۸۵۷۷۶۵
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

آیا شفر نباید به باشگاه استقلال می‌رفت؟

سرمربی حالا سابق استقلال، به مقابل باشگاه می‌رود اما او را راه نمی‌دهند. پسرش از این صحنه فیلم‌برداری می‌کند. کدام یک از این دو رفتار درست است؟

خبرآنلاین: در شرایطی که باشگاه استقلال اعلام کرد وینفرد شفر و ساشا شفر حق حضور در تمرینات را ندارند و فرهاد مجیدی هدایت این تیم را عهده‌دار شده اما وینفرد شفر و پسرش به محل تمرین تیم استقلال رفتند.

سرمربی آلمانی آبی پوشان قصد داشت وارد زمین ورزشگاه نفت تهرانسر شود و در حالی که ساشا شفر مشغول فیلمبرداری از این اقدام پدرش بود از ورود آن ها ممانعت به عمل آوردند. این حرکت موجب خشم سرمربی آلمانی شد و وی برای دقایقی در خودروی بیرون از استادیوم نفت تهرانسر مشغول غرولند درباره تصمیمات مدیران استقلال بود. حرکت شفر را چند سال پیش ژوزه مربی پرتغالی انجام داد و بعد از برکناری در اردوی تیمش مشغول فیلمبرداری از رفتار مسئولان این باشگاه با خودش شد.

نخستین واکنش‌ها به این اتفاق را علی فتح‌الله‌زاده مطرح کرد: «هر تصمیمی که می‌خواهیم بگیریم باید حرفه‌ای رفتار کنیم و گرنه چه از نظر فرهنگی، چه از نظر اجتماعی، چه از نظر سیاسی و چه از نظر مالی متضرر می‌شویم. یادم هست یک زمانی عده‌ای اجازه ندادند رولند کخ در استقلال کار کند، یادم هست من به فرودگاه مهرآباد رفتم برای بدرقه او و این مربی آلمانی به من یک پوستر داد که پشتش را امضا کرده بود و نوشته بود که از زحمات رئیس باشگاه متشکرم، مدیرهایی مثل تو در ایران کم هستند و باید بیشتر شوند.

ببینید وقتی ما یک مربی را برداشتیم، ولی این طوری رفتار می‌کند یعنی کارمان را درست انجام داده ایم. من فکر می‌کنم اگر می‌خواهی مربی را تغییر دهید حداقل باید حرمت او را حفظ کنید. همچنان فکر می‌کنم شفر مربی خوبی بود. شما ببینید که شفر در یک مقطع همزمان مامه تیام، سرور جپاروف، مجید حسینی و امید ابراهیمی را از دست داد، ولی دوباره یک تیم مدعی برای فصل جدید ساخت.

استقلال به جایی رسید که از تمام مدعیان مدعی‌تر بود و تا قبل از بازی پدیده اگر بازی‌های این تیم را با پرسپولیس و سپاهان مقایسه کنیم می‌بینیم که بازی‌های استقلال به مراتب آسانتر از دو تیم دیگر بود و من مطمئن هستم که در کار شفر گذاشتند تا او نتیجه نگیرد. با اتفاق‌هایی که در روزهای اخیر دیدم مطمئن شدم که آن‌ها با هم اختلاف داشتند و من آقای فتحی را ندیدم تا از او بپرسم که چرا با شفر اختلاف داشته است. اگر هم اختلاف بود می‌گذاشتند شفر کارش را انجام بدهد، قهرمانی بیاورد و بعد برود و واقعا برای من قابل هضم نیست که چرا این طوری با او قطع رابطه کردند.»

محمد نوری‌فر، خبرنگار، درباره رفتار شفر نوشت:

آیا شفر نباید به باشگاه استقلال می‌رفت؟

پژمان راهبر، ورزشی‌نویس، نظر متفاوتی دارد:

آیا شفر نباید به باشگاه استقلال می‌رفت؟

این رفتار بی‌سابقه اما برای فوتبال ایران عجیب نیست. چنین اتفاقی حدود ۶ سال و ۸ ماه پیش برای پرسپولیس رخ داد و مدیران وقت باشگاه پرسپولیس مشابه این رفتار را با مانوئل ژوزه پرتغالی انجام دادند. ۲۹ آذر سال ۹۱ بود که اردوی پرسپولیس در هتل آکادمی برگزار شده بود تا این تیم غروب آن روز به مصاف ملوان برود. تصمیم برکناری این مربی پرتغالی که ۲۸ آذر ۹۱ گرفته شده بود، به او ابلاغ نشد و او رفته بود که تیمش را در دست بگیرد. او با چند لیدر پرسپولیس نیز دعوایش شد. دستیاران او از تمام این اتفاقات فیلم گرفتند و به کمک همین فیلم، از پرسپولیس بیش از ۲ میلیون دلار به عنوان باقی مانده طلب و جریمه آن گرفتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر نمیرفت چطور میگیر مراحل قانونی اخراج شدن و و مطالباتش میشد و

    • بدون نام

      کبسه کشا چطور میخوان باور کنیم که شپشدلاله بدون گرفتن کمترین پول به عشق کیسه همینجور بزاره بره مثل نیومایر و الحاجی گرون که میگفتن بعشق کیسه فسخ قرارداد کردن؟ بعد مشخص شد میلیاردی گرفتن و رفتن؟ خخخخخخ

    • بدون نام

      جابه همه بحث می کنند این رفتار باعث جریمه می شود اما کسی بحث نمی کند آیا این رفتار درست و اخلاقی هست یا نه. به کجا رسیدیم و رساندموند ما ایرانی ها.

    • بدون نام

      واقعآ برای این بیحرمتی متاسفم.

    • م

      واقعاکارخیلی کثیفی درحق شفر وکی روش کردند اول بانازخواهش والتماس میارن وبعدبابیشرمی هرچه تمام اخراج میکنندوپولهایشان راهم نمیدهندتابعداز۶ماه تاخیرشکایت بدهندوآبروی لیگ وفوتبال ایران رادرفیفاببرندومایع تمسخروخنده فیفابشیم ایرانی جماعت همینه

    • م

      واقعاکارخیلی کثیفی درحق شفر وکی روش کردند اول بانازخواهش والتماس میارن وبعدبابیشرمی هرچه تمام اخراج میکنندوپولهایشان راهم نمیدهندتابعداز۶ماه تاخیرشکایت بدهندوآبروی لیگ وفوتبال ایران رادرفیفاببرندومایع تمسخروخنده فیفابشیم ایرانی جماعت همینه خاک توسرمدیران فوتبال که شماباشین اون ازرییس فدراسیون که پول کیروش رابه بهانه های تحریم ندادتایه مدت سودبیشتری کننداینم ازاین فرداهم لابدنوبت برانکومیشه

    • بدون نام

      خاک بر سر این باشگاه ومسولانش.

    • موسوی

      فردا کیسه بیانیه میده و روزنامه حاج فتل مینویسه،اقای شفر به خاطر عشق کیسه همه طلبش را بخشیده و صد هزاز دلار هم کمک نقدی کرده.مثل نویمار و گرو ،عشق به کیسه دیوووووونه شون کرده!!!!!!

    • بدون نام

      کاری به شفر و ژوزه و کیروش ندارم ولی یه سوال :
      آیا قبول دارید ما خوش استقبال و بد بدرقه هستیم ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج