۸۵۷۸۴۲
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

جزئیات بازداشت یک مدیر ارشد بانکی در یزد

دادستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد علت بازداشت سرپرست شعب بانک ملت استان را براساس تحقیقات صورت گرفته، اخذ وجوه کلان در قبال اقدامات غیرقانونی و پرداخت تسهیلات و غیره اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد علت بازداشت سرپرست شعب بانک ملت استان را براساس تحقیقات صورت گرفته، اخذ وجوه کلان در قبال اقدامات غیرقانونی و پرداخت تسهیلات و غیره اعلام کرد.

علی اکبر شمس در رابطه با جزئیات این خبر اظهار کرد: در ادامه اقدامات صورت گرفته به منظور اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب در مبارزه همه جانبه با فساد اقتصادی، با اشرافیت سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضائی، نامبرده شناسایی و پس از مستندسازی تخلفات، زمینه عزل مشارالیه فراهم و نامبرده جلب و بازداشت شد.

این مقام قضائی افزود: این متهم در تحقیقات صورت گرفته، اخذ وجوه کلان در قبال اقدامات غیر قانونی و پرداخت تسهیلات و غیره را پذیرفته است.

دادستان یزد تصریح کرد: این فرد با توجه به اشرافیت بر موضوعات پولی و بانکی اقدام به اخذ رشوه از روش‌های غیر رسمی مانند اخذ ارز، مسکوکات طلا و خرید با واسطه و با کارت بانکی مشتری می‌کرد که از رصد سیستم امنیتی و قضائی استان مخفی نمانده بلکه اتهام پولشویی نیز به اتهامات این متهم اضافه شده است.

شمس، برخورد قاطع و بدون خط قرمز با متخلفان به منظور حفظ سلامت نظام اداری استان و کمک به رونق تولید را در دستور کار دستگاه امنیتی و قضائی استان ذکر و بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مفاسد اقتصادی یکی از دغدغه‌های مسئولان عالی قضائی و یکی از وجوه همت مقامات قضائی استان است و در همین راستا در یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی صورت پذیرفته است.

وی ابراز کرد: در بسیاری از موارد بدون تشکیل پرونده قضائی از شکل گیری مفاسد با ورود به موقع و تذکر و هشدار پیشگیری شد و در موارد معدودی به ناچار، اقدامات به تشکیل پرونده قضائی و برخورد جدی ختم شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد ضمن حمایت از مدیران پاک‌دست و زحمت‌کش استان، خاطرنشان کرد: درصد بسیار بالایی از مسئولان و قاطبه مدیران در اوج سلامت کاری و تعهد خدمتی به سر می‌برند و اینکه در هر طیف، صنف و جمعیتی اندکی از آنان دچار لغزش و خطا شوند، طبیعی است که در این موارد نیز دستگاه قضائی بر حسب وظیفه ذاتی وارد میدان شده و برخورد قاطع قانونی خود را انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      خدا برای قبلی ها ایراد می گرفتند !؟که می خوردند می بردند!؟
      کشوزشده دزد خونه!؟

    • منطقه حفاظت اسلامی

      هر دم از این باغ بری میرسد !

    • امیر بی غم

      آقا از این دزد ها زیاد هستش .مگر خلافش ثابت بشه

    • بدون نام

      خدایا در دولت تدبیر و امید هر روز دزدی و اختلاس چه خبره واقعا ؟؟؟

    • بدون نام

      اکثرشان میخورند باید برخورد کنن اگر برخورد کنن شاید مردم همکاری دولت کنه ولی اگر برخورد نشه بااین کارمندان بانک محال مردم به طرف دولت برگردن چون دزدی بی داد میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج