۸۵۷۵۱۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

علی‌منصور و مدیریت بحران در ذوب آهن

ذوب‌آهن، تراکتورسازی را هم شکست داد؛ تیم مدعی قهرمانی. حالا به خوبی می‌شود گفت ذوب‌آهن با علیرضا منصوریان به روز‌های خوب خود برگشته و کسب ۱۰ امتیاز از ۴ دیدار در لیگ قهرمانان آسیا هم بی‌دلیل نیست.

خبرورزشی: ذوب‌آهن، تراکتورسازی را هم شکست داد؛ تیم مدعی قهرمانی. حالا به خوبی می‌شود گفت ذوب‌آهن با علیرضا منصوریان به روز‌های خوب خود برگشته و کسب ۱۰ امتیاز از ۴ دیدار در لیگ قهرمانان آسیا هم بی‌دلیل نیست.

در دقایقی که ذوب‌آهن یک بر صفر از تراکتورسازی پیش بود، رشید مظاهری پنالتی اشکان دژاگه را مهار کرد و در ادامه مهران درخشان‌مهر با ضربه چیپ دروازه تراکتورسازی را برای بار دوم بازی کرد. این اتفاقات نشان می‌دهد ذوبی‌ها تشنه موفقیت هستند و می‌خواهند به این سیر در این فصل از بازی‌ها ادامه دهند.

تیم علیرضا منصوریان که این فصل بعد از شکست برابر پارس جنوبی حتی حضور در رتبه‌های قعر جدول را هم تجربه کرده بود اکنون تیم هفتم است و این شانس را دارد که به رده ششم هم صعود کند، به خصوص که یک بازی معوقه نسبت به فولاد دارد. اگر لیگ برتر به هفته‌های پایانی خود نزدیک نشده بود بی‌شک ذوب‌آهن به رده‌های بالاتر جدول صعود می‌کرد و هیچ بعید نبود مقام فصل گذشته اش را تکرار کند.

تیم خوب ذوب‌آهن راه خود را پیدا کرده است و این کار کوچکی نبود. مدیریت بحران و ۸ پله صعود در جدول رده‌بندی لیگ برتر به خوبی نشان می‌دهد علیرضا منصوریان مدیریت در بحران را یاد گرفته و با استفاده از تجربیات تلخی که در استقلال به دست آورده بود، در ذوب‌آهن یک هدف را در پیش گرفت؛ همدل کردن تیم برای ارائه بازی‌های خوب برابر حریفان با کار، تلاش، تمرین و تمرین.

ذوب‌آهن یک بار دیگر نشان داد تیم در همان فصلی که وارد بحران می‌شود، می‌تواند از بحران خارج شود به شرطی که مدیر‌عامل و اعضای هیئت‌مدیره پشت سر مربی بایستند و همه‌جوره از او حمایت کنند، اما متأسفانه این اتفاق تا در فوتبال ایران رخ می‌دهد، تیم دست به تعویض سرمربی می‌زند. به واقع گاهی اوقات نتیجه نگرفتن به خاطر ضعف سرمربی در تمرین و چینش تیم نیست.

بلکه تیم از نظر روحی و روانی دچار اشکال شده و روی هدف متمرکز نیست و اینجا تنها نکته‌ای که به تیم کمک می‌کند تا از بحران خارج شود، حمایت باشگاه و همدلی تیم برای تغییر وضعیت است. کنار گذاشتن مربی موجب می‌شود ضعف تیم دیده نشود و مشکلات روحی روانی باقی بماند و دقیقاً به همین دلیل است که برخی از تیم‌ها از تغییر پی‌درپی مربی نتیجه نمی‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوای درد آبی خودتی فقط داش منصور

    • ¤•¤ پاسارگاد ¤•¤

      زیاد جوگیر نشین ..... پروژه ۶تایی دیگه ای تو راهه تا چاک محکمی به علی کچل خان بزنه و تراژدی العین دیگه ای باسش فراهم بشه !!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج