم اینطور باشد. البته زمانی که دندان‌هایم اینطور شد، دوستشان داشتم و حس راحتی با آنها داشتم. دندان‌های فیرمینو در کلاس جهانی است و واقعا، واقعا، واقعا سفید است. دندان‌های او درخشان است. ما هرگز درباره دندان‌های‌مان با هم حرف نزده‌ایم اما هر روز هم را می‌بینیم و زمانی که می‌بینم لبخند می‌زند می‌گویم دندانپزشکش خوب بوده است.»

این مربی ۵۱ساله همچنین گفت که عاشق سینما است. هنگامی که از او سوال شد بهترین فیلم عمرش کدام بوده، گفت: «بدون کوچکترین تردیدی فارست گامپ. این فیلم تاریخ است. هنر است. نمی‌دانم، تام هنکس در بهترین بازی‌اش در فیلم حضور دارد. برای من ده سال طول کشید که به این نتیجه برسم که هنکس فقط فارست گامپ نیست. من واقعا عاشق این فیلم هستم.

دندان‌های فیرمینو در کلاس جهانی است!

من فیلم‌های محبوب زیادی دارم. فیلم‌های راکی را هم در زمان خودشان خیلی دوست داشتم. مطمئن نیستم چه زمانی این فیلم‌ها پخش شدند. فکر کنم دهه 1980 بود و من 15، 16 سال داشتم. همه ما رویای این را داشتیم که اتفاقی خاص در زندگی‌مان بیفتد و بعد فیلم راکی را دیدیم. او نقطه شروع خوبی ندارد اما بسیار پیشرفت می‌کند. به نظرم این فیلم برای یک نسل الهام‌بخش بود. برای من نخستین فیلم فارست گامپ است و بعد راکی. من معمولا فیلم‌های اکشن مانند بورن را دوست دارم. بورن واقعا خوب است.»

او همچنین گفت که ایموجی‌ها را هم دوست دارد: «من عاشق ایموجی‌ها هستم. البته به آنها نیاز دارم. ایموجی محبوبم ایموجی لایک است. 99 درصد از مواقع با این ایموجی جواب دیگران را می‌دهم.»

او درباره مائوریتسیو ساری هم گفت: «من عاشق نشست‌های خبری او هستم و اینکه عینکش را بالای پیشانی‌اش می‌برد. برای او این مسائل مهم نیست. او آدم صد درصد باحالی است.»

منبع: ایران ورزشی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج