۸۵۷۹۱۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ورزشگاه آزادی آماده میزبانی استقلال

با انجام اقدامات لازم برای بازسازی بخش های آسیب دیده ورزشگاه آزادی و به خصوص صندلی گذاری، این ورزشگاه برای دیدار فردا شب استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان آماده است.

خبرگزاری مهر: مجموعه ورزشی آزادی و استادیوم یکصد هزار نفری این مجموعه به خاطر دیدار جمعه شب تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان و حواشی زیادی پیرامون این دیدار، با آسیب‌های زیادی مواجه شد که عمده آن روی سکوها و به خاطر تخریب صندلی‌ها قابل مشاهده بود.

البته علاوه بر این بخش‌های دیگر مجموعه ورزشی آزادی هم دچار آسیب شد به خصوص سرویس‌های بهداشتی که به خاطر آسیب دیدن شیرآلات، پاره شدن شلنگ‌ها و شکستن شیشه‌ها خسارت دید. برخی از چراغ‌ها و تابلوهای راهنما هم از جایش در آمده بود.

این خسارت‌ها در حالی به ورزشگاه آزادی وارد شد که این ورزشگاه در روزها و هفته‌های آینده هم میزبان برخی از دیدارهای لیگ برتر است. به همین دلیل با دستور ویژه علی اکبر شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی و بلافاصله بعد از بررسی میزان خسارت‌های وارد شده به مجموعه و تعیین برآورد مالی برای جبران آن که دو میلیارد ریال عنوان شده است، بازسازی بخش‌های آسیب دیده این مجموعه آغاز شد.

به گفته سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تا به امروز ۹۰ درصد صندلی گذاری سکوهای استادیوم یکصد هزار نفری آزادی انجام شده است و این ورزشگاه برای دیدار چهارشنبه شب استقلال مقابل استقلال خوزستان مشکلی ندارد.

علی اکبر شعبانلو با یادآوری اینکه بازسازی بخش‌های آسیب دیده ورزشگاه آزادی خیلی سریع آغاز و به صورت شبانه روزی انجام شد، گفت: عمده خسارت وارد شده به ورزشگاه آزادی، روی سکوها و در بخش ضلع جنوبی و طبقه اول این بخش بود. به همین دلیل برای بازسازی این بخش و در کل سکوها خیلی زود دست به کار شدیم تا استادیوم برای دیدارهای پیش رو آماده شود.

وی تصریح کرد: تا به امروز ۹۰ درصد صندلی گذاری ها انجام شده است و استادیوم از این حیث هیچ مشکلی برای برگزاری بازی ندارد. البته به بخشی از سکوها با اشیای فلزی آسیب خیلی جدی وارد شده بود. بازسازی این بخش‌ها زمان بیشتری نیاز دارد.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی خاطرنشان کرد: در موردبازسازی سرویس‌های بهداشتی نیز اقدام به موقع انجام شده است. شیرآلات، شلنگ، جای مایع صابون و… که برای این بازسازی نیاز بود، خریداری و نصب شده است.

شعبانلو تاکید کرد: در کل ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی برای برگزاری دیدارهای فردا و دیدارهای بعد از آن ندارد.

وی که پیش از این دو میلیارد ریال را به عنوان برآورد اولیه برای جبران خسارت‌های وارد شده به ورزشگاه آزادی عنوان کرده بود، در مورد هزینه‌های صرف شده تا به امروز و اینکه «آیا کل هزینه‌ها از مبلغ اعلام شده بیشتر خواهد شد یا نه؟»، گفت: طبق محاسبات تکمیلی احتمالاً همین رقم برای بازسازی ورزشگاه آزادی لازم باشد. تا به امروز رقمی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. بودجه لازم از محل اعتبارات ورزشگاه آزادی هزینه شده است اما قاعدتاً آن را از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مطالبه خواهیم کرد.

سرپرست ورزشگاه آزادی تاکید کرد: مکاتباتی با سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد پرداخت خسارت‌ها داشته ایم. موضوع را پیگیری می‌کنیم تا هزینه‌های صرف شده برای بازسازی آزادی عودت داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیییه مگه چکار کردن دوبست میلیون تومان خسارتش شده؟ بگو صدتا صندلی شکسته که هم نبودن خیلی باشن پنجاه شصت تا باشن بیست تا هم شیر ولوله خراب شدن خیلی که بخواد باشه با دست مزدنصب نهایتش که یه چیزی خودشون به جیب بزنن پنجاه میلیون خسارت زدن مگه ساختمون تخریب شده؟از خداشونه که یه صندلی شکسته شه

    • ایرانی

      مگه اخبارتونوویذایش یابازبینی نمیکنید؟چطورمتوجه نشدیدمتنودوبارتکرارکردید؟.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج