۸۵۷۷
۲ نظر
۵۰۸۷
۲ نظر
۵۰۸۷
پ

مسعود كيميايي از ستاره هایش می گوید

هدیه تهرانی چشم سبز و آبی نداشت!

مسعود کیمیایی به تازگی در گفت‌وگویی از فرامرز قریبیان و بهروز وثوقی به عنوان بهترین بازیگران سینمای ایران یاد کرده و از این موضوع سخن گفته است که اگر فریماه فرجامی بخواهد بازی کند قطعا اولین نفری است که با او همکاری می‌کند.

مسعود کیمیایی به تازگی در گفت‌وگویی از فرامرز قریبیان و بهروز وثوقی به عنوان بهترین بازیگران سینمای ایران یاد کرده و از این موضوع سخن گفته است که اگر فریماه فرجامی بخواهد بازی کند قطعا اولین نفری است که با او همکاری می‌کند. بخشهایی از گفته‌های کیمیایی را به نقل از نسل‌امروز می‌خوانید:

تهرانی و عرب‌نیا فوق‌العاده بودند، چشم‌هایشان هم سبز و آبی نبود
کیمیایی در این گفت‌وگو که با محوریت راه‌های بازیگر شدن و بازیگر ماندن انجام شده است در باره تاثیر ظاهر، قیافه و رنگ چشم در این مقوله می‌گوید: برای کسانی که کاری با بازیگر ندارند یا نمی‌توانند کاری با او بکنند این چیزهایی که شمردید می‌شود ویترین که بازیگر روی پرده دست خالی نماند! من یک فیلم ساختم به اسم سلطان؛ دو بازیگرش کار جدی اولشان بود؛ هدیه تهرانی و فریبرز عرب‌نیا. هر دو فوق‌العاده بودند، چشم‌هایشان هم سبز و آبی نبود.

وی در ادامه در پاسخی کوتاه به این سوال که چرا با هدیه تهرانی فقط یک فیلم کار کردید و همکاری‌تان را ادامه ندادید می‌گوید: می‌روند! شرایط جوری است که می‌روند! اگر فریماه فرجامی بخواهد بازی کند... کیمیایی در بخش دیگر این مصاحبه در باره علاقمندی‌اش به ادامه همکاری با چهره‌هایی که خودش وارد سینما کرده توضیح می‌دهد: باید موقعیت و فضایش پیش بیاید. مثلا الان اگر خانم فریماه فرجامی بخواهد بازی کند قطعا اولین نفری است که باهاش کار می‌کنم.

خانم فرجامی هم اولین کارش را در خط قرمز با من شروع کرد اتفاقا چشمش هم رنگی بود! البته اگر رنگی هم نبود مهم نبود. مثلا خانم گلچره سجادیه فوق‌العاده است. خانم سجادیه بازیگری است که روی پرده یک شخصیتی دارد که می‌شود ترسیمش کرد.

هدیه تهرانی چشم سبز و آبی نداشت!

فرامرز قریبیان و بهروز وثوقی تکرار نشدنی هستند
این کارگردان در ادامه می‌افزاید: در تمام سینمای ایران بهترین بازیگری که تکنیکش را خیلی دوست دارم و به نظرم بازیگر فوق‌العاده‌ای است، فرامز قریبیان است. قریبیان هم با من شروع کرد ولی از همان اول بازیگر بود. اگر آدمی را که قرار است بازی کند دوست داشته باشد و فیلم و اتفاق دلخواهش باشد بازیگر فوق‌العاده‌ای است. می‌توانم ساعت‌ها راجع به تکنیک خاصش حرف بزنم که خیلی‌ها نمی‌شناسند؛ بازیگر دیگر هم بهروز وثوق است. این دو نفر تا امروز در دو جاده مختلف که متعلق به خودشان است، فوق‌العاده‌اند و کارشان هم هیچ‌ربطی به هم ندارد...این دو تا حالا تکرار نشدنی هستند.

شکیبایی همسایه خوبی برای هنر خودش بود
کیمیایی در ادامه از خسرو شکیبایی یاد کرده و می‌افزاید: بازیگر بی‌نظیر دیگری که با من شروع کرد و کسی جایش را پر نخواهد کرد خسرو شکیبایی است؛ هیچ شریکی در کار بازیگری نخواهد داشت، چون خیلی حریف هنرمندی خودش و همسایه خوبی برای هنر خودش بود.

اسمش منتقد نیست، اسمش فضول است!
این کارگردان در بخش دیگر این مصاحبه با تعریف و تمجید از بازی فرزندش و تاکید بر این نکته که پولاد از اینکه فامیلش کیمیایی است ضرر کرده نه استفاده تصریح کرده است: آن کسی که این را نوشته( شاید پولاد می‌خواسته دکتر و مهندس شود و چرا بازی می‌کند) دیگر اسمش منتقد نیست، اسمش فضول است! منتقد با فیلم کار دارد نه با زندگی خصوصی فیلمساز.

هدیه تهرانی چشم سبز و آبی نداشت!

منبع : ۳۰نما ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

هدیه تهرانی چشم سبز و آبی نداشت!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeidzebel

      کیمییایی تو گذشته غرق شده همونجام مونده

    • محمد جون

      به تو ربطی نداره زبل سعید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج