۸۵۷۷۳۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

۲ میلیون نفر در کشور کارت سوخت ندارند

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه از شب گذشته درخواست کارت سوخت بیش از ۸۰ هزار نفر در سامانه ثبت شده است، گفت: پیش بینی شده بین ۱.۵ تا ۲ میلیون نفر در کشور کارت سوخت ندارند.

شبکه خبر نوشت: سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه از شب گذشته درخواست کارت سوخت بیش از ۸۰ هزار نفر در سامانه ثبت شده است، گفت: پیش بینی شده بین ۱.۵ تا ۲ میلیون نفر در کشور کارت سوخت ندارند.

زیبا اسماعیلی گفت: سال گذشته در فراخوان ثبت نام برای کسانی که کارت سوخت ندارند و کارت سوخت خود را گم کرده اند، ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر درخواست المثنای کارت سوخت را ثبت کردند.

ثبت درخواست مالکان خودرو و موتورسیکلت که کارت سوخت ندارند، از طریق سامانه و اپلیکیشن دولت همراه و یا شماره گیری کد دستوری ستاره، چهار، مربع (#۴*) انجام می‌شود.

او افزود: از دیشب بیش از ۸۰ هزار نفر با مراجعه به سامانه درخواست خود را ثبت کرده اند. پیش بینی شده بین ۱.۵ تا ۲ میلیون نفر در کشور کارت سوخت ندارند.

به گفته سخنگوی شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی رانندگان خودروهای عمومی و هموطنان در سیستان و بلوچستان نیاز نیست در این سامانه نام نویسی کنند.

او افزود: زمان الزامی شدن کارت سوخت در اطلاعیه ها اعلام می شود و کسانی که رمز را فراموش کرده اند در اولین سوخت گیری می توانند رمز را تغییر دهند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: اگر کسی رمز کارت خود را فراموش کرده است می تواند با مراجعه به به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بازیابی رمز کارت سوخت را انجام دهد.

اسماعیلی افزود: بر اساس طراحی نظام دولت الکترونیک و وزارت ارتباطات در سامانه هوشمند سوخت کارت بانکی برای کارت سوخت معرفی می شود و سازوکار استفاده از کارت بانکی نیز در جایگاه های سوخت اعلام خواهد شد.

او افزود: اگر رمز کارت سوخت تغییر نکرده باشد چهار رقم پایانی کارت ملی برای کارت سوخت قابل استفاده است که در صورت فراموش کردن نیز با اولین سوخت گیری می توانند رمز را تغییر دهند.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خرید و فروش کارت فقط برای استفاده در استان های مرزی و برای قاچاق سوخت انجام می شود که تاکید می شود کارت سوخت را تحت هیچ شرایطی به افراد غیر واگذار نکنند.

اسماعیلی با بیان اینکه ۹۰ درصد خوروهای بنزینی خودروهای شخصی هستند، گفت: ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خودروی بنزین سوز با کارت سوخت فعال در کشورداریم که بیش از ۳۷۸ هزار خودرو از این مجموع تاکسی ها و عمومی هستند و ۱۹۴ هزار خودرو دولتی هستند و بیش از ۵ میلیون کارت سوخت به موتور سیکلت ها تعلق دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ سانسور چی در کما است دعا کنید ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌

      اخه شما که نمی توانید کارت سوخت را تولید کنید چرا مردم باید بیان ۱۵ هزارتومان پرداخت کنند و چندین سال منتظر بمانند
      اوا مواد اولیه را از آمریکا خرید کنید بعد اقدام

    • ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ سانسور چی در کما است دعا کنید ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌

      باز گدا بازی مردم باید هزینه بیلیاقتی شما را بدهند

    • بدون نام

      مردمان نادان=== کشور ویران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج