۸۵۷۹۶۹
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

مرفاوی: آن شادی، شان استقلال را پایین آورد

سرمربی سابق استقلال با انتقاد از سیاست های کلی باشگاه تصمیم اخیر مسولان باشگاه را مبنی بر کناری شفر تنها یک تصمیم کاملا احساسی می داند.

ورزش سه: شکست در مقابل پدیده کار خودش را کرد و بهترین بهانه را دست مدیران و مسئولان این داد تا از این به بعد فرهاد مجیدی سکان هدایت این تیم را بر عهد بگیرد.

صمد مرفاوی مهاجم اسبق ملی پوش استقلال که سابقه سرمربی گری این تیم را هم بر عهده داشته است در خصوص این تغییر و تحولات و شرایط استقلال اظهار داشت :« به هر حال این تصمیمی بوده است که از طرف باشگاه گرفته شده است .این درحالی است که مشکل استقلال اصلا این نیست ، مشکل استقلال در واقع گذراندن یک پیش فصل بسیار بد است .

یعنی برنامه ریزی درستی برای این تیم در این فصل جاری انجام نشده است و تیمی که نتواند در پیش فصل تیمش را خوب ببندد در طول فصل به مشکل بر می خورد .کاری هم که مدیریت جدید انجام داد تنها حکم یک مسکن را داشت ولی یادتان باشد تیمی که می خواهد قهرمان شود باید قبل از شروع فصل برنامه و هدف داشته باشد .»

مرفاوی در ادامه افزود:« شما اگر خوب نگاه کنید متوجه خواهید شد که شفر در نیم فصل دوم نسبت به سایر تیم ها بیشترین امتیاز را به دست آورده است .اما آنقدر در نیم فصل اول بد نتیجه گرفته شده که این تیم هر تلاشی می کند راه به جایی نمی برد.»

مرفای در ادامه با انتقاد از جشنی که استقلال در اصفهان برپا کرد تصریح کرد:« من از آن ناراحتم که تا دو هفته پیش طوری شفر را بالای سر خود می انداختند که گویا قهرمان لیگ برتر شده است. استقلالی ها خیلی زود احساساتی شدند و با یک برد فکر کردند کار تمام شده است درصورتی که من معتقدم شان استقلال را با این کار پایین آوردند .

این همه استقلال جام و عنوان کسب کرده است است کمتر دیدیم که مربی را بالا و پایین بیندازند . مهم ترین موضوع برای قهرمانی استقلال این است که شما از پس بازی های ۶ امتیازی بر بیاید که استقلال در این مصاف ها جز در مقابل سپاهان آن هم دقیقه ۹۵ قافیه را واگذار کرد.»

وی در باره آینده فرهاد مجیدی نیز معتقد است :« استقلال در لیگ سه بازی دیگر پیش رو دارد که یکی از یکی ساده تر است . استقلال خوزستان که احتمالا سقوط می کند ، صنعت نفت که برایش تفاوتی ندارد . نفت مسجد سلیمان هم که جایگاهش در جدول مشخص است .

پس تنها یک الدحیل می ماند. ولی اینکه بیاییم احساسی برخورد کنیم که یک تغییراتی بدهیم که تب مردم فروکش کند نمی تواند چاره درست کار باشد . بله اگر مثلا ۲۰ بازی به پایان فصل باقی مانده باشد مربی می توانست تفکرات و استراتژی خودش را در تیم پیاده کند ولی براساس سه تا چهار تا بازی آن هم با فاصله کم چطور می شود یک مربی قادر باشد تیم را از لحاظ تاکتیکی تغییری درآن ایجاد کند. پس قرار نیست به آن صورت چیزی تغییر کند .»

او در ادامه اضافه کرد:« البته من برای مجیدی آرزوی موفقیت می کنم ولی به نظر وقتی که یک تیم موفق نمی شود شامل اشتباهات تمامی کادر فنی یک تیم است . فرهاد مجیدی را در نیم فصل پس برای چه چیزی آورند . مگر او را به جمع تیم اضافه نکردند که به آقای شفر کمک کند . به نظر شما آیا به این شکل شد ؟

ولی مهم ترین چیز برای ما با توجه به تمام تصمیمات این است که استقلال موفق شود .ولی شما اگر به تیم رقیب نگاه کنید می بینید که ثبات تا چه حد به این تیم کمک کرده است .»

مرفاوی در خاتمه درباره اینکه آیا با فرهاد مجیدی مشکل خاصی دارد گفت :« به هیچ وجه این طور نیست و همان طور که دیدید من برای او آرزوی موفقیت کردم من اگر انتقادی هم الان مطرح می کنم روی صحبتم به مدیریت باشگاه است و کاری به آقای فرهاد مجیدی ندارم.

فرهاد مجیدی هم یکی مثل من یک عضوی از باشگاه استقلال است که در استقلال فوتبال بازی کرده و در حال مربیگری است . من هم در استقلال فوتبال بازی کردم و هم مربی گری و سرمربی گری را تجربه کردم پس هر دو مثل هم هستیم . من از چیزی که ایراد می گیرم از سیاست کلی باشگاه است نه فرهاد مجیدی»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امجدی

      جهت اطلاع اگر کلیه موارد و نحوه اخراج شدن شفر را با دقت نگاه کنیم بنظر میاد بطورکلی شفر اصلا اخراج نشده فعلا فقط بعنوان تعلیق هستش و مطمئنا پایان فصل مجدد مربی استقلال باقی میماند پشت صحنه اخراج شفر فقط یک قصه هستش
      واقعیت چیزی دیگر هستش اخراج هرگز صحت ندارد
      خدا میداند این طراحی بر چ اساسی طراحی شده

    • بدون نام

      با این روند
      اول فصل سال بعدم از دست دادیم رفت.
      وزارت ورزش خوب آشی برای استقلال پخته...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هفت هشت ساله قهرمان نشدید همشم مقصر وزیر ورزشه . کیسه کشای

    • محمدی

      صمد بازیکن و گلزن خوبی بود ولی هیچوقت نتونست مربی خوبی باشه خدا کنه فرهاد اینجور نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادم حسودیست.عین گروهبان قندعلی

    • بدون نام

      واقعا آقای فکری ، چقدر زیبا و به موقع در باره شادی ، استقلالیها در به هوا پرتاب کردن شفر نظر داد!

    • غار پیشکسوتان استقلال!

      بالاخره چشممون روشن! آقای مرفاوی هم از غار پیشکسوتان استقلال خارج شد و نظرش را راجب آینده استقلال و فرهاد مجیدی داد و دوباره به غارش برگشت!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطوری لنگی غارنشین ؟

    • بدون نام

      چه شانی چه کشکی شما کیسه ای بیش نیستید و اون شادی اوج حقارت شما بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقیرشمایید که هیچ افتخار بین المللی ندارید،

      • بدون نام

        شما لنگی عزبز که با پولهای هدایتی رشوه به بازیکنان و داور ها میدید نمونه اس بازی سپاهان و پرسپولیس وقتی جلال وحشی با ارنج به صورت بازیکن سپاهان می کوبه و داور در دو قدمی حتی خطا نمی گیره یکم خجالت خوب چیزیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج