۸۵۷۸۲۴
۱۰۲ نظر
۵۰۱۸
۱۰۲ نظر
۵۰۱۸
پ

روحانی: آمریکا خبر ندارد که نفت صادر می‌کنیم

رئیس‌جمهور با اشاره به روند صادرات نفت ایران خطاب به آمریکا گفت: آن‌ها ممکن است یک راه را بر ما ببندند، اما خبر ندارد که شش راه دیگر وجود دارد. ما باید نفت خود را با قدرت صادر کنیم. البته متاسفانه برخی کشور‌ها در برابر فشار آمریکا عقب‌نشینی می‌کنند و همین باعث شده آمریکا فشار خود را افزایش دهد. ملت ایران بار‌ها در مقابل آمریکا ایستاده است و امروز هم در برابر این توطئه ایستادگی خواهیم کرد و این کار اتحاد دولت و ملت را می‌خواهد.

خبرگزاری ایلنا: حجت‌الاسلام حسن روحانی در سی‌امین جشنواره ملی قدردانی از کارگران نمونه کشور گفت: خوشحالم در آستانه ماه رمضان، ماه میهمانی خدا امروز در جمع شما کارگران عزیز در هفته کار هستم. می‌دانید در مقطع فعلی ما با دو موضوع مواجه هستیم و بنابراین شرایط ما خاص و ویژه است.

وی افزود: اولا ما در برابر تحریم ظالمانه و غیرقانونی آمریکا قرار گرفتیم که فشار این تحریم به طور مستقیم بر مردم عزیز کشور ما و بویژه به خانواده‌ها و اقشار متوسط و پایین جامعه است.

روحانی: آمریکا خبر ندارد که نفت صادر می‌کنیم

روحانی با بیان اینکه همه ما یعنی دولت و کارفرمایان و کارگران و کارآفرینان و بخش‌های مختلف تولیدی جامعه باید احساس کنیم بار سنگین‌تری بر دوش داریم، یادآور شد: آمریکایی‌ها از طریق تحریم‌های اخیر اولین هدفشان این است که درآمد ارزی ما را کاهش دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این منابع عظیم در کشور ما فروش نفت و میعانات و برخی صنایع وابسته به تولید نفت و گاز است، بحثی که می‌شود این است که ارزش پول ملی باید حفظ شود، کاملا درست است و معنای ساده آن این است که برابری ریال در برابر ارزهای خارجی کاهش پیدا نکند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: این مهم درصورتی میسر می‌شود که فراوانی ارز را بیشتر کنیم برای این کار یا مردم باید نیازمندی‌شان به ارز خارجی کاهش پیدا کند که البته مواردی از این قبیل هست همانطور که امسال چهارمین سالی است که در گندم خودکفا بودیم، این به معنای بی نیازی از ارز است در سال اول دولت‌مان حدود ۶ میلیون تن گندم وارد کشور کردیم و امروز و سال‌های قبل نیازی به خرید گندم نداریم یعنی نیاز ما به ارز در این زمینه کاسته شده است.

وی گفت: در هر زمینه اگر به سمت خودکفایی محصولات برویم، یعنی نیاز به ارز ما کم شده است. اگر ۹۵ درصد داروی مورد نیاز کشور را تولید می‌کنیم و ۵ درصد دیگر را خود تولید کنیم، یعنی نیاز ما به ارز کم شده است. برای افزایش ارزش پول ملی می‌گوییم یا نیاز ما به ارز باید کاسته شود یا ارز بیشتری بدست بیاریم.

روحانی یادآور شد: برای کاهش نیاز به ارز کار اصلی را شما انجام می‌دهید. بخش بزرگ نیازهای ما توسط شما ساخته می‌شود و در برخی بخش‌ها صادرکننده هستیم در کشاورزی واردکننده و صادرکننده هستیم.

وی عنوان کرد: اول این دولت ۸ میلیارد دلار بیشتر از صادرات وارد می‌کردیم الان اختلاف این دو ۳ میلیارد دلار است و به سمت خودکفایی می‌رویم وقتی می‌گویم در دولت ما یعنی شما ما را خودکفا کردید اگر در بسیاری از محصولات خودکفا هستیم کارگران ما را خود کفا کردند.

رییس جمهور گفت: اگر امروز برای نیازمندی‌های تسلیحاتی کشور بیش از ۹۰ درصد روی پای خود ایستاده‌ایم یعنی کارگران، مهندسان و طراحان، ما را خودکفا کرده‌اند. هرجا شما به دنبال خودکفایی بروید، یعنی ارزش پول ملی را افزایش داده‌اید و هرچه شما بتوانید تولیدی داشته باشید که صادر کنید، درآمد ارزی را بیشتر کرده‌ایم. امروز صادرات غیرنفتی ما یک رقم قابل توجهی است؛ ما بیش از ۴۰ میلیارد دلار صادرت غیرنفتی داریم و اگر کمی تلاش کنیم تا کیفیت کالا را بالا ببریم، این رقم بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز یکی از قدم‌های مهم مبارزه بیبا آمریکا همین است. آمریکا می‌خواهد از طریق فشار بر صادرات نفت، درآمد ارزی ما را کاهش دهد تا برای تولید یا تامین کالاهای اساسی دچار مشکل شویم. بنابراین یک راه و خط مقدم مقابله با آمریکا شما کارگران عزیز هستید.

وی افزود: ما هفته گذشته در هیات امنای صندوق توسعه ملی تصویب کردیم که اگر کارخانه‌ای بخواهد تاسیس شود یا ظرفیتش را افزایش دهد آنکه می‌خواهد ظرفیت را افزایش دهد در اولویت است. اگر یک شیفت کار را تبدیل به دو شیفت کنیم یعنی ظرفیت را دوبرابر کرده‌ایم. ما باید علاوه بر افزایش ظرفیت کیفیت کالای خود را هم بالا ببریم.

روحانی با اشاره به سفیر اخیر خود به عراق گفت: وقتی به عراق می‌رویم در مغازه‌ها می‌بینیم کالایی ایران است به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم که کالای ما جای کالای کشورهای غربی و شرقی را پر می‌کند.

وی ادامه داد: شاید اینجا شما به دولت خطاب کنید که چرا قیمت ارز پایین نمی‌آید؛ خطاب من به شما این است که هرچه تولید را بالا ببریم، قیمت ارز پایین می‌آید. ایالات متحده فشار می‌آورد که ما محصول نفت خام را صادر نکنیم و همه مسئولان کشورها در این مساله اتفاق نظر دارند که تصمیم آمریکا مبنی بر اینکه صادرت نفت ایران باید به صفر برسد، غلط و نادرست است و ما نخواهیم گذاشت این تصمیم اجرایی و عملیاتی شود. آمریکایی‌ها در ماه‌های آینده خواهند دید که ما صادرات نفت خود را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: آنها ممکن است یک راه را بر ما ببندند اما خبر ندارد که شش راه دیگر وجود دارد. ما باید نفت خود را با قدرت صادر کنیم. البته متاسفانه برخی کشورها در برابر فشار آمریکا عقب‌نشینی می‌کنند و همین باعث شده آمریکا فشار خود را افزایش دهد. ملت ایران بارها در مقابل آمریکا ایستاده است و امروز هم در برابر این توطئه ایستادگی خواهیم کرد و این کار اتحاد دولت و ملت را می‌خواهد.

رییس جمهور گفت: شما بدانید هرجا ملت پشتیبان دولت نباشد، دولت ناموفق است. دولت توانش و قدرتش در سایه بازوان پرتوان شما و انگشتان ماهر شما در تولید است. هر چه تولید را بالا ببریم هم مردم ما در رفاه خواهند بود هم قدرت ما افزایش پیدا می‌‎کند.

روحانی در ادامه با اشاره به سیل اخیر در کشور گفت: ما در فروردین امسال با معضلی مواجه شدیم که در صدسال اخیر در کشور چنین معضلی نداشتیم و البته همزمان با نعمت خداداد هم مواجه شدیم. خداوند هم باران رحمتش را بر ما نازل کرد و امروز سدهای ما پر شده است و برخی سدها را نمی‌گذاریم پر شود تا با آب شدن برف‌ها سدها تحمل کند. امسال سال نعمت خداوند برای ملت ایران است چرا که آب فروان در اختیار ما قرار داده است.

وی ادامه داد: البته سیلاب مشکلاتی را برای مردم ما به وجود آورده است. اداره همه این استان‌ها با معضلاتی که داشتند کار آسانی نبود و من اینجا به وزرای مربوطه، وزیر صنعت، کشاورزی و کار خطاب می‌کنم و می‌گویم باید بازسازی همه مراکز تولیدی، بنگاه‌های تولیدی و گارگاه‌های تولیدی در مناطق سیل‌زده را در اولویت قرار دهیم.

روحانی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم مردمی که در مناطق سیل‌زده بیکار شدند، دام، زمین کشاورزی،‌ مرکز تولیدی و بنگاه‌های خود را از دست داده‌اند هرچه سریعتر به شرایط قبل و یا حتی بهتر بازگردند.

وی با تاکید بر اینکه خسارات بسیار سنگین است، گفت: هنگامی که در خوزستان بودیم در جلسه شورای این استان و شورای حوادث غیرمترقبه مسئول جهاد کشاورزی استان گفت که ۱۵۰ هزار هکتار گندم‌زار زیر آب رفته است و مردم دچار مشکل شده‌اند،‌ این عدد بسیار بزرگ است.

رئیس قوه مجریه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این بود که امسال گندم برای صادرات خواهیم داشت، با این وجود و مشکلات پیش آمده به گفته وزیر کشاورزی امسال در گندم خودکفا خواهیم بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مبارزه و ایستادگی در برابر آمریکا جزو وظایف اصلی است و باتوجه به شرایط پیش آمده برخی از بنگاه‌ها و مشاغل کارگری تغییر خواهد کرد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: وزارت کار باید برای این مهم برنامه داشته باشد و ۱۰ الی ۲۰ سال دیگر را برنامه‌ریری کند.

وی ادامه داد: امروز در زمینه گردشگری فرصت‌های بسیار زیادی داریم برای اینکه اشتغال را بالا ببریم.

روحانی با تاکید بر اینکه اولویت ما صادرات و تغییر مشاغل است تا بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، افزود: باید بخش صادرات را مورد توجه قرار دهیم و کارگران ما احساس کنند در صادرات سهیم هستند.

وی درباره مسکن کارگری گفت:‌ آقای وزیر در زمینه مسکن مطالبی گفتند که امیدوارکننده بود، کارگران باید خاطرشان جمع باشد امنیت در آینده دارند. کارگر باید بداند بعد از گذشت چندسال صاحب خانه است و کاملا مشهود است که کارگری که بعد از بازنشستگی صاحب خانه می‌شود با کارگری که مستاجر است تفاوت دارد.

رئیس‌جمهور گفت:‌ بحث بعدی کارخانه و بنگاه‌های تولیدی است، اگر کارخانه‌ای می‌خواهد تولید اضافه داشته باشد باید همه کاگران سهیم باشند کار با دستور العمل به تنهایی پیش نمی‌رود. در مسیر تولید کارگر باید احساس کند اگر کیفیت جنس افزایش یافته و صادر می‌شود، سهمی در آن دارد.

وی ادامه داد: ما ابتدای سال می‌گوییم تورم چقدر است تا حقوق کارگر چقدر افزایش پیدا کند که کافی نیست. باید مشکلات کارگران کمتر باشد،‌ فقط این حقوق نیست که ما می‌دهیم کارگر باید در سود هم سهیم باشد او هنگامی که می‌بیند این کالا صادر می‌شود و درآمدش بیشتر می‌شود، حتما تلاش می‌کند.

رئیس‌جمهور افزود:‌ این‌که می‌گویید در دولت تدبیر وامید ۲۷ درصد مراکز تفریحی کارگران افزایش پیدا کرده جای امیدواری است و یا اینکه تشکل کارگری ۱ و ۶ دهم درصد افزایش پیدا کرده موجب فخر است. یک کارگر که نمی‌تواند به تنهایی از حق خود دفاع کند و این تشکل‌ها هستند که باید در برابر وزرات خانه و کارفرما بایستند.

وی تاکید کرد: دولت با همه توان و با همه امکانش در کنار شما کارگران است، هیچ کس تردید ندارد که رشد،‌ تولید، قدرت،‌ مبارزه با دشمنان با کار،‌ تولید و کارگران امکان‌پذیر است. از اشتغال روستایی باید استفاده کنیم. کمیته امداد با حمایت بانک‌ها و اشتغال روستایی ۱۳۶ هزار شغل جدید به وجود آورده است.

روحانی ادامه داد: بانک‌ها باید به صحنه بیایند، تولید و اشتغال بدون حضور بانک‌ها امکان‌پذیر نیست. مراکز فنی و حرفه‌ای باید گسترش پیدا کند، باید کاری کنیم که دانش‌آموز ما سال آخر دبیرستان یک حرفه یاد بگیرد دانشجوی ما باید کاری بلد باشد او که نمی‌تواند بنشیند تا استخدام شود.

​وی در خاتمه گفت: ان‌شاالله ما موفق خواهیم دشمن را به زانو در خواهیم آورد کارگران غیور،‌ زنان و مردان و جوانان نخواهند گذاشت پیروز شود آمریکا را به حول و قوه الهی به زانو در خواهیم ـ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارگر

      به ما چه
      مگر صادرات بکنید یا نکنید به حال ما فرقی میکنه؟؟؟
      افزایش صادرات ذخایر ظاهرا ملی ما جز تورم و گرانی و فقر برای ما و افزایش اختلاس برای شما مگر سودی دیگه ای هم داره؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه پول نفت تو جیب مردم میرفت به درک فروش نره

      • بدون نام

        فکر کن تو بدونی راه هارو امریکا ندونه

      • بدون نام

        این قشر متوسط و پایین از نظر اقتصادی جامعه رو که انشاءالله میدونی جمعیتشون چقدر هست که داری گرسنگی میدی و دارن با بدبختی روزگار میگذرونن خوبه خودت هم حالیت شد که دیگه دهک و صدک و ... معنا پیدا نمیکنه

      • بدون نام

        زمینی میبرین ترکیه عراق سوریه آذربایجان از اونجا صادر میکنن راه دیگه ای نیست . به اسم اونا میفروشین به خود این کشورا مجانی میدین از خداشونه . ترکیه گفت از ایران نمیخره از این ماه عراق رو جایگزین کرده برای همین

      • بدون نام

        مطهری میگه امسال رو تحمل کنید درست میشه بچه گول میزنه انگار هر سال همینو میگن

      • بدون نام

        ظریف رو وسط تهدید هاتون میفرستین امریکا برای مذاکره اینجا امریکا رو تهدید میکنن خودتون نمیدونید هنوز چکار باید بکنید

      • بدون نام

        آفرین کاگر. عالی گفتی...

      • بدون نام

        ناراحت نباش یکی از نفوذی هاتون شما رو لو میده اونم میبندن

      • بدون نام

        باید خیلی باج بدین خریدار . ترامپ گفت از این ماه خرید نفت از ایران ریسکش بالاس برای خریدار جریمه سنگین میشه

      • بدون نام

        چرا به حال ما فرقی نمی کنه اون چه که صادر میشه قوت روزانه من توست

      • بدون نام

        پس با تحربم ها خوش بگذرون و صدات در نیاد.البته اگه همینی که معرفی کردی باشی:)

      • بدون نام

        چقدر میشه مگه شاخ بازی دراورد وضعیت مردم رو امریکا رصد میکنه

      • بدون نام

        البته صادرات تاثیر رو زندگی ما داره.بدین صورت ک بازرگانان با دلار چهارده تومانی اقلام رو بفروش میرسونن و جیبشون پرپولتر و این باعث طمع در صادر کردن اقلام موردنیاز طبقه پایین و بالارفتن قیمتا بدلیل کمبود میشه و سفره من و شما خالیتر.

      • بدون نام

        روحانی : ما میگیم صادر میکنیم شما هم بگو صادر میکنین. باووووشه

      • بدون نام

        دو سه نفر کل کامنتتها رو گذاشتند.هه

      • بدون نام

        از دوازدهم اجازه فروش نیست امریکا اگر نمیدونست با ذوق زدگی گفتی فهمید

      • بدون نام

        آمریکا خبر نداره نفت صادر میکنیم پولش را هم برای بچه هامون میفرستیم آکمریکا

      • بدون نام

        امریکا میداند شما نفت صادر می کنید.ولی شماهارو از صادرات نفت معاف کرده .شاید.

    • بدون نام

      شما فعلا دارین پدر مردم را در می آورید و ادامه هم میدهید

      پاسخ ها

      • ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌ سانسور چی در کما است دعا کنید ‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌

        ترامپ جان
        از حرف های روحانی نترس او فقط حرف میزنه عمل نمیکنه؟ در واقعه داره شب و روز خالی می بنده.
        و جالب اینجاست خسته هم نمیشه.

    • PKE

      فقط برو

    • بدون نام

      بیخیال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا سهمییه پول نفت صادراتی منو به حسابم واریز کنید .!!!!!!!

      • بدون نام

        نفتا با بشکه ونفتکش می اره سر سفرت البته اول باس یه مشت تو دهن امریکا بزنه

    • بدون نام

      کاش نگاه میکردی ب کارنامه خودت تو واقعا خون قشر ضعیف جامعه رو کردی تو شیشه صف گرانی بدبختی تمام جامعه رو گرفته انوقت فروش نفت ب درد خودتون میخوره نه مردم خدا ازتون نگذره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیر پستای رو حانی گفتن کامنت آزاد بقیه سانسور جالبین

    • خریدار نفت

      شما آزادید که صادر کنید ولی کسی نفتتان را نمی خرد .

      پاسخ ها

      • زمستون می گذره و ...

        ایران راههای زیادی برای عرضه نفت داره که امریکا و مزدورهاش اصلا نمی تونن فکرش رو بکنند

    • کامران

      خوشم میاد چرت وپرت های خودش رامیگه!؟
      توباغ نیست!؟

    • shohrehandy

      گفتی امریکا از برجام خارج بشه مقابله میکنیم خارج شد نتونستین هیچ کاری بکنین امریکا جلو صادرات نفت رو میگیره . خواهد گرفت و باز نخواهید توانست کاری کنید . اگه میتونستید اجازه نمیدادید تحریم کنه چه برسه به اینکه صادرات نفت رو کمتر از نصف کنه و الان میخواد کلا اجازه صادرات نده. فاتحه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر اونی که میگه دارم صادر میکنم با قیمت واقعی و طبق بازار هست؟ داره زیر قیمت بازار و حتی نصف قیمت حتما میفروشه که برای خریدار ارزس ریسک خرید رو داشته باشه

      • بدون نام

        پدر.مردم.در.اوردی.این.نشود.مملکت.داری.

    • بدون نام

      دولت اصلاحطلب باید صادرات غیرنفتی را جایگزین کند......‌.....‌‌

    • بدون نام

      دولت اصلاحطلب باید صادرات غیرنفتی را جایگزین کند......‌.....‌‌

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرشک کیل‌وی ده هزار تومن.

    • بدون نام

      صادرات مجانی بله درست میفرمایید ادامه خواهد داشت.

      پاسخ ها

      • صادرات مجانی و رایگان

        به سوریه ، عراق ، لبنان ، یمن ، روسیه ، ترکیه و ...

    • مرگ بر خائن مملکتم

      بدبختمون کردی روحانی،تو و معاون جهانگیری،،خدا ازتون نگذره،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولش چکار می کنید

    • بدون نام

      فقط هر کاری میکنی اون ۶ راه دیگه رو لو نده که بفهمن ببندنش.

    • بدون نام

      اما حالا دیگر میداند .....

    • بدون نام

      امریکا نمیداند ما از ۶ مسیر مردم رو سر کیسه میکنیم.دلار،طلا،ماشین،مسکن،......

    • امین

      کاشکی مثل مرد استعفا بدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه خوش خیالی که فکر میکنی روحانی بره همه چی درست میشه...

    • عقاب

      نترس ازکسی که های هوی دارد.بترس ازکسی که خاموش است.اگه ۶راه صادرات نفت داشتی ،بازگو نمیکردید.لطفا چرت وپرت تحویل نده

    • بدون نام

      مثل اینکه دارن با امریکا قایم باشک بازی میکنن
      خجالت بکشین پدر ملت رو دراوردین باین سیاست وبی مدیریتی که دارن خدا لعنتت تون کنه .....

    • بدون نام

      تحریمهای شدید آمریکا نتیجه برجام ضعیف اصلاحطلبان است که ایران حتی حق شکایت هم ندارد!؟؟!!!!؟؟؟!!!؟؟؟؟؟؟.؟!!!!!؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصولگرا ازاینا بدترن .ریاست اونارو هم دیدیم.

    • بدون نام

      مگه کشورای دیگه مثل شماها مغز خر خوردن که موقعیتشونو به خاطر کشورای دیگه به خطر بندازن. نه جانم هر کشوری به فکر منافع خودشه. ...

    • بدون نام

      فقط خدا همه شما را لعنت کند که ما روزی هزار مرتبه آروزی مرگ خود و فرزندانمان را میکنیم در کشور که کاش هرگز به این دنیا نمی آمدیم/

    • بدون نام

      جناب روحانی من از اینکه بهت رای دادم پشیمان هستم دروغ گو .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمله ات را کامل کن.
        دروغ گو

    • بدون نام

      فقط حرف بی ربط میزنند .چقدر به حقوق کارگر وکارمن با این همه تورم اضافه کردید .تازه حالا میخواین ۶برابرش را با گران کردن بنزین از جیب مردم بکشید بیرون .دولت شعاری .....

    • رعنا از مهد کودک دولت

      آفرین ! چقدر زرنگ !!!

    • کاربران نظر بدهند

      به نظر شما فرق دولت با مهد کودک چیست ؟ نام ببرید .

    • بدون نام

      دکتر جان شما ماشالا خیلی زرنگ هستید خیلی خوبه ولی حالا که نفت میفروشید و پول هم دارید یه خورده هم به فکر مردم باشید

    • بدون نام

      ملت ایران توان ایستادن ندارد از ترس اراذل و اوباش جرات ندارد که اعتراض کند این همه از ملت مایه نگذارید.

    • لیلی

      روحانی جان فقط تا ۱۲ اردیبهشت می تونید صادر کنید یعنی دو روز دیگه بعدش آمریکا اجازه یه قطره نفت هم برا صادرات نمیده الکی دلتو خوش نکن. تا پس فردا هرچی دوس داری نفت صادرکن

    • بدون نام

      بزرگترین ومهمترین ایراد دولت روحانی دروغ گفتنه وامار دروغ دادنه وجالبه اکثر مواقعه دروغهایشان را خودشون هم باور میکنن

    • بدون نام

      امریکا دلت بسوزه....

    • بدون نام

      امريكا اماده جنگ داره ميشه

    • بدون نام

      اگر راست میگی سهم ما رو مستقیما از فروش نفت بدون اینکه ریالی ازش برداری بده حاضریم رایگان کار کنیم و دیگه حقوق جداگانه ندین قیمت کالاها و خدمات هم به قول خودت شناور هم حتی باشه و انواع مالیتهایی که به اسمهای متخلف ارزش افزوده و مالیات بردرامد و مالیات مستقیم و حق اشتراک و ابونمان و سهم شهرداری و ..... هزار کلک دیگه روی کالاها ازمون میگیرین بگیرین

    • بدون نام

      خو حالا چرا داد میزنی که بفهمه؟خخخخ

    • بدون نام

      يادت رفته دوران انتخابات گفتي دور زدن تحريم ها به چه قيمتي
      به قيمت جيب مردم
      حالا نفت و داريم به نصف بهاي جهاني با پورسانت هاي نجومي دلالي ميفروشيد چيزيش براي مردم نمي مونه
      اون موقع كه قلمبه ميفروختيد تاثيري تو زندگي مردم نداشت حالا كه ديگه هيچ

    • بدون نام

      نفت روصادرکنیدوهرماه ازیک اختلاس جدیدرونمایی کنیدصادرات نفت فقط به سوداختلاسگران است برای ملت بدبخت توفیری ندارد

    • بدون نام

      جک سال 98 مردمو چی فرض کردین

    • بدون نام

      نگو آقا نگو بازم تحریمارو بیشتر میکنن.

    • بدون نام

      دورزدن تحريم ها با هزينه از جيب مردم

    • بدون نام

      اگر هم خبر نداشت الان فهمید

    • بدون نام

      تو رو خدا هارت و پورت دیگه بسه!

    • بدون نام

      الان دیگه با خبر شد

    • بدون نام

      اگر واقعا صادر میکنید ! چرا دیگر رسانه ای میکنید ؟ که امریکا راه آن مقدار نفت هم مسدود کند ! پس اگر مشکل نیست چرا بیمه تامین اجتماعی و غیره را دوباره سی وپنج درصد گران کردید

    • بدون نام

      بگو تا خبردار بشه جلوشو بگیره

    • بی نام

      اخه چرا میگی که جلوی این هم بگیرند هزار تا کار امریگا مخفیانه انجام میده دریغ از یک مورد که رو بکنه.

    • بدون نام

      پولشم خودتون می خورید به مردم که نمیدید

    • بدون نام

      میگه امریکا خبر ندارد نفت صادر میکنیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      حالا که خبر داره

    • بدون نام

      شما که می گفتی کاسبان تحریم ناراحتین که تحریم بر داشته شد .تحریم برگ نخواهد گشت پس چه شد حالا که دوباره برگشت

    • pouya

      الکی میگی.جلوگرانیاروبگیرنفت فروشی پیشکش.من یااختلاس افتادم.....

    • بدون نام

      دور زدن تحریم وای دوباره اختلاس

    • عاشق امام رضا ع

      وای بر ما ایرانیان که زمانی قدرقدرت در خلیج همیشه فارس بودیم و امروز کار بجائی رسیده که بگوئیم آمریکا خبر ندارد ما نفت صادر میکنیم...یعنی از ترس آمریکا یواشکی صادر مینیم....زمانی آمریکا جسارت دخالت در صادرات نفت نداشت اما امروز همه خلیج همیشه فارس و شیخک های جنوب آن را زیر سلطه دارد....کجائی اقتدار ایرانزمین کجائی کجا

    • بدون نام

      هند گفته بجا یونجه میدم میخوای بخواه نمخوای نخواه

    • بدون نام

      آخه آدم عاقل میاد لابی ها و رانتهایش را لو میده؟؟؟؟

    • بدون نام

      آخه آدم عاقل میاد لابی ها و رانتهایش را لو میده؟؟؟؟

    • سهیل

      اقای روحانی میگه که بعضی کشورها دربرابر فشار آمریکا عقب نشینی کردن،برادر اشتباه میگی ،شما دربرابر گستاخی هاشون عقب نشینی کردید.ترامپ هرکاری دوست داره میکنه،از برجام خارج شد،سپاه رو تروریسم معرفی کرد ،قراره صادرات نفت رو جلوشو بگیره،شما چیکار کردید اگه این سکوت اسمش عقب نشینی نیست؟

    • بدون نام

      الان که خبر دار شد

    • بدون نام

      خوب الان اگرم خبر نداشت با این حرف خبرش کردید افرین باهشا موش نخورتتون

    • بدون نام

      آقای روحانی چرا دشمن را راهنمائی میکنی نگو که از چه روش وراههائی نفت را بفروش میرسانید که او شیطنت کند و مانع در آن بتراشد برگ برنده ات را رو نکن مومن قدری باید کیاس باشد هیچی نگو کاری را که صلاح میدانی زیرکانه بکن بعد از مدتی که دید این تیرش به سنگ خورده حساب کارش را در قبال ایران میکند

    • غریب

      بخدا دروغ داری میگی چون اگه نفت میتونستی صادر کنی تو این وضعیت بد اقتصادی فکر گرون کردن اب و برق وگاز و بنزین با مالیات و جریمه راهنمایی رانندگی نمیوفتادی من خودم دیروز داشتم از بویین زهرا به سمت اشلهارد میومدم باسرعت ۱۰۰تا افسر نگه داشت الکی جریمه کرد گفت ۱۱۸تا میرفتی من با کروز میومدم غیر ممکن بود ۱۱۸تا برم

    • افشار

      آمریکا از صادرات نفت ما خبر نداره تو از اوضاع مملکت خودت خبر نداری

    • بدون نام

      حاجی صادر کردن که مهم نیست چون زمان احمدی نژاد هم صادر میشد مهم برگشت پولشه که هیچ وقت برنمیگرده درست مثل گندی که دولت احمدی نژاد زد و هر روز یکیش اثبات میشه
      حالا که ملت خیری نمیبینن همون بهتر که صادر نشه

    • بدون نام

      بحال ما ملت فرقی نمیکنه.

    • بدون نام

      صادر کنن یا صادر نکنن برای ما مردم فرقی نمیکنه صادر کنن راه خرج کردن پولاشا بلدن .یارانه 45تومانی مستمری بگیری من.را سه ساله قطع کردن

    • ابوالفضل رمضانی

      بسه دیگه قپی نیا

    • بدون نام

      صادر کردن یه بحث و فروش ان بحث دیگری
      فروختن به کمتر از نصف قیمت جهانی و دریافت پول بصورت اقساطی چه فایده داره

    • بدون نام

      تو نمیتونی قیمت ی چوب کبریت و تو بازار کنترل کنی اون وقت میتونی صادرات نفت و مدیریت کنی فقط میان گریه هامون باید به این حرفهای جنابعالی بخندیم

    • خس و خاشاک ایران

      صادر بشه پولش بر نمی گرده ...

    • بدون نام

      جناب روحانی شما دیگر در حد یک سخنگو هستید، نه مسئول

    • بدون نام

      خیلی ممنون

    • بدون نام

      اگه نفت صادر میکنین پس چرا میگین فشار این تحریم ها روی مردم میاد؟!!!

    • بدون نام

      بگویید صادر نمی کنیم .
      ولی صادر کنید .
      بزودی خسته می شوند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج