جاباما
۸۵۷۴۹۸
۴۱ نظر
۵۳۳۲
۴۱ نظر
۵۳۳۲
پ

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

به منظور اینکه به شما بگوییم مصرف سیگار در روزگار کنونی بسیار پرهزینه است در این مطلب می‌خواهیم فهرستی از گران قیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال کنونی را به شما معرفی کنیم.

برترین ها - ترجمه از حسین علی‌پناهی: این روز‌ها دیگر سیگار مانند گذشته ارزان قیمت نیست. در بسیاری از کشورها، سیگار کشیدن اکنون یک عادت پرهزینه تلقی می‌شود و دولت‌ها نیز تعرفه‌ها و مالیات‌های سنگین تری روی سیگار و انواع دیگر دخانیات وضع می‌کنند. به منظور اینکه به شما بگوییم مصرف سیگار در روزگار کنونی بسیار پرهزینه است در ادامه می‌خواهیم فهرستی از گران قیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال کنونی را به شما معرفی کنیم.

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

برای تهیه این لیست به فروشندگان آنلاین سیگار مراجعه کردیم که قیمت خرده فروشی سیگار‌های خود را عرضه کرده بودند. به دلیل این که کیفیت و قیمت سیگار از کشوری به کشور دیگر متفاوت است تنها به قیمت آنلاین این سیگار‌ها اشاره خواهیم کرد. برخی از آن‌ها در بعضی کشور‌ها ارزان و قابل خرید به شمار می‌آیند، اما در بیشتر کشور‌ها این قیمت‌ها بسیار گزاف بوده و به طور متوسط می‌توان ادعا کرد که هر پاکت سیگار معمولی در سراسر جهان حدود ۵ دلار قیمت خواهد داشت.

۱۰- Karelia

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

سیگار برند Karelia یک سیگار یونانی است که توسط کمپانی Karelia Tobacco که بزرگ‌ترین تولید کننده تنباکو در یونان است تولید می‌شود. این کمپانی در سال ۱۸۸۸ تاسیس شده و تولیدات خود را به بیش از ۶۵ کشور جهان صادر می‌کند. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر کالاماتا در یونان واقع شده و در زمینه تولید سیگار معمولی و سیگار‌های کوچک فعالیت دارد. برند Karelia انواع متفاوتی از سیگار‌ها تولید می‌کند که از آن میان می‌توان به Karelia Slims، Karelia Cream و Karelia Blue اشاره کرد.

سیگار‌های برند Karelia که به خاطر مزه خاصشان شناخته می‌شوند معمولاً در میان مردان محبوب‌تر بوده اگر چه این برند اخیراً نمونه‌ای جدید از سیگار‌های خود با نام Karelia Ome Superslims برای زنان تولید کرده است. با این وجود، مهم‌ترین و معتبرترین محصول این کمپانی سیگار‌های George Karelias and Sons است که به بسته بندی بسیار شیک و متفاوتی عرضه می‌شود.

در برخی از کشورها، سیگار‌های Karelia بسیار ارزان هستند و با قیمتی کمتر از ۵ دلار برای هر پاکت به فروش می‌رسند. اما در بیشتر کشور‌های جهان این برند یکی از گران قیمت‌ترین برند‌های سیگار است. در سایت آنلاین سیگار فروشی At CigsSpot.com هر پاکت سیگار Karelia به قیمت ۳.۷۰ دلار و هر کارتن بزرگ آن به قیمت ۳۷ دلار به فروش می‌رسد.

۹- Kent

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

Kent یک برند آمریکایی سیگار متعلق به کمپانی R. J. Reynolds Tobacco است که دومین تولید کننده بزرگ تنباکو در یالات متحده به شمار می‌اید. این کمپانی در تملک کمپانی British American Tobacco قرار دارد که تولید کننده دیگر برند‌های مشهور سیگار مانند Pall Mall، Dunhill و Lucky Strike است. سیگار برند Kent اولین بار در سال ۱۹۵۲ و در ابتدا توسط کمپانی Lorillard Tobacco به بازار عرضه شد. این اسم به افتخار یکی از مدیران سابق کمپانی به نام هربرت کنت انتخاب شد و روزگاری محبوب‌ترین سیگار در کشور رومانی به شمار می‌رفت. سیگار Kent به عنوان اولین سیگار محبوب فیلتردار شناخته می‌شود.

سیگار‌های کنت که به خاطر مزه خاص و کیفیت بالای فیلترشان محبوب شده اند در سایت سیگار فروشی مذکور به قیمت ۳.۹۰ دلار به ازای هر پاکت به فروش می‌رسد و گران قیمت‌ترین نمونه آن سیگار Kent Convertibles است که هر پاکت ۴ دلار قیمت دارد. در وبسایت CiggiesWorld.ch نیز گرانقیمت‌ترین سیگار این برند ۶.۶۰ دلار به ازای هر پاکت قیمت گذاری شده است.

۸- Marlboro

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

سیگار Marlboro یکی از مشهورترین برند‌های سیگار در جهان است که توسط کمپانی Philip Morris USA تولید می‌شود. این برند به خاطر تبلیغات بیلبوردی خاص خود در ایالات متحده و کشور‌های غربی شناخته می‌شود که معمولاً یک کابوی با سیگاری بین لبهایش را نشان می‌دهد. از این کابوی عموماً با عنوان «مرد مارلبورو» یاد می‌شود که در ابتدا با هدف جذاب کردن سیگار‌های فیلتری برای مردان ابداع شد. در روز‌های اول معرفی سیگار‌های فیلتردار، این سیگار‌ها زنانه در نظر گرفته می‌شدند و سیگار مارلبورو برای اولین بار توسط فیلیپ موریس به عنوان یک سیگار زنانه در سال ۱۹۲۴ تولید شد. تبلیغات این برند را می‌توان در مسابقات موتورسواری معتبر نیز به راحتی مشاهده کرد.

یکی از اسپانسر‌های اصلی مسابقات فرمول یک، کمپانی Marlboro است که اخیراً با کمپانی اتومبیل سازی فراری قرارداد همکاری دارد که همانند Marlboro محصولات آن را با رنگ قرمزشان شناخته می‌شوند. Marlboro انواع مختلفی از سیگار‌ها را تولید می‌کند که شامل Marlboro Red و Marlboro Lights شده که دو نوع از پرطرفدارترین انواع سیگار این برند به شمار می‌آیند.

به طور خاص، Marlboro Red به خاطر مزه بسیار خاص تنباکویش و سوختن مناسب آن شناخته می‌شود و به همین دلیل در بین مردان محبوبیت بیشتری دارد. در سایت CigsSpot.com قیمت بیشتر سیگار‌های این برند همانند برند Kent در حدود ۳.۹۰ دلار دیده می‌شود. قیمت یک پاکت سیگار Marlboro Vintage حدود ۹.۸۰ دلار است که گران قیمت‌ترین سیگار این برنده بوده و سیگار Marlboro Red نیز ۴.۵۰ دلار قیمت دارد.

۷- Nat Sherman

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

Nat Sherman یک برند سیگار لاکچری متعلق به کمپانی Altria است که یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تنباکو در جهان به شمار می‌آید. کمپانی Altria همجنین مالک برند Philip Morris USA است که بدین معنی است که برند‌های Marlboro و Nat Sherman خواهر هستند. این سیگار که به نام موسس کمپانی نامگذاری شده در سال ۱۹۳۰ تولید شده و فروشگاه مرکزی آن در شهر نیویورک سیتی قرار دارد.

برخلاف بسیاری از سیگار‌های موجود در این فهرست، پیدا کردن سیگار‌های Nat Sherman در همه جهان کمی دشوار است و حتی سایت‌های فروش آنلاین نیز گاهی این سیگار را در انبار‌های خود ندارند. سیگار‌های Nat Sherman به خاطر نرمی خارق العاده خود شناخته می‌شوند. آن‌ها همچنین مزه و سوختن مناسبی دارند و گفته می‌شود که بسیار دیرتر از دیگر برند‌ها می‌سوزند که قیمت بالاتر آن‌ها را توجیه می‌کند. در بیشتر نقاط جهان هر پاکت از این برند سیگار حدود ۱۰ دلار قیمت دارد.

۶- Davidoff

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

برند Davidoff یکی از برند‌های سیگار است که همیشه در میان گرانقیمت‌ترین سیگار‌های جهان حضور داشته است. این برند متعلق به سوییس است و سوییس نیز به تولید محصولات گرانقیمت شهرت دارد. سیگار‌های Davidoff به خاطر کیفیت بسیار بالایشان شناخته می‌شوند و توازن خوبی از لحاظ نرمی و مزه تنباکو دارند. سیگار‌های Davidoff Gold و Davidoff Classi در فروشگاه‌های آنلاین سیگار به قیمت ۴.۴۰ دلار به فروش می‌رسند، اما در برخی از سایت‌ها تا قیمت ۵.۹۰ دلار نیز قیمت گذاری شده اند.

تنباکوی مورد استفاده در این برند معمولاً از کشور‌های مختلفی جمع آوری می‌شود از جمله جمهوری دومینیکن، برزیل و مکزیک. این برند به افتخار سازنده اش، زینو داویدوف، به این نام نامگذاری شده و بیشتر به خاطر سیگار‌های برگ و سیگار‌های کوچک خود شناخته می‌شود.

۵- Dunhill

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

در رتبه پنجم گرانقیمت‌ترین سیگار‌های جهان سیگار برند Dunhill قرار دارد که مانند برند Kent متعلق به کمپانی British American Tobacco به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تنباکو و دخانیات در جهان است. این سیگار نیز همواره به عنوان یک سیگار گرانقیمت شناخته شده و قرار گرفتن آن در این فهرست جای تعجب ندارد. سیگار‌های Dunhill به خاطر بسته بندی بسیار شیک خود شناخته شده و نمی‌توان براحتی آن‌ها را در همه جا یافت.

به همین دلیل معمولاً مصرف کنندگان در صورت دسترسی به این سیگار به طور عمده از آن خریداری می‌کنند. در واقع دو نوع سیگار Dunhill وجود دارد: Dunhill و Dunhill International که دومی به خاطر بسته بندی بزرگ ترش شناخته می‌شود. گرانقیمت‌ترین سیگار برند Dunhill در فروشگاه‌های آنلاین به قیمت ۹.۳۰ دلار به فروش می‌رسد، اما قیمت سیگار معمولی Dunhill حدود ۵ دلار است.

۴- Parliament

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

Parliament یکی دیگر از برند‌های سیگار متعلق به کمپانی Altria است که برند Marlboro را نیز در اختیار دارد. این برند یکی از معدود برند‌های تولید سیگار است که از فیلتر‌های با کاغذ اضافه دنباله‌ای استفاده می‌کند که به عنوان یک ابزار تبلیغاتی در روزگاری که سیگار‌ها هنوز فیلتر نداشتند مورد استفاده قرار گرفت. فیلتر موجود در سیگار‌های Parliament به مصرف کننده این امکان را می‌دهد که به طور کامل مزه تنباکو را حس کنند و به همین دلیل برند Parliament به یکی از محبوب‌ترین برند‌ها در میان افراد سیگاری تبدیل شده است.

علاوه بر داشتن یک مزه قوی و مطبوع، سیگار‌های Parliament به خاطر نرمی و تندی مناسبشان نیز مشهور شده اند. انواع مختلفی از سیگار‌های این برند وجود دارد که از آن میان می‌توان به Night Blue، Aqua Blue و Silver Blue اشاره کرد که قیمت هر کدام حدود ۴.۵۰ دلار به ازای هر پاکت است. قیمت سیگار Parliament Hybrid ۲ in ۱ نیز ۸.۳۰ دلار به ازای هر پاکت است، اما به طور کلی قیمت سیگار‌های متوسط این برند را می‌توان حدود ۵ دلار دانست.

۳- Vogue

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

Vogue به احتمال زیاد یکی از کمتر شناخته شده‌ترین برند‌های این فهرست است. این برند نیز متعلق به کمپانی British American Tobacco بوده و با سیگار‌های Vogue Superslims و Vogue Superslims Menthol عمدتاً زنان را به عنوان مصرف کنندگان اصلی هدف گرفته است. در مقایسه با سیگار‌های دیگر برندها، سیگار‌های برند Vogue سبک‌تر هستند و کسانی که به شدت سیگار می‌کشند از این سیگار رضایت نخواهند داشت.

اما در طرف دیگر ماجرا، این سیگار مزه‌ای بسیار منحصربفرد و به همین دلیل در میان کسانی که اعتیاد زیادی به سیگار ندارند محبوب شده است. قیمت هر پاکت از این برند ۴.۱۰ دلار است، اما قیمت Vogue Superslims Menthol کمی بیشتر و ۵.۶۰ دلار تعیین شده است.

۲- Sobranie

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

سیگار Sobranie که در سال ۱۸۷۹ برای اولین بار عرضه شد یکی از قدیمی‌ترین برند‌های سیگار در جهان است. این سیگار توسط کمپانی بریتانیایی Gallaher Group تولید شده که اکنون متعلق به کمپانی Japan Tobacco به عنوان یکی از پیشروترین کمپانی‌های تولید سیگار در ژاپن است. برند Sobranie در تهیه سیگار‌های بسیار مرغوب و سفارشی تبحر داشته و انواع مختلفی از سیگار مانند Sobranie Cocktail، Sobranie Gold و Sobranie White Russian را تولید می‌کند. محبوب‌ترین این سیگار‌ها Sobranie White Russian است که یکی از سنگین‌ترین سیگار‌های جهان به شمار می‌آید.

این سیگار‌ها دارای کاغذ‌های سیاه و فیلتر طلایی هستند و به خاطر همین ظاهرشان شناخته می‌شوند. این سیگار همچنین یکی از گرانقیمت‌ترین سیگار‌های جهان است که هر بسته آن در فروشگاه‌های آنلاین ۷ تا ۱۲.۸۰ دلار قیمت گذاری شده است.

۱- Treasurer

دود‌های پرهزینه؛ گرانقیمت‌ترین برند‌های سیگار جهان در سال ۲۰۱۹

تولید شده در کمپانی بریتانیایی The Chancellor Tobacco Company، سیگار برند Treasurer گرانقیمت‌ترین برند سیگار در جهان است که البته براحتی نیز پیدا نمی‌شود، زیرا از بهترین و باکیفیت‌ترین تنباکو و مواد اولیه ساخته می‌شوند. این برند دارای محصولات متنوعی مانند Treasurer Aluminum Blac، Treasurer Aluminum Gold، Treasurer Luxury Black و Treasurer Slims Black است. در وبسایت رسمی کمپانی سازنده به قیمت این سیگار‌ها اشاره‌ای نشده، اما بر اساس قیمت‌های ارائه شده در فروشگاه‌های آنلاین، این برند با اختلافی زیاد گرانقیمت‌ترین برند سیگار جهان به شمار می‌آید. برای مثال قیمت سیگار‌های Treasurer Aluminum Black و Treasurer Aluminum Gold به ترتیب ۶۷ و ۶۰ دلار تعیین شده است.

منبع: improb

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا ناصری

      سیگار های باکلاسی هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدا تو ایران سیگار گرون میشه میان یه لیست تهیه میکنن میگن سیگار در تمام دنیا خیلی گرون میباشد بعد این برترین های احمقم عین آدمای کور میاد همون مطلبو کپی‌میکنه میزاره اینجا اگه گرون به نظر شما گرونه چون دلار تو این مملکت داغون گرونه اونجا گرون نیست برترین های احمق

      • بدون نام

        پیشنهاد میکنم اونهایی که سیگار می کشن یه سر به کارخونه های فرآوری توتون و بسته بندی سیگار بزنن مطمئن باشید سیگار رو ترک میکنن

        من دیدم که میگم

        افتضاح

        لاقل تو ایران اینجوریه

      • ماهور

        اتفاقا در کارخانه های سیگا رخیلی هم بهداشت رو رعابت .میکنند

    • علیرضا ناصری

      شخصا از بانوانی که سیگار میکشن خوشم میآید.خیلی جذاب هستند.
      با تشکر از سایت خوب برترینها دست شما درد نکند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اگه خواهرت یا مادرت و احتمالا همسرت هم اگه سیگار میکشید ن همین حرف رو میزدی ....

      • بدون نام

        مادر و خواهر بقیه ب تو چ ربطی داره احمق

      • بدون نام

        این یارو چرا همجا نظر میده؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        واقن چرا یه تپه بدون‌گل نمی زاری

        آقای علیرضا ناصری

      • بدون نام

        زبونمون مو دراورد اینقدر که از برترین ها خواستیم نظرات این بیمار جنسی رو نشر ندن. حالا چرا توچهی نمیشه جای سوال داره؟؟؟

      • بدون نام

        متاسفانه این اقا بیمار روانی هست شماهاحرف این اقاروجدی نگیرین

    • ToTo

      بهترین سیگار بهمن کوچیکه

      پاسخ ها

      • حمید زرتشت

        فقط اشنو ویژه

      • بدون نام

        اول اشــــــــــنـــو ویژه بعد فـــــــــــــــروردیـــــــــــــن زر وشیراز هم خوبه

    • حسین

      واقعا دانهیل یا کنت عالیه البته اون وقتا که اصل بود.الان که دیگه خیلی گرونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یادش ببخیر ڪنـــــــت پایه بلند

    • بدون نام

      بهمنم هس:/

    • بدون نام

      باباماکه سیگارنمیکشیم این آشغالایی که به اسم سیگاربهمون می اندازن مقواوکاغذه نه توتون

      پاسخ ها

      • یاشار

        نه رفیق نترس کارخانه های سیگار سازی همیشه بهترین سیگار ها رو درست میکنن.

    • بدون نام

      من تو کف عکس پروفایل علی حسین پناهی موندم. چرا آخهههه!!!!؟؟

    • بدون نام

      یاد ماربرو های 3 خط امریکایی بخیر عجب سیگاری بود

      پاسخ ها

      • یه قلب آبی

        داداش ونستون4خط هم عالی بود و کنت قرمز سال84

    • بدون نام

      پس كاپيتان بلك كو؟؟؟

    • بدون نام

      من پنج سال تمام روزي سي نخ كشيدم. يك سال اول هم از هفته اي دوسه نخ شرو شد تا يه پاكت.
      امروز حدود چهارصد روزه كه تركش كردم.
      گرچه هنوز تو كفش هستم ولي خوشحالم كه تونستم ترك كنم و از خدا ميخوام به همه كمك كنه تا ترك كنن. وقتي كنار گذاشتين خواهيد فهميد كه چه بلايي سرتون مياورد فقط يك هفته مبارزه كافيه ديگه روز به روز آسون تر ميشه.
      من بخاطر سيگار اصن پيش خانوادم نميومدم هميشه بهانه هاي مختلف مياوردم براي پيچوندن واقعا واقعا چيز بديه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اورین اورین

      • روزبه

        سیگار عالیه

    • بدون نام

      نفرین به سیگار و کارخانه های سیگار سازی
      من روزی یک پاکت میکشیدم
      الان رسوندمش به روزی 2 یا 3 . ولی بازم نمیتونم ترک کنم
      لعنت به سیگار

      پاسخ ها

      • یاشار

        ما که یک عمر داریم سیگار می کشیم و خیلی هم راضی هستیم،،،سیگار خیلی خوب و آرامبخشه.

    • بدون نام

      مشتبا بابا بهمن پایه کوتاه بیگیر بابا

      پاسخ ها

      • نوید

        پایه بلند بهتره

    • miss

      باید بابای اونایی که الان کامنت می زارن که کدوم سیگار بهتره رو بیاریم تو برترین ها

    • بدون نام

    • طراوت

      سیگار کلا چیز خوبی نیست

      پاسخ ها

      • تهی

        خب اگر خوب نیست تو نکش،،،من که به شخصه عاشق سیگارکشیدن هستم.

    • فقط Wineston

      Winestonعالیه

    • پیمان

      سیگار چیز خیلی خوب و ارزانیه و خیلی آرامبخش است ولی کاش سیگار ارزان تر بشود.

    • یونس

      من عاشق سیگار هستم و شاید در آینده یک شرکت بزرگ سیگار وینستون،بهمن و کنت و... بزنم

      پاسخ ها

      • وهاب

        سیگار پرطرفدارترین محصول دنیا است و الان و حتی در آینده سیگار خیلی خرید و فروش میشه.

    • متین

      سیگار بهترین رفیق روزهای زندگی است.

    • بدون نام

      فقط بهمن دودو

      پاسخ ها

      • پرهام

        بهمن پایه بلند که خیلی بهتره و دیر تر تمام میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج