جاباما
۸۵۷۳۸۴
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

بولتون: کلینتون، مجاهدین خلق را از فهرست تروریستی خارج کرد

مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای گفت این هیلاری کلینتون بود که سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) را از فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا خارج کرد.

خبرگزاری فارس: «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز به نکته‌ای درباره گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد.

«کریس والاس» مجری فاکس نیوز از بولتون پرسید: ظریف در مصاحبه خود گفته که شما در سخنرانی که در جمع سازمان مجاهدین خلق (گروهک تروریستی منافقین) که زمانی در لیست گروه‌های تروریستی بوده، داشتید درباره تغییر رژیم ایران صحبت کردید و گفتید که با آنها در سال ۲۰۱۹ که چهلمین سالگرد انقلاب ایران بود، سرنگونی رژیم ایران را جشن خواهید گرفت، اینجا یک سوال مطرح می‌شود، آیا این رژیم قابلیت تغییر رفتار دارد.

بولتون: کلینتون، مجاهدین خلق را از فهرست تروریستی خارج کرد

بولتون پیش از پاسخ به این سوال ابتدا به نکته‌ای درباره منافقین اشاره کرد و گفت: اجازه دهید درباره سازمان مجاهدین خلق چیزی را بگویم. آیا می‌دانید چه کسی سازمان مجاهدین خلق را از لیست سازمان‌های تروریستی خارج کرد. این اقدام را «هیلاری کلینتون» (وزیر امور خارجه اسبق آمریکا) انجام داده بود.

وی سپس به ادامه جواب مجری فاکس نیوز پرداخت.

«هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه اسبق آمریکا روز ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۱۲، رسماً گروهک منافقین را از فهرست سازمان‌های تروریستی این وزارتخانه خارج کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی فعلی آمریکا، «رودی جولیانی»، مشاور فعلی دولت ترامپ و «نیوت گینگریچ»، رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا از جمله مقام‌های آمریکایی بوده‌اند که در فهرست پرداختی‌های منافقین قرار داشته‌اند. شبکه خبری «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» در مستندی که چندی پیش منتشر کرد به پرداخت دست‌کم ۱۸۰ هزار دلار به «جان بولتون» و مبالغ نامعلوم دیگر به «جولیانی» اشاره داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آمریکا کشور کثیفیه.

    • بدون نام

      شما با این کارتان دشمنی خود را با مردم ایران ثابت کردید ممکن است مسئولین ایران عملکرد خوبی ند ا شته باشند اما منافقین هیچ جایگاهی در میان این مردم ندارند چون آنها در بدترین شرایط پشت مردم را خالی کرده و به دشمن بعثی پیوستن و بدترین جنایتها مرتکب شدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود

    • بدون نام

      گور بابای کلینتون... همشون تروریستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج