۸۵۷۶۲۵
۲ نظر
۵۲۱۰
۲ نظر
۵۲۱۰
پ

۶ راه برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

تقریبا همه‌ی ما در تلاش هستیم تا هر روز خود را با اعتماد به نفس شروع کنیم. اما بسیاری از ما برای رسیدن به این نقطه با مشکلات زیادی مواجه هستیم. در حالی که پوشیدن لباس‌های گران قیمت می‌تواند باعث به وجود آمدن یک احساس رضایت زودگذر در شما شود، اعتماد به نفس واقعی تنها به برندی که می‌پوشید یا به ظاهرتان مربوط نیست.

برترین‌ها - ترجمه از یگانه سهرابی: تقریبا همه‌ی ما در تلاش هستیم تا هر روز خود را با اعتماد به نفس شروع کنیم. اما بسیاری از ما برای رسیدن به این نقطه با مشکلات زیادی مواجه هستیم. در حالی که پوشیدن لباس‌های گران قیمت می‌تواند باعث به وجود آمدن یک احساس رضایت زودگذر در شما شود، اعتماد به نفس واقعی تنها به برندی که می‌پوشید یا به ظاهرتان مربوط نیست.

اعتماد به نفس واقعی را زمانی به دست می‌آورید که خواسته‌های شخصی خود را بشناسید و روی آن‌ها کار کنید. در این صورت، می‌توانید با اطلاع از ظاهرتان و بازی کردن با نقات قوت خود یک استایل با اعتماد به نفس داشته باشید. ۶ راه حلی که در ادامه بیان می‌شوند کلید داشتن یک استایل با اعتماد به نفس هستند. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

۱- رنگ‌های خود را پیدا کنید

۶ راه برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

اولین راه برای لباس پوشیدن و داشتن یک استایل با اعتماد به نفس این است که بدانید چه رنگی به شما می‌آید و چه رنگی مناسب شما نیست. مهم‌ترین فاکتور برای تصمیم گیری، دانستن این است که چه رنگ‌هایی با رنگ پوست و موی شما هماهنگ هستند.

با این که روش‌های مختلفی برای انتخاب پالت رنگ هایتان وجود دارند، مردم با رنگ پوست و موی مشابه در دسته‌ی مشابهی قرار می‌گیرند. پوست و مو‌های روشن‌تر در دسته «پاییزی» با رنگ‌های تناژ گرم قرار می‌گیرند؛ در حالی که پوست و مو‌های تیره‌تر بیشتر با رنگ‌های «بهاری» روشن کامل می‌شوند.

۲- فرم بدن خود را در نظر بگیرید

اطلاع از فرم بدن یکی دیگر از فاکتور‌های کلیدی برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس است. نیازی نیست که همه یک سایز و نسبت اندامی داشته باشند. بلکه چیزی که مهم است، پوشیدن لباس‌هایی که فرم بی همتای بدن شما را به زیبایی به نمایش می‌گذارند هستند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کند تا با اعتماد به نفس جلوه گری کنید. چه فرم گلابی مانند دارید، چه فرم سیب مانند، چه قد بلند هستید چه قد کوتاه، این پوشیدن لباس مناسب فرم بدنتان است که شما را جذاب و متفاوت می‌کند و یک استایل با اعتماد به نفس به شما می‌بخشد.

۳- با نقاط قوت خود بازی کنید

بعد از این که توانستید لباسی که مناسب فرم بدنتان است را پیدا کنید، به دیگر نقاط قوت خود فکر کنید. به عنوان مثال اگر بدنتان انحنا و برجستگی‌های زیادی دارد، پوشیدن لباس دامن دار به نسبت بلوز و شلوار شما را بهتر جلو می‌دهد. اگر قد بلند هستید، راه راه‌های عمودی این ویژگی را برجسته‌تر می‌کنند، در حالی که خطوط افقی برعکس این کار را انجام می‌دهند.

۶ راه برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

پس برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس بهتر است که نگاهی به ویژگی‌های خود بیاندازید. به عنوان مثال نسبت اندازه‌ی پاهایتان به اندازه بدنتان، یا پهنای شانه تان و آن را به همراه فرم بدن و رنگ برای لباس‌های خود در نظر بگیرید. با انتخاب مدل لباسی که جلوه گر زیبایی‌های بدنتان باشد، سپس انتخاب رنگی که بیشتر از همه به شما می‌آید، سپس نشان دادن نقاط قوتتان، بدون توجه به استایل تان، لباسی خواهید داشت که به خوبی با ویژگی‌های ظاهری شما هماهنگ است.

۴- استایل شخصی تان را بشناسید

اگر می‌خواهید یک استایل با اعتماد به نفس بالا داشته باشید، پوشیدن لباسی که در آن احساس راحتی دارید نیز فاکتور مهمی است. لباس‌هایی که برای شما احساس راحتی دارند ممکن است همیشه در بین مردم متداول نباشند؛ اما شما باید همیشه با لباسی که می‌پوشید پیام اعتماد به نفس خود را به دیگران انتقال دهید.

به خصوص در موقعیت‌های هر روزه، ویژگی‌های شگفت انگیز خود را به نمایش بگذارید. در این صورت لباستان مختص خودتان خواهد بود، حتی با این که چیز‌هایی پوشیده اید که در حالت عادی به سراغشان نمی‌روید. به علاوه، لباس شما اولین چیزی است که دیگران در اولین ملاقات با شما می‌بینند؛ پس باید در روشی که با آن خودتان را به دنیای بیرون نشان می‌دهید، اعتماد به نفس داشته باشید.

۵- مناسبت‌ها را در نظر بگیرید

یکی از دیگر روش‌های انتخاب یک استایل با اعتماد به نفس سنجیدن مناسبت‌هایی است که می‌خواهید لباس را در آن بپوشید. داشتن احساس اعتماد به نفس زمانی که کم یا زیاد لباس پوشیده اید مشکل است، پس اطمینان پیدا کنید لباسی که پوشیده اید، کاملا مناسب مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشید، هست.

۶- حد راحتی خود را بدانید

۶ راه برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس

هیچ چیزی بد‌تر از گیر افتادن در لباسی که به شما احساس ناراحتی می‌دهد نیست. اشکالی ندارد اگر اهل کم یا زیاد پوشیدن هستید، اما مراقب باشید که چه قدر پوست بدن خود را نمایش می‌دهید. اگر لباستان از حدی که ترجیح می‌دهید بلندتر است، ممکن است احساس شلخته بودن کنید. یا در آن سوی ماجرا اگر دوست دارید خودتان را بپوشانید، یک لباس یقه باز یا لباسی که وقتی می‌نشینید کوتاه‌تر می‌شود، ممکن است باعث اضطراب و معذب شدن شما بشود؛ بنابراین برای داشتن یک استایل با اعتماد به نفس، بهتر است قبل از این که از در خانه خارج شوید به این که میزان پوشش لباستان تا چه حد برایتان قابل قبول است فکر کنید. شما باید همیشه نسبت به لباسی که پوشیده اید اعتماد به نفس داشته باشید.

منبع: lifehack

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه با نقاط قوتمون همه جا نمی تونیم بازی کنیم!

    • بدون نام

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج