۸۵۷۶۱۵
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

دایی: می‌خواهیم لیگ را آبرومند تمام کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ذوب آهن این هفته‌ها با منصوریان به روز‌های خوبش برگشته و نتایج خوبی در ایران و آسیا گرفته است، اما ما هم برای انجام بازی آبرومندانه و کسب ۳ امتیاز به اصفهان آمده‌ایم.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه ذوب‌آهن، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ذوب آهن این هفته‌ها با منصوریان به روز‌های خوبش برگشته و نتایج خوبی در ایران و آسیا گرفته است، اما ما هم برای انجام بازی آبرومندانه و کسب ۳ امتیاز به اصفهان آمده‌ایم.

علی دایی درباره دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی خیلی سختی است. ذوب‌آهن در این هفته‌ها بسیار خوب فوتبال بازی می‌کند و خوب هم نتیجه می‌گیرد و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر موفق بوده است و مطمئناً بازی بسیار سختی برابر این تیم در پیش داریم.

او افزود: برای کسب ۳ امتیاز به اصفهان آمده‌ایم و دوست داریم بازی را ببریم، چون مساوی فرقی به حال ما نمی‌کند. تمام تلاش خود را انجام دادیم که بازیکنان خود را به این بازی برسانیم و متأسفانه به‌دلیل شرایط مالی باشگاه، ساموئل سارفو به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش چند روز است سر تمرین نیامده و متأسفانه مدتی است به‌دلیل مشکلات مالی و چند بازیکنی که مصدوم شدند، با جوانان خود به میدان می‌رویم. تمام تلاش‌مان این است که در ۴ بازی باقیمانده خود آبرومندانه بازی کنیم و رتبه خوبی در جدول داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این که آیا بهتر نیست در لیگ برتر ایران هم مانند لیگ برتر انگلیس، برای جایگاه‌های میانه جدول رقابت وجود داشته باشد و این رتبه‌ها برای تیم‌ها ارزشمند باشد، گفت: قطعاً همین‌طور است. ما فقط دنبال این هستیم که ۴ تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا یا پلی‌آف بازی کنند و به سایر تیم‌ها اهمیتی داده نمی‌شود و تیم پنجم برای ما با تیم چهاردهم تفاوتی ندارد در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی کرده و بازی‌ها را حساس کنند که بستگی به شرایط سازمان لیگ دارد تا شرایط تیم پنجم و تیم چهاردهم یکسان نباشد.

دایی ادامه داد: متأسفانه این موضوع به تیم‌ها بسیار ضربه می‌زند و تیم‌هایی که باقی ماندن آن‌ها در لیگ تثبیت می‌شود، بی‌تفاوت می‌شوند و خیلی از نتایج مسابقات بر اساس این بی‌تفاوتی شکل می‌گیرد و شاید حق برخی تیم‌ها خورده شود. باید تدابیری بی‌اندیشند تا جایگاه همه تیم‌ها مهم شود و تیم پنجم و دهم با هم تفاوت داشته باشند.

وی درباره تنش‌های اخیر در ورزشگاه‌های ایران و حواشی زیاد در فضای فوتبال کشور اضافه کرد: این چیز‌ها را تنها در فوتبال آمریکای جنوبی و مثلاً بین دو تیم بوکاجونیورز و لیورپلاته آرژانتین می‌دیدیم و چنین چیز‌هایی اصلاً در فوتبال ما نبود. فوتبال آن‌ها و بازیکنان تکنیکی آن‌ها کجا و بازیکنان ما کجا! با این بازیکنان، امکانات و ظرفیت‌های‌مان، در زمین که نمی‌توانیم ادای آن‌ها را دربیاوریم و متأسفانه در بیرون زمین مانند آن‌ها عمل می‌کنیم که خیلی به فوتبال ما ضربه می‌زند. خیلی وقت است فرهنگ اصیل خود را گم کرده‌ایم و باید فرهنگ‌سازی درستی نه تنها در فوتبال که در تمام جامعه انجام دهیم. فوتبال هم زاییده و بخش کوچکی از جامعه ما است و متأسفانه از فرهنگ خود دور شده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: در گذشته خبری از چنین مسائلی نبود و اصلاً معنی برخی حرکات را نمی‌فهمم. مگر ما در هزاران سال پیش زندگی می‌کنیم که چنین اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها رخ دهد. همه ما را به فرهنگ اصیل می‌شناختند و درباره ما صحبت می‌کردند، اما متأسفانه امروز چنین جو نامناسبی در ورزشگاه‌ها به وجود آمده است و مطمئناً همه ما مقصر هستیم؛ از من علی دایی گرفته تا کوچک‌ترین هواداری که برای تشویق تیم‌ها به ورزشگاه می‌آید.

دایی ادامه داد: خوشبختانه در چند سال گذشته در تیم‌هایی مربیگری کرده‌ام که فکر می‌کنم به تعداد انگشتان دست هم طرفدار ندارند و این مشکلات را نداشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابا اتی

      الان از کدام ابرو حرف میزنی؟؟خجالت بکش البته به همراه برادر بی سوادت.....

    • بدون نام

      تواگه ابروداشتی مربی پراید نمیشدی،وازقلعه مرغی پنج تانمیخوردی

    • بدون نام

      بازی با سپاهان اوج آبروداری بود

    • ایرانی

      ابرومندانه؟ اینوتویکی نگووقتی برای ضربه زدن به تیمی که داروندارتوازاون تیم داری به رفیق شفیقت قلعه نوعی راه دادی و5گل خوردی.ندونستی که اون بالایی همیشه یاورمظلوماس.

    • بابا اتی

      با بی ابرویی خودتو .برادرت تموم شد..خجالت بکش مردم ابله نیستن ..

    • پرویز

      جناب دایی شما در همان بازی باسپاهان آبروداری کردید دیگه چی می خواهید حداقل مرد باش و بگو از برانکو و پرسپولیس کینه دارم

    • بدون نام

      از قول یک کرد زبان میگویم با شرافت ترین ادمی خیلی مردی

    • بدون نام

      مرد یک کلام دایی واسلام

    • رضا خان پهلوی روحت شاد

      بیشرف

    • ولایت جهل

      تو پرسپولیسی نیستی هر غلطی میکنی بکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج