۸۵۷۴۷۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نویل: لوکاکو آماده نیست و بهتر است فروخته شود

بعد از تساوی منچستریونایتد و چلسی در بازی دیروز دو تیم در اولدترافورد، گری نویل از روملو لوکاکو، بازیکن یونایتد به دلیل آمادگی بدنی ضعیف انتقاد کرد و تلویحاً خواهان فروش او شد.

ورزش سه: بعد از تساوی دو تیم منچستریونایتد و چلسی که دیروز یکشنبه در ورزشگاه اولدترافورد و با نتیجه ۱-۱ اتفاق افتاد، گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد از آمادگی بدنی ضعیف روملو لوکاکو، بازیکن بلژیکی این تیم به شدت انتقاد کرد و گفت سولسشر، سرمربی یونایتد باید در فصل تابستان درباره آینده لوکاکو تصمیم مهمی بگیرد.

لوکاکو در جریان دیدار دیروز یونایتد مقابل چلسی از ابتدا تا انتهای بازی در میدان بود. نویل در پایان بازی گفت لوکاکو در این بازی عملکرد نسبتاً خوبی داشته ولی نکته‌ی اصلی‌ که انتقاد نویل را برانگیخته بود آمادگی بدنی ضعیف لوکاکو بود. نویل گفت هیچوقت نسبت به بازیکنانی که با آمادگی بدنی پایین وارد میدان می‌شوند احساس همدلی نداشته.

نویل که بعد از بازی دیروز با اسکای اسپورتز گفتگو می‌کرد گفت:" لوکاکو به نظر من پدیده‌ی خیلی جالبی است. امروز اگر بازی او را دیده باشید حتماً با من موافقید که در ۲۵ دقیقه اول بازی واقعاً عالی کار کرد و بازیکنی در کلاس جهانی نشان داد. اما از این دقیقه به بعد هر وقت که لوکاکو در یک کورس شرکت می‌کرد و مسافتی طولانی را می‌دوید کاملا کم می‌آورد".

اسطوره منچستریونایتد در ادامه گفت:" از یک طرف می‌شود بازی عالی او در ۲۵ دقیقه اول را دید و از طرفی صحنه‌هایی را مجسم کرد که لوکاکو بعد از یکی دو کورس و دویدن طولانی نفس کم می‌آورد و نمی‌توانست تکان بخورد. برای همین سولسشر درباره او با تصمیم بزرگی مواجه است. هر چند من شخصاً هیچوقت از فوتبالیست‌های حرفه‌ای که از نظر بدنی آماده نیستند و وارد میدان می‌شوند خوشم نیامده".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amirreza.F.16

      بیا رئال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج