۸۵۷۸۰۱
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

سوختگی دو دانش‌آموز حین آموزش آشپزی

مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: متاسفانه دو نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در حین آموزش آشپزی روز گذشته دچار سوختگی با روغن شدند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: متاسفانه دو نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی در حین آموزش آشپزی روز گذشته دچار سوختگی با روغن شدند.

علی طاهریان عنوان کرد: با توجه به این که آموزش در مدارس ابتدایی به صورت مهارت محور است و دانش‌آموزان مهارت‌های مختلف را فرا می‎گیرند این دانش‌آموزان در حال فراگیری آموزش آشپزی بودند که این اتفاق رخ داده است.

وی ادامه داد: در این اتفاق پای دو نفر از دانش آموزان دچار سوختگی سطحی شده که بلافاصله با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و به صورت سرپایی پانسمان و مداوا می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر بیان کرد: این حادثه در داخل حیاط مدرسه و در فضای باز زمانی که در حال تهیه غذا بودند، رخ می‌دهد که به دلیل ریختن ظرف روغن دچار سوختگی سطحی شدند البته ظرف روغن داغ نبوده اما با این وجود بازهم این دانش‌آموزان به بیمارستان برده شدند.

وی گفت: آموزش‌های مدارس دخترانه با پسرانه متفاوت است؛ در این برنامه دانش‌آموزان در حال آشنایی با پخت غذای ساده و ایمنی در آشپزی بودند که متاسفانه این اتفاق رخ داده است.

در همین خصوص معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشمر حال این دو دانش آموز دختر را مساعد اعلام کرد.

در ادامه رئیس مرکز اورژانس شهرستان کاشمر گفت: این حادثه در ساعت ۱۱.۲۷ دقیقه روز گذشته به اورژانس ۱۱۵ اعلام شده و بلافاصله آمبولانس به محل اعزام شد.

احسان مالکی عنوان کرد: سوختگی سطحی، از نوع درجه دو و در حد ۱۲ تا ۱۵ درصد بوده است در این اتفاق دست و پای دو دانش آموز دچار سوختگی شده که برای مداوا به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر انتقال داده شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این الان خبره

    • بدون نام

      خوب این عکس چه ربطی به ماجراداشت،مجله ی زردترینها

    • بدون نام

      پس خوبه که آخرش برنده شدن اخخخ

    • بدون نام

      آشپزی را در دوره دبیرستان آموزش دهید نه ابتدایی هنوز دختران دانشجو هم بلد نیستند چه رسد به دبستانی ها

    • بی نام

      توی سرتون بخوره بااین درس دادناتون مدرسه شده کلاسهای تابستونی درس نمیدن که یا به بچها میگن آشپزی داریم یا غذا بیارین سفره ی سلامته یا کاردستی درست کنید یا جشنه حقوق این معلمها که وظیفشون فقط درس دادن کتبه نه آموزش خانه داری واقعا حلاله الان کی جوابگوی پدر ومادر این بچهاست از احساس مسئولیت مسئولین هم که همه باخبرن آره دیگه وقتی دولت نیرو میگیره برای آموزش وپرورش فوق دیپلم معماری باشه دیگه انتظاری نمیشه از وضع آموزش مملکت داشت آخه معماریا چه به تدریس

    • بدون نام

      من باورم نمیشه از حماقت شما موندم و توجیهات مسخره مهارت محوری !!!؟ اونهم دوره ابتدایی و دیگ روغن ! ؟ بخدا نفهم تر از شما در دنیا وجود نداره بچه ابتدایی که بازیگوشی وبازی کودکانه داره بردید بالا سر دیگ روغن که اشپزی یاد بگیرن !؟ نفهمید

    • بدون نام

      مقطع ابتدایی کی میتونه غذا درست کنه آخر این کارها چیه مگر معلم یا کسی کنارشان نبوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج