۸۵۷۸۳۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمربی آژاکس: تاتنهام بی‌دلیل بهانه‌گیری می‌کند

اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس در پاسخ به انتقادهای پوچتینو می‌گوید تعویق بازی‌های لیگ هلند باعث نشده آژاکس نسبت به تاتنهام از یک مزیت غیرمنصفانه برخوردار شود.

ورزش سه: درحالیکه تاتنهام و آژاکس امشب در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم تاتنهام به مصاف هم خوهند رفت، اریک تن‌هاگ، سرمربی آژاکس، انتقادهای اخیر مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام درباره تعویق بازی‌های لیگ هلند با هدف کمک به آژاکس را بی‌مورد دانست و گفت این قضیه در آستانه بازی امشب مزیت غیرمنصفانه‌ای برای باشگاه هلندی نخواهد بود.

تن‌هاگ گفت با توجه به اختلاف وحشتناکی که بین درآمد دو باشگاه آژاکس و تاتنهام وجود دارد، ایراد گرفتن به موضوعی مثل عقب انداختن چند بازی برای بهتر آماده شدن آژاکس، بهانه‌جویی مسخره‌ای بیش نیست.

تن‌هاگ در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب گفت:" ما به خاطر بازی در لیگ ارد دیویزی هلند ۱۰ میلیون یورو می‌گیریم ولی آنها به خاطر بازی در لیگ برتر چندین برابر ما درآمد دارند. این در حق ما غیرمنصفانه نیست؟".

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" موقعیت‌ها و شرایط متفاوت برای دو باشگاه همیشه وجود دارد و باید با آنها کنار آمد".

تن‌هاگ که تیمش بر خلاف تاتنهام پیش از شروع فصل اصلی چمپیونزلیگ برای صعود به رقابتها در رقابتهای انتخابی شرکت کرده و به همین دلیل فصل اروپایی طولانی‌تری را پشت سر گذاشته از بازیکنانش تمجید کرده و گفت:" بازیکنان جوان من واقعاً پخته شده‌اند. به خصوص در یکی دو سال اخیر به خاطر تعداد زیادی مسابقاتی که بازی کرده‌اند. چه در تیم ملی هلند و چه به همراه آژاکس در رقابتهای اروپایی. این باعث می‌شود بازیکنان جوان ما روند پیشرفت بهتری داشته باشند و اتحاد تیمی خارق‌العاده‌ای در تیم بوجود بیاید. ما تیم‌مان را بر اساس نقاط قوت خودمان آماده می‌کنیم و همیشه به رقیب احترام می‌گذاریم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج