۸۵۷۸۸۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

حمایت تمام قد پمپئو از ائتلاف عربی

وزیر خارجه آمریکا از ائتلاف متجاوز عربستان در یمن و حمایت کشورش از عربستانی‌ها در این جنگ دفاع کرد.

ایسنا نوشت: وزیر خارجه آمریکا از ائتلاف متجاوز عربستان در یمن و حمایت کشورش از عربستانی‌ها در این جنگ دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا در توجیه ادامه حمایت‌های کشورش از تجاوزات ائتلاف سعودی در یمن گفت: موشک‌هایی که حوثی‌ها از یمن به سمت عربستان شلیک می‌کنند تهدیدی برای آمریکاست.

هواپیماهایی که از فرودگاه ملک خالد در ریاض بلند می‌شوند و پرواز می‌کنند در معرض خطر هستند و آمریکا ملزم به حمایت از شهروندانش است. حمایتی که ما از عربستانی‌ها برای دفاع از خودشان در برابر این موشک‌های خطرناک به عمل می‌آوریم اقدامی در جهت منافع آمریکاست.

وی درباره قطعنامه کنگره درباره توقف حمایت نظامی از ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در یمن و وتوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به آن با کشاندن پای ایران به موضوع مدعی شد: "درباره جنگ یمن باید بگویم که ایران این جنگ را رهبری می‌کند. ما باید واضح به این مساله بنگریم.

رئیس دستگاه دیپلماسی آمریکا گفت: حوثی‌ها همچنان به توافق‌نامه استکهلم احترام نمی‌گذارند و نمی‌خواهند بندر الحدیده را ترک کنند. آن‌ها همچنان به درخواست‌های سازمان ملل پاسخ نمی‌دهند.

وی در ادامه اظهارات واهی خود مدعی شد: ایران از حوثی‌ها خواسته بندر الحدیده را ترک نکنند. عقب‌نشینی ما از یمن باعث می‌شود ایرانی‌ها فکر کنند پیروز شده‌اند.

در این راستا عبدالله المعلمی، سفیر عربستان در سازمان ملل اظهار کرد: شورای امنیت باید گروه حوثی و حزب‌الله لبنان را در لیست‌ سازمان‌های تروریستی بین‌المللی قرار دهد.

وی در جلسه شورای امنیت گفت، باید اسامی طرف‌هایی که به زعم او مانع برقراری صلح در یمن می‌شوند، افشا شوند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا خیرش بده

    • طوفان صحرا

      واقعا زشته برای کشورابرقدرتی مثل امریکا وارازل اوباشی مثل عربستان بااینهمه اسلحه های پیشرفته وجدید دربرابر موشکهای یمن که فقیرترین کشوردنیان این حرفهاروبزنه وبعدش حرف ازجنگ باایران هم حرفمیزنن اخه معلوم هم نیست باچه زبونی بهشون حالی بکنی وبگی شما که موشکهای یمن خطرناک میدونی ولوهم میگیم موشکها ایرانی باشن که نیستن ازساقط کردنشون ترس دارین بااینکه این موشکها ساده ترین وقدیمیترین نوع موشک اونهم هرهفته یکی ترس دارین بعدچطوری میخواین باایران که ازانواع موشکهای نقطه زن ورادارگریز ومافوق صوت سرعت اونهم بصورت هزارتا هزارتا باهم جنگ بکنین فکراینونکردین که هواپیماهاتون مانمیگیم توهوا نه حتی روی زمین هم امنیت ندارن اماتخصیر امریکانیست تخصر اون بن سلمان احمقه که حتی فکراینوهم نمیکنه که چرانمیتونن موشکهای ساده یمن روساقط بکنن بااینکه سامانهای تاد وپاتریودامریکایی وخودامریکاروهم دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج