۸۵۷۳۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سولسشر: کسی دخیا را سرزنش نمی‌کند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که علی رغم فرم ضعیف داوید دخیا، بازی دادن به این دروازه بان اسپانیایی در دیدار مقابل چلسی، درست بود.

ورزش سه: یونایتدها که به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند، در دیدار امشب مقابل چلسی ابتدا با گل خوان ماتا پیش افتادند اما اشتباه داوید دخیا باعث شد تا چلسی توسط مارکوس آلونسو به گل تساوی برسد.

دخیا در دیدارهای اخیر یونایتد از جمله مقابل بارسلونا و منچسترسیتی هم دچار اشتباه شده بود اما اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، باز هم از این ملی پوش اسپانیایی دفاع کرد.

او به خبرنگاران گفت:" داوید برای این باشگاه عملکردی باورنکردنی داشت. ما از یکدیگر حمایت می کنیم. هیچ احتمالی وجود ندارد که کسی برای از دست دادن امتیاز او را سرزنش کند. او می داند که می توانست آن توپ را بگیرد اما فوتبال همین است. داوید بازیکنی است که دوست دارد در همه بازی ها حضور داشته باشد و من با او صحبت کردم و او به شکل مناسبی واکنش نشان خواهد داد."

سرمربی نروژی یونایتدها همچنین در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد دخیا را در دیدارهای پیش رو نیمکت نشین کند، گفت: " نه. واکنش او بعد از دیدار مقابل سیتی خوب بود و من به او اطمینان دارم.

سولسشر: کسی دخیا را سرزنش نمی‌کند

ما مقابل سیتی نمایش مشابهی داشتیم و خوب شروع کردیم اما امروز نتوانستیم ریتم بازی مان را پیدا کنیم. بازی ما باید ضرباهنگ بالاتری داشته باشد، با شدت بیشتر اما ما هرگز نتوانستیم این کار را بکنیم."

در فاصله دو بازی تا پایان فصل، منچستریونایتد با 3 امتیاز کمتر از چلسی و یک امتیاز کمتر از آرسنال، در رتبه ششم قرار دارد اما سولسشر امیدوار است که تیمش بتواند سهمیه چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.

" هرگز نمی دانید چه اتفاقی رخ می دهد. ما احساس می کردیم که باید در این دیدار پیروز شویم. پسرها شروع فوق العاده ای داشتند، موقعیت ایجاد کردند، پیش افتاادند اما در نیمه دوم هرگز نتوانستند همان کیفیت را ارائه بدهیم و ریتم مان را به دست بیاوریم.

فوتبال خوبی بود؛ هر دو تیم می توانستند به پیروزی برسند اما احتمالا تساوی نتیجه عادلانه ای است. احتمالا آنها بیشتر از ما برای تساوی راضی هستند. ما باید در دو دیدار بعدی به پیروزی برسیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی نیم نجنگه اولین نفری که روحیه اش از دست میده دروازه بان هست چون به محض دریافت گل و فشار بی امان حریف اولین نفر اون تحت تاثیر قرار میگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج