۸۵۷۹۷۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

آیا بگوویچ امسال لیگ برتری می‌شود؟

تیم گل گهر سیرجان در حالی امروز جام قهرمانی لیگ یک را در کرج بالای سر می برد که گمانه زنی درباره آینده این تیم در لیگ برتر ادامه دارد.

ورزش سه: سه شنبه هفته گذشته بود که رقابت های لیگ یک برگزار شد و دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر موفق شدند با کسب برتری مقابل رقبا و با توجه به نتایجی که سایر رقبا کسب کردند، یک هفته زودتر جشن صعود به لیگ برتر بگیرند.

امروز گل گهر در کرج میهمان تیم فوتبال گل ریحان البرز است و در ورزشگاه انقلاب کرج جام قهرمانی مسابقات لیگ یک را پس از یک فصل دشوار بالای سر می برد.

در این بین هنوز یک هفته از قهرمانی گل گهر و قطعی شدن صعودش به لیگ برتر نگذشته که برخی جریانات پیرامون باشگا، تلاش هایی برای جایگزینی وینکو و انتخاب گزینه مورد نظر خودشان را آغاز کرده اند. وینکو که موفق شد در نهایت با یک تیم جواز صعود به رقابت های لیگ برتر را کسب کند، سومین سال حضورش در باشگاه گل گهر را تجربه می کند ولی کسب نتایج ضعیف در هفته های پایانی سبب شده بود تا او فاصله ای تا برکناری نداشته باشد که این اتفاق رخ نداد و گل گهر جواز صعود به لیگ برتر را گرفت.

تقی زاده مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان که یکی از افراد تاثیرگذار در باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر است در رابطه با برنامه های باشگاه برای لیگ برتر می گوید :« مهم ترین مسئله برای ما این است که بدون حاشیه و همانطور که به لیگ برتر صعود کردیم، در این لیگ هم با همین شیوه کار خودمان را ادامه دهیم. می خواهیم فوتبال پاک را در دستور کار خودمان قرار دهیم و جوانانی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. »

وی در مورد برنامه های باشگاه برای تقویت تیم افزود :« الویت ما استفاده از بازیکنان جوان و بومی است ولی در صورتی که مربی تیم نیاز داشته باشد، در پست هایی که نیاز داریم بازیکن جذب می کنیم. البته همانطور که گفتم تمام افرادی که امسال در گل گهر به کار گرفته می شوند، باید بی حاشیه و با کارنامه اخلاقی خوب باشند.»

سوال بعدی از تقی زاده در مورد آینده وینکو بود که او پاسخ داد: « تا حالا که صحبتی در این خصوص نشده؛ با این حال در این مورد هیئت مدیره باشگاه و مدیرعامل تصمیم گیری خواهند کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون هم وطن برانکوهست ولنگیه جاتوجنوب شرق سیرجان نداره

      پاسخ ها

      • melika.perspolis

        ضر نزن
        گل گهر سیرجان و پرسپولیس رو عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج